Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Fifa 15 - Ultimate Team

Beste VW-Leden en voornamelijk de gamers onder ons,

Op deze site heb ik gemerkt dat er veel mensen het spel FIFA spelen en vele ervan zijn ook bekend met de online game modus Fifa Ultimate Team dat de laatste jaren in Fifa zit ingebouwd. Voor de mensen die het niet kennen maar wel FIFA 15 besteld hebben hier even de uitleg:

Als je Ultimate Team begint dan geef je je team een zlef verzonnen naam en dan krijg je vervolgens een starters pakket oftewel een brons pakje kaarten (een soort van je eerste pokemon kaartjes pakketjes openmaken) waarbij je een team van 11 spelers krijgt en wat reserves alleen ze zijn niet zo goed omdat het uit een brons pakje komt. Dit zijn vaak spelers uit de tweede / derde divisies.

Echter moet je wel op een aantal dingen letten zoals dat je het beste spelers uit hetzelfde land of dezelfde competitie waar ze in spelen bij elkaar in de basis zet zodat ze een goede 'chemistry' hebben. Je kan ook spelers die geen chemistry bij elkaar zetten alleen dan komen passes vaak niet of minder goed aan en ben je toch echt in het nadeel.

Door wedstrijden te spelen in competitie of toernooivorm in ultimate team kan je weer coins verdienen om nieuwe pakjes te kopen (Brons / Zilver / Goud) en spelers kan je weer kopen/verkopen op de transfermakt. Verder kan je ook nog tenues / stadions / voetballen / logo's voor je team kopen en zo dus een thuis stadion instellen met thuis en uit tenue en welke voetbal je thuis mee speelt. Zo bouw je een heel team op en speel je online tegen andere spelers op ultimate team een vriendschappelijke wedstrijd / competitie of toernooi.

Spelers die het in real life goed doen maken kans om in team van de week te komen bij FIFA van de beste 11 spelers. Dit kan uit iedere competitie zijn en dat betekend dat er behalve van deze gouden speler ook nog een zwarte kaart komt in een upgrade vorm waarbij bijvoorbeeld het schieten of passen of iets een paar punten om hoog gaan en het een stuk betere kaart wordt. Als je gouden pakjes opent die week na de bekend maken van team of the week dan heb je de hele week kans om zo'n zwarte kaart in je pakje te krijgen, krijg je deze niet maar wil je hem toch hebben dan zijn er genoeg mensen die ze verkopen op de transfermarkt.

Morgen
Fifa 15 komt donderdag 25 September uit maar morgen gaat de fifa web app online! Dat houdt in dat je vast kan inloggen met je origin account op de Web App morgen. Hier krijg je vast je beginnerspakketje en elke dag als je inlogt krijg je een kleine gift zoals bijvoorbeeld coins of een brons / zilver goud simpel pakje en na een paar dagen kan je alvast een beetje op de transfermarkt rond neuzen en het een ander verkopen/kopen. Uiteindelijk kan je dan al als het mee zit en een simpel zilver of goude team zitten.

De site morgen:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app

Dat ik deze off topic heb geopend is vooral om met elkaar te delen welke spelers / gifts jullie in de Fifa 15 webapp hebben gekregen of gekocht deze week en op gegeven als het spel uit is foto's van wat voor teams jullie hebben gemaakt en eventueel kunnen mensen elkaar ook nog eens leuk uitdagen?

Nog een handige site is:
http://www.futhead.com/15/players/

Hier kan je zien welke kaarten er allemaal zijn (is nog niet helemaal geupdate dus er komen nog meer spelers) en je kan ook filteren op competitie / nationaliteit etcetera. Rechtsbovenin kan je ook in het menu naar "FIFA 15" / "Create A Fifa 15 Squad" zodat je teams kan samenstellen om te kijken hoe de chemistry wordt. Dit is gewoon een losse externe site, dit staat verder los van het spel fifa zelf maar hiermee kan je wel teams samenstellen om te kijken hoe het in Fifa 15 gaat worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 16-09-2014 16:59 Offtopic
in 16-09-2014 16:59 Offtopic
232 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heren super tip! Vandaag bij fifa 15 ultimate team krijg je 2 mega packs gratis om te openen.
Op de Xbox One heb ik dat gedaan (niks bijzonders) en op de Playstation 4 gedaan (2e pakje was super!)

Meeste vragen zich nu af waarom ik 2x fifa heb op 2 verschillende platformen.
Voor de PS4 had ik het al besteld en later kocht ik de xbox one (zat fifa inbegrepen).

Ik speel bijna altijd op de Xbox One maar door dat gratis pakje van vandaag gaat het ook veel vaker PS4 worden.
Enigste wat jammer is dat ik ze niet mag verkopen omdat het gratis packs zijn maar de spelers kan ik goed gebruiken.

