FIFA16 - Ultimate Team
Vorig jaar had ik een topic geopend met Fifa 15 - Ultimate Team.
Nu staat Fifa 16 voor de deur en wederom zit ultimate team in het spel.
Volgens geruchten komt aankomende woensdag 16 September de Web App online waarmee je kunt beginnen met het onderhandelen van spelers en items op de transfermarkt. Hiermee kun je spelers en pakjes kopen.
De vermoedelijke fifa 16 web app pagina op woensdag 16 september:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app
Nog een handige site is:
http://www.futhead.com/16/players/
Plaats hier de top spelers die je hebt gekregen uit pakjes, teams die je aan het maken bent of gemaakt hebt en daag spelers uit om voor de fun tegen elkaar een potje ultimate team te doen bij fifa 16.
Nieuw dit jaar is de FIFA 16 Draft voor als je wel ultimate team wilt spelen maar niet opnieuw een team wilt opbouwen. Hierbij krijg je op elke positie de keuze uit 5 willekeurige spelers om zo eenmalig een team per wedstrijd op te bouwen.
Nu staat Fifa 16 voor de deur en wederom zit ultimate team in het spel.
Volgens geruchten komt aankomende woensdag 16 September de Web App online waarmee je kunt beginnen met het onderhandelen van spelers en items op de transfermarkt. Hiermee kun je spelers en pakjes kopen.
De vermoedelijke fifa 16 web app pagina op woensdag 16 september:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app
Nog een handige site is:
http://www.futhead.com/16/players/
Plaats hier de top spelers die je hebt gekregen uit pakjes, teams die je aan het maken bent of gemaakt hebt en daag spelers uit om voor de fun tegen elkaar een potje ultimate team te doen bij fifa 16.
Nieuw dit jaar is de FIFA 16 Draft voor als je wel ultimate team wilt spelen maar niet opnieuw een team wilt opbouwen. Hierbij krijg je op elke positie de keuze uit 5 willekeurige spelers om zo eenmalig een team per wedstrijd op te bouwen.
in 13-09-2015 11:03 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Super tip wesley! Ik meteen een starterspack geopend en als gift 2500 coins (altijd handig!).
Verder staan er ook 2 player packs klaar om te openen waarbij je wat speler krijgt . Althans voor de playstation.
Ik weet niet of iedereen die krijgt of dat die kijkt naar hoelang je lid bent (gebeurd ook weleens).
De 2 playerpacks kan ik wel verkopen.
Verder staan er ook 2 player packs klaar om te openen waarbij je wat speler krijgt . Althans voor de playstation.
Ik weet niet of iedereen die krijgt of dat die kijkt naar hoelang je lid bent (gebeurd ook weleens).
De 2 playerpacks kan ik wel verkopen.
kan je nog geen fifa punten kopen voor wat pakjes? Altijd leuk om mee te beginnen:)
Nee geloof het niet someone, je hebt 0 fifa points en volgens mij als fifa uitkomt kan je pas je fifa15 points omzetten naar fifa16 points en kopen.
Web app loopt soepel overigens! Geen traagheid (tot nu toe!)
timbarrett:
Nee geloof het niet someone, je hebt 0 fifa points en volgens mij als fifa uitkomt kan je pas je fifa15 points omzetten naar fifa16 points en kopen.
Oke thanks, nee man die web app loopt vlekkeloos! Op hoeveel coins zit je?
ik ben bezig met een team vol met portugezen
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Iemand een tip om een goed en goedkoop team te bouwen? welke competitie en welke spelers? Zelf zit in de denken aan premier leaugue team met spelers als o.a. Song
Hoi even een vraagje. Kan je al beginnen met de spelers kopen enz van fut zonder dat je het spel hebt? Of hebben jullie allemaal het spel al gereserveerd ofzo? Zo nee hoe kan ik dan ook vast beginnen? Alvast bedankt!
Voorlopig nog leuke welkomstpakjes gekregen zo te zien :) paar ferme spelers in de 75 alleen die teamgeest in het begin hé. Hoe kom je snelst aan coins?
[
het wil niet helemaal zoals ik wil geloof ik...