Fifa toernooi met prijs..??
Ik weet zeker dat meer van de helft van de vw-leden regelmatig fifa speelt. Nou zat ik te denken, is het niet vet om een online toernooi te maken, waarbij de winnaar een of andere prijs krijgt. Online lijkt me het makkelijkst, anders wordt het wel heel veel geregel..
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Lijkt me wel tof !
Ik kan de andere reacties wel niet lezen :S
Weet niet tot hoever men hieral is gegaan, aangezien het al een tijdje gelede is..
Ik kan de andere reacties wel niet lezen :S
Weet niet tot hoever men hieral is gegaan, aangezien het al een tijdje gelede is..
Ik ben ook actief fifa´er maar ook op PS3 ! Ljikt me wel lachen!
milantimko:
Lijkt me wel tof! Ik kan de andere reacties wel niet lezen :S Weet niet tot hoever men hieral is gegaan, aangezien het al een tijdje gelede is..
Lijkt me wel tof! Ik kan de andere reacties wel niet lezen :S Weet niet tot hoever men hieral is gegaan, aangezien het al een tijdje gelede is..
Hoezo kan je andere reacties niet lezen?
maxfeyenoord:
Volgens mij is dit nooit echt doorgezet, iets wat denk ik wel erg leuk is. Ik speel zelf geen Fifa maar een online toernooi onder vw-ers klinkt wel als een mooie uitdaging!
Hakuna Matatttta.
k heb ps3:D dit lijkt me wel een erg leuk idee trouwens!
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Ja er zijn 30 posts fzo en ik zie er maar 5 in totaal :s
Ik speel ook fifa op ps3 :)
Ik speel ook fifa op ps3 :)
Ik vind het een prachtig plan, ik speel op de X360 :P
En toch ben ik nogsteeds benieuwd wie de beste fifa'er is hier op VW. ;)
Aan de hand van je online punten kan je het wel nagaan he :p
Lijkt me leuk. Heb fifa op de xbox 360, maar zou ook fifa eventueel kunnen downloaden op pc, weet alleen niet of je zo'n online code dan nodig hebt.
Kan je geen poll plaatsen om te zien wie fifa op welk platform speelt? Das dan toch handig?