Fifa 11 toernooi op PS3
Beste leden,
Onlangs was er vraag naar een FIFA toernooi. Na de verschillende reacties hierop zijn we van plan een toernooi op PS3 op te starten. Het gaat om een competitie-vorm en moet minstens 14 spelers bevatten, maar natuurlijk "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd". Tijdens de competitie speelt iedereen 2x tegen elkaar. Wie op het einde van de competitie de winnaar is, ontvangt een tegoed van 50 euro op Bwin.
Deze spelers hebben zich ingeschreven:
- KOEKELKOREN (Chelsea)........................[PS3 = Koekelkoren]
- HAMMERNL (Inter)..................................[PS3 = HammerNL]
- MILANTIMKO (Real Madrid)..................[PS3 = Tim_Vandermaesen]
- LAGAST (Arsenal)....................................[PS3 = Jonas0690 ]
- KEVIND (Manchester United).................[PS3 = KevinManUnited]
- BATTYSBOYS (Fc Barcelona)..................[PS3 = Baten9]
- DENMAN84 (Valencia)..............................[PS3 = Denman84]
- PSVMIKE (Bayern Munchen)..................[PS3 = Fcheistraat]
- JVDB10 (Olympique Lyon)......................[PS3 = vdBerg10]
- SVOETBAL (AC Milan)...............................[PS3 = schmitz_afca]
- TECKTOBIRD (Atletico Madrid)..............[PS3 = Tecktobird]
- PACINO93 (Napoli)...................................[PS3 = Pacino92]
- WILDY (Zenit)...........................................[PS3 = wildking23]
- BEKKER (Tottenham Hotspur)...............[PS3 = Bekker_NL]
- JONA_THAN (FC Porto)............................[PS3 = Jab__010]
De uitslagen en tussenstanden zullen op geregelde tijdstippen gepost worden op dit forum.
UPDATE: 20/04/11
Veel succes iedereen !
Onlangs was er vraag naar een FIFA toernooi. Na de verschillende reacties hierop zijn we van plan een toernooi op PS3 op te starten. Het gaat om een competitie-vorm en moet minstens 14 spelers bevatten, maar natuurlijk "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd". Tijdens de competitie speelt iedereen 2x tegen elkaar. Wie op het einde van de competitie de winnaar is, ontvangt een tegoed van 50 euro op Bwin.
Deze spelers hebben zich ingeschreven:
- KOEKELKOREN (Chelsea)........................[PS3 = Koekelkoren]
- HAMMERNL (Inter)..................................[PS3 = HammerNL]
- MILANTIMKO (Real Madrid)..................[PS3 = Tim_Vandermaesen]
- LAGAST (Arsenal)....................................[PS3 = Jonas0690 ]
- KEVIND (Manchester United).................[PS3 = KevinManUnited]
- BATTYSBOYS (Fc Barcelona)..................[PS3 = Baten9]
- DENMAN84 (Valencia)..............................[PS3 = Denman84]
- PSVMIKE (Bayern Munchen)..................[PS3 = Fcheistraat]
- JVDB10 (Olympique Lyon)......................[PS3 = vdBerg10]
- SVOETBAL (AC Milan)...............................[PS3 = schmitz_afca]
- TECKTOBIRD (Atletico Madrid)..............[PS3 = Tecktobird]
- PACINO93 (Napoli)...................................[PS3 = Pacino92]
- WILDY (Zenit)...........................................[PS3 = wildking23]
- BEKKER (Tottenham Hotspur)...............[PS3 = Bekker_NL]
- JONA_THAN (FC Porto)............................[PS3 = Jab__010]
De uitslagen en tussenstanden zullen op geregelde tijdstippen gepost worden op dit forum.
UPDATE: 20/04/11
Veel succes iedereen !
in 11-04-2011 11:49 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
pacino93:
Net 1-0 gewonnen van Zenit (Wildking) in et begin van de match was er al wat lag, maar daarna werd het echt niet normaal heftig. Ik kon niks anders dan denken dat Wildking een of andere lagswitch aan had staan... Anders heeft hij echt veels te slecht internet. Ik heb daarvoor nog wat matches gespeeld met HammerNL (friendly) en toen was er gewoon perfecte connectie namelijk, dus aan mij lag het zeker niet.
