Doe mee: Xbox360 Fifa 13 toernooi
Na het eerste toernooi, dat gewonnen werd door Iwaninho, wordt er nu een WERELDBEKER toernooi gespeeld door 10 spelers. Er zijn 2 poules van 5 spelers en ieder speelt 2 keer tegen elkaar. De nummers 1 en 2 gaan door naar de halve finales.
======================================================
Mogelijke teams met 4 sterren:
PSV
Ajax
FC Twente
Anzhi
Dinamo Moskou
Stoke City
Sunderland
Palermo
Parma
Santos
Fluminese
Corinthians
Bordeaux
Marseille
Montpellier
Borussia MonchenGladbach
HSV
Stuttgart
Wolfsburg
Werder Bremen
=====================================================
Eindstand toernooi 1:
======================================================
Mogelijke teams met 4 sterren:
PSV
Ajax
FC Twente
Anzhi
Dinamo Moskou
Stoke City
Sunderland
Palermo
Parma
Santos
Fluminese
Corinthians
Bordeaux
Marseille
Montpellier
Borussia MonchenGladbach
HSV
Stuttgart
Wolfsburg
Werder Bremen
=====================================================
Eindstand toernooi 1:
in 13-10-2012 11:46 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
EDIT:
Sorry jonges, ik zal moeten passen. Moet onverwacht naar het buitenland, dus kan onmogelijk nog spelen deze week. Excuses in ieder geval!
Sorry jonges, ik zal moeten passen. Moet onverwacht naar het buitenland, dus kan onmogelijk nog spelen deze week. Excuses in ieder geval!
geoffrey:
Geoffrey - Club Brugge - Geogamer (y)
Geoffrey - Club Brugge - Geogamer (y)
Even wachten of dat Gaittie zijn wedstrijden nog gaat spelen voor maandag, anders mag je voor hem invallen.
De openingspost is geupdate.
Vincentvvv en Timbarrett mogen alvast beginnen met de halve finale als ze willen :D
Vincentvvv en Timbarrett mogen alvast beginnen met de halve finale als ze willen :D
Voor maandag? Moest toch voor woensdag? Ik kan vandaag spelen, maar ik merk nog niks van m'n tegenstander.
gaittie:
Voor maandag? Moest toch voor woensdag? Ik kan vandaag spelen, maar ik merk nog niks van m'n tegenstander.
Sorry je hebt inderdaad gelijk! Faffie21 mag wel iets meer actiever meedoen, want zag ook dat hij voor het laatst online was geweest op 16 oktober en tis inmiddels alweer 21 oktober.
Stuur anders je tegenstander even een pm of voeg em vast toe op de xbox.
Mocht Faffie21 niet reageren dan mag Geoffrey wel tegen Gaittie :)
Ik had hem al toegevoegd, nu ook ff een PM gedaan.
onzemichael:
Barrett is door mij uitgeschakeld dus dat lijkt mij sterk :d
-
nottripping:
onzemichael:
Scherp ouwe ;)
Iwaninho en VincentVVV mogen alvast beginnen uiteraard :)
@ Gaittie, tis even wachten of Faffie reageerd, heb em net ook een pm gestuurd, want anders gaat het gewoon te lang duren. We wachten even af tot morgenavond :)