Fifa 11 toernooi op PS3
Beste leden,
Onlangs was er vraag naar een FIFA toernooi. Na de verschillende reacties hierop zijn we van plan een toernooi op PS3 op te starten. Het gaat om een competitie-vorm en moet minstens 14 spelers bevatten, maar natuurlijk "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd". Tijdens de competitie speelt iedereen 2x tegen elkaar. Wie op het einde van de competitie de winnaar is, ontvangt een tegoed van 50 euro op Bwin.
Deze spelers hebben zich ingeschreven:
- KOEKELKOREN (Chelsea)........................[PS3 = Koekelkoren]
- HAMMERNL (Inter)..................................[PS3 = HammerNL]
- MILANTIMKO (Real Madrid)..................[PS3 = Tim_Vandermaesen]
- LAGAST (Arsenal)....................................[PS3 = Jonas0690 ]
- KEVIND (Manchester United).................[PS3 = KevinManUnited]
- BATTYSBOYS (Fc Barcelona)..................[PS3 = Baten9]
- DENMAN84 (Valencia)..............................[PS3 = Denman84]
- PSVMIKE (Bayern Munchen)..................[PS3 = Fcheistraat]
- JVDB10 (Olympique Lyon)......................[PS3 = vdBerg10]
- SVOETBAL (AC Milan)...............................[PS3 = schmitz_afca]
- TECKTOBIRD (Atletico Madrid)..............[PS3 = Tecktobird]
- PACINO93 (Napoli)...................................[PS3 = Pacino92]
- WILDY (Zenit)...........................................[PS3 = wildking23]
- BEKKER (Tottenham Hotspur)...............[PS3 = Bekker_NL]
- JONA_THAN (FC Porto)............................[PS3 = Jab__010]
De uitslagen en tussenstanden zullen op geregelde tijdstippen gepost worden op dit forum.
UPDATE: 20/04/11
Veel succes iedereen !
Onlangs was er vraag naar een FIFA toernooi. Na de verschillende reacties hierop zijn we van plan een toernooi op PS3 op te starten. Het gaat om een competitie-vorm en moet minstens 14 spelers bevatten, maar natuurlijk "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd". Tijdens de competitie speelt iedereen 2x tegen elkaar. Wie op het einde van de competitie de winnaar is, ontvangt een tegoed van 50 euro op Bwin.
Deze spelers hebben zich ingeschreven:
- KOEKELKOREN (Chelsea)........................[PS3 = Koekelkoren]
- HAMMERNL (Inter)..................................[PS3 = HammerNL]
- MILANTIMKO (Real Madrid)..................[PS3 = Tim_Vandermaesen]
- LAGAST (Arsenal)....................................[PS3 = Jonas0690 ]
- KEVIND (Manchester United).................[PS3 = KevinManUnited]
- BATTYSBOYS (Fc Barcelona)..................[PS3 = Baten9]
- DENMAN84 (Valencia)..............................[PS3 = Denman84]
- PSVMIKE (Bayern Munchen)..................[PS3 = Fcheistraat]
- JVDB10 (Olympique Lyon)......................[PS3 = vdBerg10]
- SVOETBAL (AC Milan)...............................[PS3 = schmitz_afca]
- TECKTOBIRD (Atletico Madrid)..............[PS3 = Tecktobird]
- PACINO93 (Napoli)...................................[PS3 = Pacino92]
- WILDY (Zenit)...........................................[PS3 = wildking23]
- BEKKER (Tottenham Hotspur)...............[PS3 = Bekker_NL]
- JONA_THAN (FC Porto)............................[PS3 = Jab__010]
De uitslagen en tussenstanden zullen op geregelde tijdstippen gepost worden op dit forum.
UPDATE: 20/04/11
Veel succes iedereen !
in 11-04-2011 11:49 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
psvmike:
Ik heb ook 3 van mijn 3 duels gewonnen dus ik maak ook nog kans he!
Schrijf die gekke duitsers nooit af !
(a)
Ik heb ook 3 van mijn 3 duels gewonnen dus ik maak ook nog kans he!
Schrijf die gekke duitsers nooit af !
(a)
Hahaa ja das waar maar je staat wel een dikke 10matchen achter :p Kan nog allemaal idd :D
stravados:
het systeem is gehackt jongens , het wordt nog even wachten!