Mijn 2e gratis kerst pakje van de PS4 waar ik over praat:

http://oi58.tinypic.com/21lsc9k.jpg">

Video van openen:
http://youtu.be/XiWB5llrVgE
0 Vind ik leuk's
Ik heb net een PS4 gekocht dus moet heel mijn team opnieuw bouwen.. Vandaag gelukkig 2 packs gratis die me enorm kunnen helpen.

Stuur jullie PS4 naam naar mij aub
0 Vind ik leuk's
Twijfel over het volgende Bundesliga team om te maken na dit weekend. Vooral om de workrates op het middenveld, heb t idee dat dit veels te aanvallend is ingesteld.
Team waar ik aan zat te denken:
http://www.futhead.com/15/squads/13719118/

Als iemand een verbetering of tip heeft voor dit team, of eventueel de mogelijkheid om er een hybrid met andere league van te maken is dit zeer welkom!
0 Vind ik leuk's
raaverok:
Twijfel over het volgende Bundesliga team om te maken na dit weekend. Vooral om de workrates op het middenveld, heb t idee dat dit veels te aanvallend is ingesteld.
Team waar ik aan zat te denken:
http://www.futhead.com/15/squads/13719118/

Als iemand een verbetering of tip heeft voor dit team, of eventueel de mogelijkheid om er een hybrid met andere league van te maken is dit zeer welkom!

Dit is zeker niet te aanvallend. Met Lahm & Schweini heb je 2 brekers, het nadeel aan hun is dat ze beide H/H hebben en dus ook vaak voor te vinden zijn.
Ze zijn meestal wel op tijd terug om dat ze een goede positionering hebben. Alleen omdat ze beide H/H hebben zijn ze snel moe, ik weet niet of je dat erg vind?

0 Vind ik leuk's
woow dylann super nice team! hazard aguero di maria, toure en dan nog mooie informs.

Ik zojuist Sergio Ramos in mijn pakje! Vandaag mag je voor 100k 2 pakjes open maken en krijg je 24 gold rare players only.
De rest was wel drama maar blijkt dat sergio ramos rond de 170k verkoopt dus toch het dubbele winst (als je verkoop met 23 andere spelers meetelt).

Ik heb nog 3 uur om het andere 100k pakje te kopen alleen dan moet ik wel ramos verkopen wat ik denk ook ga doen maar nog ff over nadenken.
In fifa altijd coins te kort problemen en toen had ik neymar alleen was gratis pakje dus mag ik niet verkpen.

Risico is alleen als ik het doe dat er in pakje 2 niks in zit, aan de andere kant dan heb ik ook geen verlies gemaakt door pakje 1.
0 Vind ik leuk's
Je kan ook gewoon voor 5 euro 200k coins kopen haha
0 Vind ik leuk's
dylannafca:
Je kan ook gewoon voor 5 euro 200k coins kopen haha

Die coins zijn vaak goedkoop op www.goldah.com, geen idee of er ook andere aanbieders zijn die goedkoper aanbieden.
0 Vind ik leuk's
Groundhoppers - Een algemene facebook pagina welke als doel heef het delen van ervaringen, verhalen en foto's van groundhoppers over de wereld https://www.facebook.com/groundhoppers
timbarrett:
woow dylann super nice team! hazard aguero di maria, toure en dan nog mooie informs.

Ik zojuist Sergio Ramos in mijn pakje! Vandaag mag je voor 100k 2 pakjes open maken en krijg je 24 gold rare players only.
De rest was wel drama maar blijkt dat sergio ramos rond de 170k verkoopt dus toch het dubbele winst (als je verkoop met 23 andere spelers meetelt).

Ik heb nog 3 uur om het andere 100k pakje te kopen alleen dan moet ik wel ramos verkopen wat ik denk ook ga doen maar nog ff over nadenken.
In fifa altijd coins te kort problemen en toen had ik neymar alleen was gratis pakje dus mag ik niet verkpen.

Risico is alleen als ik het doe dat er in pakje 2 niks in zit, aan de andere kant dan heb ik ook geen verlies gemaakt door pakje 1.

Heb zelf ook die pakjes open gemaakt. Geen topspelers binnengehaald, maar wel een heel aantal leuke, waardoor ik besloten heb om naast m'n spaanse team ook een Engels team te maken. Ik kreeg onder andere Özil, Sturridge, Silva, Debuchy, Ivanovic, Ramsey en nog een paar!
0 Vind ik leuk's
Groundhoppers - Een algemene facebook pagina welke als doel heef het delen van ervaringen, verhalen en foto's van groundhoppers over de wereld https://www.facebook.com/groundhoppers
Dan zou ik inderdaad niet twijfelen en een engels team erbij maken imaginary, zonde om die te verkopen!
Mogelijk kan je sparen voor van persie, kost volgens mij maar 40k en shooting van 90 ! (voor van persie niet veel coins)

Of voor de snelheid remy misschien samen met sturrigde als je 2 spitsen speelt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.