• /
  • Forum /
  • Offtopic /
  • FIFA gametoernooi mét prijzenpot: Inschrijven t/m 21-06! Betalen voor 26-06

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

FIFA gametoernooi mét prijzenpot: Inschrijven t/m 21-06! Betalen voor 26-06

Hallo allemaal,

Na het FIFA toernooi van afgelopen maart is er weer veel vraag geweest naar een nieuw FIFA toernooi! Nou bij deze! Wij gaan beginnen met inschrijven en dit kan tot en met 20 juni! Hierbij spelen we wederom weer om een prijzenpot die door onze eigen inleg mogelijk wordt gemaakt. De inleg bedraagt wederom 5 euro

Het toernooi is hetzelfde als de vorige keer, dus op knock out basis! Maar de belangrijkste wijziging met betrekking tot de regels is dat je het gehele toernooi maar 1 keer een team mag wezen! Dus als jij de eerste ronde met Real speelt en je bent door, dan mag jij de rest van het toernooi niet meer met Real spelen!

De reden hiervoor is dat ik een toernooi met verschillende teams wil en niet dat iedereen altijd met Real speelt! De controle van deze regel ligt uiteraard bij jezelf, jij weet of jij al met dit team gespeeld heb. Ook kan ik dit eenvoudig controleren en weet ik het van de meeste mensen wel direct! Spelen met twee keer hetzelfde team is niet toegestaan en betekent diskwalificatie!

Wedstrijd- instellingen
Toegestane teams: Landenteams + Clubteams
De standaard-instellingen van FIFA vriendschappelijk
Duur helft: 6 min
Besturing: Willekeurig
Spelsnelheid: Normaal
Type team: Online
Update met teams en hun vorm

Regels
Het betreft een Knock-out toernooi, dit houdt in dat de winnaar van de wedstrijd doorgaat naar de volgende ronde. In het geval van een gelijkspel, moet er een rematch worden gespeeld. Wordt er wederom gelijk gespeeld, dan volgt er nog een rematch. Dit gaat door tot er een winnaar is.

Als je eigen internet uitvalt, verlies je automatisch de wedstrijd, ongeacht de stand. Degene met de goede internetverbinding stuurt een screenshot/foto van het eindscherm waar de automatisch aan hem toegekende overwinning staat.

Cheaten is strict verboden. Hieronder valt het verbreken van de verbinding tijdens een wedstrijd en het invoeren van cheatcodes. Dit wordt bestraft met directe diskwalificatie.

Je bent zelf mede verantwoordelijk voor het goede verloop van de wedstrijd. Het achteraf klagen over misstanden tijdens de wedstrijden (bijvoorbeeld de speelduur staat op 5 minuten in plaats van op 6 minuten) wordt niet in acht genomen.

Als je anderen beschuldigt van vals spel dan moet je met concreet bewijs komen. Zonder bewijs, zal de aanklacht verworpen worden. Als er meer gedoe uit voortkomt, zullen beide deelnemers uitgesloten worden van het toernooi.

In het geval van twijfel over de eerlijkheid en interpretatie van de regels heeft Sw0tty en ... (nader te benoemen) altijd het laatste woord. Hiertegen kun je niet in beroep gaan.

Er dient dus minstens 1 wedstrijd gespeeld te worden, is er een winnaar geldt deze wedstrijd. De uitslag dient met een foto gestuurd te worden naar Sw0tty of ... (nader te benoemen)

Standen doorgeven
Je speelt de wedstrijd tegen elkaar. Na afloop stuurt de winnaar een screenshot (genomen vanuit de PS of een foto van het eindscherm op naar Sw0tty of in dit dit topic worden geplaatst, waar de eindstand en de game naam van beide spelers te zien zijn. Dit moet opgestuurd worden voor de laatste dag van de speelronde! Vergeet bij deze niet je PSN nick + Voetbalwedden gebruikersnaam te sturen.

Foto maken kan ook met de mobiel en deze kan worden geupload bij tinypic.com of imageshack.com. De url kan gestuurd worden naar ons.

Voor de betaling van de 5 euro komt nog een escrow waarnaar het geld kan worden toegestuurd, zodra jij hebt ingeschreven graag ook zo snel mogelijk betalen

De 5 euro inleg kan worden verstuurd naar de volgende gegevens:

Schema is bekend! Kijk hier voor de tegenstander van de aankomende ronde. Voor deze ronde heb je tot en met woensdag 1/JUL!

Schema PS3:
http://challonge.com/VWFIFATOERNOOIPS3

Schema PS4:
http://challonge.com/VWFIFATOERNOOIPS4

Competitie XBOX 360:
http://challonge.com/VWFIFATOERNOOIXBOX

Bij Xbox kan er gewoon worden doorgespeeld wanneer zij willen, maar dienen wel tegelijkertijd klaar te zijn met de andere schema's.

Voor de Xbox one moet WESPSV nog betalen, doet hij dit niet wordt die alsnog uit het toernooi gehaald.

