Tips van: Hogelandje
Beste leden,
Nu bijna iedereen een eigen topic heeft dacht ik laat ik ook maar eens beginnen.
Mijn tips voor vandaag zijn:
Celta vigo - Barcalona o2,5. @1,45 (Unibet)
espanyol - malaga 12 @1,35 of u2,5 @1,68 (Unibet)
Waarom deze tips?
Bij de laatste 5 ontmoetingen tussen beiden, scoorde Celta Vigo er maar liefst 6 Barcalona daarin tegen 11 doelpunten. 4 van de 5 ontmoetingen werden een o3,5 en één daar van o4,5. 26 oktober speelde Celta 0-5 tegen malaga uit en Barca speelde een 2-1 tegen Real madrid. Dus in mijn ogen genoeg reden voor een o2,5.
Bij Espanyol en Malaga vind ik dit een easy tip, omdat in de laatste 24 ontmoetingen er maar 2 gelijk werden gespeeld. Daarbij komt de u2,5 en dat is omdat beiden weinig tot nooit scoren, in de laatste 5 primera divison scoorde Espanyol er 3 en Malaga maarliefst 2.
Gegroet en tot de volgende keer!
Nu bijna iedereen een eigen topic heeft dacht ik laat ik ook maar eens beginnen.
Mijn tips voor vandaag zijn:
Celta vigo - Barcalona o2,5. @1,45 (Unibet)
espanyol - malaga 12 @1,35 of u2,5 @1,68 (Unibet)
Waarom deze tips?
Bij de laatste 5 ontmoetingen tussen beiden, scoorde Celta Vigo er maar liefst 6 Barcalona daarin tegen 11 doelpunten. 4 van de 5 ontmoetingen werden een o3,5 en één daar van o4,5. 26 oktober speelde Celta 0-5 tegen malaga uit en Barca speelde een 2-1 tegen Real madrid. Dus in mijn ogen genoeg reden voor een o2,5.
Bij Espanyol en Malaga vind ik dit een easy tip, omdat in de laatste 24 ontmoetingen er maar 2 gelijk werden gespeeld. Daarbij komt de u2,5 en dat is omdat beiden weinig tot nooit scoren, in de laatste 5 primera divison scoorde Espanyol er 3 en Malaga maarliefst 2.
Gegroet en tot de volgende keer!
in 29-10-2013 08:49 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Speel ze ook mee in combi
btts lille
roma dnb
btts lille
roma dnb
3/4 tips goed van gister avond, ben dus redelijk tevreden.
Voor 12 uur weer nieuwe tips!
Voor 12 uur weer nieuwe tips!
Hallo,
Voor vandaag heb ik een combo in elkaar geflanst.
Elche - villareal o0,5 by away team.
Aberdeen - Patrick o1,5 total goals.
Bologna - Chievo o0,5 total goals.
@1,82
Succes als je hem meespeelt.
Voor vandaag heb ik een combo in elkaar geflanst.
Elche - villareal o0,5 by away team.
Aberdeen - Patrick o1,5 total goals.
Bologna - Chievo o0,5 total goals.
@1,82
Succes als je hem meespeelt.
Goed bezig!
Een voor allen, allen voor een.
de-vier-musketiers:
Goed bezig!
Goed bezig!
Bedankt jullie ook zag ik.