Na mijn goal is hij gequit of gedisconnect dus ik heb een standaard 3-0 overwinning gekregen, in mijn ogen ook verdiend.
Ik heb nog nooit zo'n gigantische lag meegemaakt :S
Net 1-0 gewonnen van Zenit (Wildking) in et begin van de match was er al wat lag, maar daarna werd het echt niet normaal heftig. Ik kon niks anders dan denken dat Wildking een of andere lagswitch aan had staan... Anders heeft hij echt veels te slecht internet. Ik heb daarvoor nog wat matches gespeeld met HammerNL (friendly) en toen was er gewoon perfecte connectie namelijk, dus aan mij lag het zeker niet.
Na mijn goal is hij gequit of gedisconnect dus ik heb een standaard 3-0 overwinning gekregen, in mijn ogen ook verdiend.
Ik heb nog nooit zo'n gigantische lag meegemaakt :S
WTF zegt gij toch allemaal kerel ? :s
1-0 , ja doordat ik niks kon doen door die f***** lagg. Wel zeer toevallig dat jij daardoor dan uit kan scoren hé ;-) En volgens u verdiend? Ja, uw speelstijl : Oh , ze zetten druk vanachter dus trap ik de bal maar weg .. Zo hebt ge bijna heel de wedstrijd gespeeld... Scoren in zo een ontzettende lagg, is mogelijk, maar ge moet mij nie beschuldige van dak aftrap en dit dat, btw, zeker dat jij niet voor lagg zorgde ? ik heb vandaag al 3 - 4 matchen gespeeld perfect zonder lagg, tegen jouw dikke lagg.. zal niet aan mij liggen he !
Ja net weer lag gehad 1ste helft alleen, ik vond et nog speelbaar was lang niet zo'n lag als tegen Wildking. 2de helft was 100% goed trouwens.
En Wildking, jij had steeds net wat minder lag of helemaal geen als jij aan de bal kwam, die goal van mij was gewoon dik geluk. Duurde ook 5 minuten ofzo voordat ie erin zat.
Ik heb voor ik tegen jou speelde 2 matches gespeeld tegen HammerNL en toen hadden we totaal gen lag, dat kan toch niet aan mij liggen dan als ik 5minuten later wel lag heb?
En Wildking, jij had steeds net wat minder lag of helemaal geen als jij aan de bal kwam, die goal van mij was gewoon dik geluk. Duurde ook 5 minuten ofzo voordat ie erin zat.
Ik heb voor ik tegen jou speelde 2 matches gespeeld tegen HammerNL en toen hadden we totaal gen lag, dat kan toch niet aan mij liggen dan als ik 5minuten later wel lag heb?
KIJK
svoetbal:
Net tegen Napoli hele sicke lag gehad omg
dit is het bewijs dat het niet aan mij lag he ;-) Of aan jouw , of aan de EA-servers. Maar nu is er een tweede persoon, dus vind mijn 0-3 nederlaag onverdient.Net tegen Napoli hele sicke lag gehad omg
Ik kan bevestigen dat vlak voordat hij (pacino) een officiële match ging spelen geen lag had, speelde namelijk tegen hem. Daarnaast heb ik 5 min geleden een match tegen hem gespeeld, ook zonder lag.
Ja maar waarom hebben ik en svoetbal dan wel zo een grove lagg tegen hem?
Tegen Svoetbal was het een 'standaard' EA lag in de eerste helft volgens mij, aangezien er in de 2de helft totaal geen lag was. Tegen jou was het een heel ander verhaal, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Jij was overigens zelf de host, dus je eigen verbinding heeft dan toch meer invloed op et spel?
Het is nu in mijn voordeel uitgevallen, maar je weet zelf dondersgoed dat jij de beste kansen had, als jij em had gemaakt was et natuurlijk wel terecht?
Jij was overigens zelf de host, dus je eigen verbinding heeft dan toch meer invloed op et spel?
Het is nu in mijn voordeel uitgevallen, maar je weet zelf dondersgoed dat jij de beste kansen had, als jij em had gemaakt was et natuurlijk wel terecht?
AC Milan - Manchester United
1-0 Cassano
1-1 Rooney
1-2 Anderson
1-0 Cassano
1-1 Rooney
1-2 Anderson