Fifa 11 toernooi op PS3
Beste leden,
Onlangs was er vraag naar een FIFA toernooi. Na de verschillende reacties hierop zijn we van plan een toernooi op PS3 op te starten. Het gaat om een competitie-vorm en moet minstens 14 spelers bevatten, maar natuurlijk "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd". Tijdens de competitie speelt iedereen 2x tegen elkaar. Wie op het einde van de competitie de winnaar is, ontvangt een tegoed van 50 euro op Bwin.
Deze spelers hebben zich ingeschreven:
- KOEKELKOREN (Chelsea)........................[PS3 = Koekelkoren]
- HAMMERNL (Inter)..................................[PS3 = HammerNL]
- MILANTIMKO (Real Madrid)..................[PS3 = Tim_Vandermaesen]
- LAGAST (Arsenal)....................................[PS3 = Jonas0690 ]
- KEVIND (Manchester United).................[PS3 = KevinManUnited]
- BATTYSBOYS (Fc Barcelona)..................[PS3 = Baten9]
- DENMAN84 (Valencia)..............................[PS3 = Denman84]
- PSVMIKE (Bayern Munchen)..................[PS3 = Fcheistraat]
- JVDB10 (Olympique Lyon)......................[PS3 = vdBerg10]
- SVOETBAL (AC Milan)...............................[PS3 = schmitz_afca]
- TECKTOBIRD (Atletico Madrid)..............[PS3 = Tecktobird]
- PACINO93 (Napoli)...................................[PS3 = Pacino92]
- WILDY (Zenit)...........................................[PS3 = wildking23]
- BEKKER (Tottenham Hotspur)...............[PS3 = Bekker_NL]
- JONA_THAN (FC Porto)............................[PS3 = Jab__010]
De uitslagen en tussenstanden zullen op geregelde tijdstippen gepost worden op dit forum.
UPDATE: 20/04/11
Veel succes iedereen !
Onlangs was er vraag naar een FIFA toernooi. Na de verschillende reacties hierop zijn we van plan een toernooi op PS3 op te starten. Het gaat om een competitie-vorm en moet minstens 14 spelers bevatten, maar natuurlijk "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd". Tijdens de competitie speelt iedereen 2x tegen elkaar. Wie op het einde van de competitie de winnaar is, ontvangt een tegoed van 50 euro op Bwin.
Deze spelers hebben zich ingeschreven:
- KOEKELKOREN (Chelsea)........................[PS3 = Koekelkoren]
- HAMMERNL (Inter)..................................[PS3 = HammerNL]
- MILANTIMKO (Real Madrid)..................[PS3 = Tim_Vandermaesen]
- LAGAST (Arsenal)....................................[PS3 = Jonas0690 ]
- KEVIND (Manchester United).................[PS3 = KevinManUnited]
- BATTYSBOYS (Fc Barcelona)..................[PS3 = Baten9]
- DENMAN84 (Valencia)..............................[PS3 = Denman84]
- PSVMIKE (Bayern Munchen)..................[PS3 = Fcheistraat]
- JVDB10 (Olympique Lyon)......................[PS3 = vdBerg10]
- SVOETBAL (AC Milan)...............................[PS3 = schmitz_afca]
- TECKTOBIRD (Atletico Madrid)..............[PS3 = Tecktobird]
- PACINO93 (Napoli)...................................[PS3 = Pacino92]
- WILDY (Zenit)...........................................[PS3 = wildking23]
- BEKKER (Tottenham Hotspur)...............[PS3 = Bekker_NL]
- JONA_THAN (FC Porto)............................[PS3 = Jab__010]
De uitslagen en tussenstanden zullen op geregelde tijdstippen gepost worden op dit forum.
UPDATE: 20/04/11
Veel succes iedereen !
in 11-04-2011 11:49 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Kun je niet beter een bekertoernooi maken met een uit- en thuiswedstrijd zodat er 1 winnaar overblijft. Binnen een week kan dat al klaar zijn ;)
onzemichael:
Kun je niet beter een bekertoernooi maken met een uit- en thuiswedstrijd zodat er 1 winnaar overblijft. Binnen een week kan dat al klaar zijn ;)
Ja idd, dit hebben we uit de eerste editie van het Fifa toernooi kunnen leren :D
ja ik wil dit toernooi graag afmaken omdat ik 1e sta.
Ik kom binnen een half uurtje online, dus wie wilt spelen..
Hier zal wel geen eind aan komen neem ik aan.
Ik denk beter dat we stoppen met de competitie aangezien er veel leden zijn die niet meer spelen, waarschijnlijk omdat ze weten dat ze niet meer kunnen winnen.
Ik ga dit eens met de VW-crew bespreken.
Ik ga dit eens met de VW-crew bespreken.
Mm dat klopt Milantimko, we kunnen bij het volgend toernooi beter een knock out toernooi doen(wat hier al eerder door iemand was aangegeven), gewoon dubbele confrontatie en als je dan geen zicht meer hebt op de eindwinst ben je ook al uitgeschakeld en vormt dat geen probleem.
jvdb10:
Mm dat klopt Milantimko, we kunnen bij het volgend toernooi beter een knock out toernooi doen(wat hier al eerder door iemand was aangegeven), gewoon dubbele confrontatie en als je dan geen zicht meer hebt op de eindwinst ben je ook al uitgeschakeld en vormt dat geen probleem.
Precies, blijft het teminste actief en hoeven we geen jaar te wachten voor een volgend toernooiMm dat klopt Milantimko, we kunnen bij het volgend toernooi beter een knock out toernooi doen(wat hier al eerder door iemand was aangegeven), gewoon dubbele confrontatie en als je dan geen zicht meer hebt op de eindwinst ben je ook al uitgeschakeld en vormt dat geen probleem.
-
Inderdaad jongens, die manier van werken zal beter zijn als deze die we nu hebben toegepast.
Ik had even gevraagd aan de vw-crew wat zij er van denken
[quote]
Beste
Onlangs zijn we gestart met het fifa tornooi op PS3. Aangezien veel leden niet meer spelen, zullen niet alle wedstrijden kunnen uitgespeeld worden.
Er was een prijs beloofd aan de winnaar, maar aangezien niet alle wedstrijden gespeeld zijn, zitten we met een probleem.
Wat stelt u voor?
Vriendelijke groeten
Milantimko
===========================================
Dag Milantimko,
Zijn er nog spelers die wel spelen? Kunnen die misschien een onderlinge competitie spelen van een x-aantal wedstrijden?
Gr. Mario
Ik had even gevraagd aan de vw-crew wat zij er van denken
[quote]
Beste
Onlangs zijn we gestart met het fifa tornooi op PS3. Aangezien veel leden niet meer spelen, zullen niet alle wedstrijden kunnen uitgespeeld worden.
Er was een prijs beloofd aan de winnaar, maar aangezien niet alle wedstrijden gespeeld zijn, zitten we met een probleem.
Wat stelt u voor?
Vriendelijke groeten
Milantimko
===========================================
Dag Milantimko,
Zijn er nog spelers die wel spelen? Kunnen die misschien een onderlinge competitie spelen van een x-aantal wedstrijden?
Gr. Mario