Het was nog uitgebreid op het nieuws dat het netwerk van Playstation gehacked was. Wel een enorme impackt heeft die hack.het systeem is gehackt jongens , het wordt nog even wachten!
Unibet
milantimko:
Aangezien Playstation Network al een week stil ziet u hier de voorlopige stand en uitslagen. Zoals u kunt zien, ziet u dat KevinD (Manchester United) er dik bovenuit steekt (1x gelijk). Enkel Jvdb10 (Lyon) kan enigszins nog in de buurt komen (1x verloren). Het onderlinge duel tussen tussen deze twee sterkhouders werd gewonnen door KevinD met 5-3. Het is aan Jvdb10 om te tonen wat hij waard is tijdens de terug match. Wint hij de match kan hij terugkomen op 1 punt van de leider, mits hij de resterende wedstrijden wint. Kan er nog iemand profiteren van een zwak momentje van KevinD? Of wint hij met de vingers in de neus deze eerste editie van het FIFA toernooi? Hopelijk kunnen we dit snel te weten komen. Alvast iedereen nog veel succes ! http://i51.tinypic.com/2mh7p6r.jpg"> http://i54.tinypic.com/1zgazxt.jpg">
Aangezien Playstation Network al een week stil ziet u hier de voorlopige stand en uitslagen. Zoals u kunt zien, ziet u dat KevinD (Manchester United) er dik bovenuit steekt (1x gelijk). Enkel Jvdb10 (Lyon) kan enigszins nog in de buurt komen (1x verloren). Het onderlinge duel tussen tussen deze twee sterkhouders werd gewonnen door KevinD met 5-3. Het is aan Jvdb10 om te tonen wat hij waard is tijdens de terug match. Wint hij de match kan hij terugkomen op 1 punt van de leider, mits hij de resterende wedstrijden wint. Kan er nog iemand profiteren van een zwak momentje van KevinD? Of wint hij met de vingers in de neus deze eerste editie van het FIFA toernooi? Hopelijk kunnen we dit snel te weten komen. Alvast iedereen nog veel succes ! http://i51.tinypic.com/2mh7p6r.jpg"> http://i54.tinypic.com/1zgazxt.jpg">
Als lyon man u verslaat in de terugmatch en hij wint de resterende matchen dan komt lyon toch op kop?
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
Ik heb even het nieuws er op na gelezen en er wordt verwacht dat het Playstation netwerk deze week weer online komt. Nog even afwachten maar zal wel keihard aan gewerkt worden.
Toto Sigarenboer
jep idd, naart schijnt krijge we ook een cadeau'tje :) alé 3 eigelijk
wedden:
Ik heb even het nieuws er op na gelezen en er wordt verwacht dat het Playstation netwerk deze week weer online komt. Nog even afwachten maar zal wel keihard aan gewerkt worden.
wordt onderhand wel eens tijd ja :P Tis nota bene vakantie...Ik heb even het nieuws er op na gelezen en er wordt verwacht dat het Playstation netwerk deze week weer online komt. Nog even afwachten maar zal wel keihard aan gewerkt worden.
Against modern Football
psvmike:
wedden:
wordt onderhand wel eens tijd ja :P Tis nota bene vakantie...Ik heb even het nieuws er op na gelezen en er wordt verwacht dat het Playstation netwerk deze week weer online komt. Nog even afwachten maar zal wel keihard aan gewerkt worden.
Lol... ik hoop voor iederen hier die op een Playstation speelt dat zijn/haar creditcard en/of betalingsdetails niet gejat zijn door cybercriminelen. Een hele slechte beurt voor Sony...
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Lol... ik hoop voor iederen hier die op een Playstation speelt dat zijn/haar creditcard en/of betalingsdetails niet gejat zijn door cybercriminelen. Een hele slechte beurt voor Sony...
Het is zeker een slechte beurt voor Sony alleen had ik wel gelezen dat ze de schade gaan compenseren. En hopelijk gebeurd zoeits nooit weer en wordt het altijd optimaal beveiligd zodat er geen hacks meer plaats kunnen vinden.
Unibet
Ik hoorde wat verhalen dat vanavond het netwerk rond 10uur weer online zou komen! (a)
Against modern Football
psvmike:
Ik hoorde wat verhalen dat vanavond het netwerk rond 10uur weer online zou komen! (a)
Dat is dan nog een uurtje wachten ben echt heel erg benieuwd wat er allemaal van komt.
Toto Sigarenboer