LET BIJ HET SPELEN OP DE REGELS, DE BELANGRIJKSTE IS DAT JE IEDERE RONDE EEN NIEUW TEAM MOET ZIJN

Prijzenpot voor de PS3 =
Nummer 1: 33 euro + 20 eurowedtegoed bij BETFIRST OF NETBET (gesponsord door voetbalwedden.net)
Nummer 2: 18 euro + 5 euro wedtegoed bij BETFIRST OF NET (gesponsord door voetbalwedden.net)
Nummer 3: 9 euro

Prijzenpot voor de PS4 =
Nummer 1: 38,50 euro + 20 eurowedtegoed bij BETFIRST OF NETBET (gesponsord door voetbalwedden.net)
Nummer 2: 21 euro + 5 euro wedtegoed bij BETFIRST OF NET (gesponsord door voetbalwedden.net)
Nummer 3: 10,50 euro

Prijzenpot xbox 360 =
Nummer 1: 17,50 euro +20 eurowedtegoed bij BETFIRST OF NETBET (gesponsord door voetbalwedden.net)
Nummer 2: 7,50 + 5 euro wedtegoed bij BETFIRST OF NETBET
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsw0tty in 6-06-2015 08:41 Offtopic
in 6-06-2015 08:41 Offtopic
295 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
elnino666:
Svenchenko heeft net met 6-2 van mij gewonnen. Ietwat vertekend beeld, maar gefeliciteerd. Ik denk meteen dat "het doelpunt van het toernooi" is gescoord, haha. Verder speelde hij met Bayern, ik hoop dat ie weet van de regel dat ie elk team maar 1 keer mag zijn, want volgens mij is dit het beste team waar hij mee kan spelen. Hij speelt namelijk veel met voorzetten, helaas had ik Miranda, Thiago Silva en David Luiz in het centrum staan. Ze kopte geen bal weg.

Klopt, was een erg vertekenend beeld. Vond dat we redelijk gelijkwaardig waren, ik had alleen het geluk dat zo goed als elke bal erin ging. Doelpuntje met Gotze was inderdaad wel een aardige :).
Ben op de hoogte van die regel, volgende keer een ander teampie dan Bayern. (y)

Voor de volledigheid nog even een foto van de uitslag:
http://i61.tinypic.com/16lzbj5.jpg">
0 Vind ik leuk's
hoihoi90:
sw0tty

ankovdk m'n tegenstander is t/m woensdag afwezig vanwege vakantie.

Dus zal het vast Donderdag gespeeld gaan worden is dat een probleem

Geen probleem, de vakanties zullen het sowieso wat vertragen allemaal!

0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Nou, zonder wedstrijd al in ronde 2.... :)
0 Vind ik leuk's
Iemand die een potje wil spelen van de xbox 360ers?
0 Vind ik leuk's
Zojuist 2-1 gewonnen van Martin met Barcelona tegen zijn Dortmund, misschien waren de krachtverschillen binnen deze teams wel de doorslag. Want Martin speelde de eerste helft een mindere pot, tweede helft was die een stuk sterker en de betere. Toch maakte ik tegen de statistieken in de 2-0 door een counter, maar Martin maakte direct de 2-1 waardoor het weer spannend werd. Daarna ging Martin meer op de aanval spelen en kreeg nog een aantal kansen op de 2-2 net als ik overigens. Het niveau van de pot vanuit mijn kant was in ieder geval niet erg hoog en merk ook wel dat ik al een tijd niet gespeeld heb, passjes etc kwamen gewoon niet aan en alles ging te traag. Maar petje af voor Martin dat met Dortmund tegen mijn Barcelona durfde en zeker een gelijkspel verdiende.

Screenshot komt nog en de standen worden ook nog bijgewerkt!

Bedankt Martin!
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Zonet helaas 2-1 verloren van Swotty. Hij speelde met Barcelona en ik met Dortmund. Aangezien ik in de reglementen had gelezen dat je niet met 1 vast team mocht spelen heb ik eerst gekozen voor Dortmund om, als ik nog in de finale was gekomen, met Barcelona(mijn favoriete team) te spelen.
De eerste helft was het voor mij een beetje zoeken en werd snel vastgezet door swotty. In het eerste kwartier had ik al 6 doelpogingen tegen en ik wist dat het moeilijk zou worden. Vervolgens begon ik de rust te zoeken in mijn spel, maar het stagneerde en vlak voor de rust na een verkeerde terugspeelbal schoot neymar de 1-0 binnen. De tweede helft wist ik dat ik gas moest geven en had goede hoop. Die hoop was snel weg nadat swotty de 2-0 binnen kopte. Gelukkig kon ik direct na de aftrap de 2-1 binnenschieten. Daarna was het alles of niks; het spel golfde op en neer met iets meer overwicht voor mij, maar de 2-2 viel helaas niet.

Swotty goed gespeeld en veel succes gewenst in het toernooi!
0 Vind ik leuk's
Complimenten! Ronde 2 wordt dus de kraker tegen moi Swotty :p
0 Vind ik leuk's
moet spelen in ronde 1 tegen wanyama22, jammer genoeg reageert die jongen nergens op dus kunnen we niet afspreken wanneer we spelen
0 Vind ik leuk's
Rustig aan mannen. 1ste dag is nog niet eens voorbij. Reageren van zelf!!
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Ik speel tegen tommyh. Weinig tijd deze week dus ala je het leest, laten we vanavond een potje spelen!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.