Doe mee: Ps3 Fifa 13 toernooi
Vanuit de chat kwam er al interesse voor een soortgelijk toernooi op de ps3, dus bij deze; meld u aan!
Nog even de regels:
Totaal 8 teams.
Je team mag maximaal 4 sterren hebben om het zo eerlijk mogelijk te houden.
We spelen in een Knock-out systeem.
Beide teams spelen 2 keer tegen elkaar. Geen uit en thuis duel, maar beide scores van de 2 duels worden bij elkaar opgeteld. Is de stand nog gelijk, dan volgt er een 3e en beslissende duel.
De winnaar gaat door naar de volgende ronde. We beginnen met de kwartfinale, halve finale en dan finale.
Je voegt je tegenstander toe als vriend en speelt een ONLINE VRIENDSCHAPPELIJK DUEL.
Mocht er discussie ontstaan over het resultaat, dan is dit altijd gemakkelijk terug te vinden.
Duel leaven is ook het toernooi leaven, het gaat namelijk om het plezier en niet om het weglopen.
Duur is 6 minuten per helft.
Mogelijke teams met 4 sterren:
PSV
Ajax
FC Twente
Anzhi
Dinamo Moskou
Stoke City
Sunderland
Palermo
Parma
Santos
Fluminese
Corinthians
Bordeaux
Marseille
Montpellier
Borussia MonchenGladbach
HSV
Stuttgart
Wolfsburg
Werder Bremen
forumname - club - Psn
1. bbb-unit - Ajax - bbb-unit
2. alexione - Psv - alexione12
Nog even de regels:
Totaal 8 teams.
Je team mag maximaal 4 sterren hebben om het zo eerlijk mogelijk te houden.
We spelen in een Knock-out systeem.
Beide teams spelen 2 keer tegen elkaar. Geen uit en thuis duel, maar beide scores van de 2 duels worden bij elkaar opgeteld. Is de stand nog gelijk, dan volgt er een 3e en beslissende duel.
De winnaar gaat door naar de volgende ronde. We beginnen met de kwartfinale, halve finale en dan finale.
Je voegt je tegenstander toe als vriend en speelt een ONLINE VRIENDSCHAPPELIJK DUEL.
Mocht er discussie ontstaan over het resultaat, dan is dit altijd gemakkelijk terug te vinden.
Duel leaven is ook het toernooi leaven, het gaat namelijk om het plezier en niet om het weglopen.
Duur is 6 minuten per helft.
Mogelijke teams met 4 sterren:
PSV
Ajax
FC Twente
Anzhi
Dinamo Moskou
Stoke City
Sunderland
Palermo
Parma
Santos
Fluminese
Corinthians
Bordeaux
Marseille
Montpellier
Borussia MonchenGladbach
HSV
Stuttgart
Wolfsburg
Werder Bremen
forumname - club - Psn
1. bbb-unit - Ajax - bbb-unit
2. alexione - Psv - alexione12
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Svenchenko19 - jochem-0416 4-1 penalty en rood nekte me helaas
In groep A sorry dat ik er gister niet was. Ik had een plotselinge vergadering. Vandaag kan ik alle matches afronden. Rond 20:00 stuur mij maar een bericht als je vanavond een match wil spelen.
Er is nooit zekerheid met wedden.
wat doen we met de spelers die niet meer reageren?
maurice39:
Van mij mogen er 2 nieuwe spelers komen in Poule D.
vdBerg10 heeft nog geen een keer gereageerd en m'n invite om vriend te worden op PS3 is al van 4 a 5 dagen geleden en hij heeft nog niet geaccepteerd en jakechelsea speelt liever Black Ops II en wil steeds niet fifaen.
Jochem en ik hebben al eenmaal gespeeld en die tweede maal zal spoedig volgen als we beide online zijn.
Haha Black Cocks is ook zo indrukwekkend. Nou mensen, reageer als je mee wil doen!
ik wil wel, maar kan het ook via de nitendo ds, gameboy color of nitendo64??? :p :p :p (h)
Retarded gambler
ik wil wel meedoen hoor zeg maar wat ik moet doen. ik verlies graag dus voor winstpartijen moet je bij mij zijn.
jacobvoetbal:
ik wil wel meedoen hoor zeg maar wat ik moet doen. ik verlies graag dus voor winstpartijen moet je bij mij zijn.
Ok Jacob bij deze doe je mee. Je mag ipv vdBerg10 spelen. Je komt dan in poule D.
Saviosthelegend (jacobvoetbal) - Svenchenko19: 2-4 & 1-0
kan er iemand van groep b op dit moment spelen aub