Wedtips van Z3xtr4
Lieve VW'ers
Om andere topics niet te veel te spammen, post ik hier mijn wedtips 🤗
Kan deze ook mooi systeem 4/5 spelen.
Wat zijn zoal je favoriete competities en/of type weddenschappen? Speel je met een bepaalde tactiek?
Ik speel het liefst Team to score both halves, team to win both halves en GG + winnaar. Competities kwa land geen voorkeur, maar probeer niet veel lager te gaan dan de hoogste 2 divisies van een land. Daar is nou eenmaal meer informatie over beschikbaar om je keuze op te baseren :-)
Overigens beschouw ik Zweden als mijn specialiteit. Heb er een poos gewoond, weet er veel van en ken mensen dicht op een aantal clubs daar.
Leuk te horen dat Zweden je specialiteit is. Heb je nog veel contact met mensen die je uit die periode kent? Weten zij meer info over clubs dan op internet te vinden is?
Zeker, dagelijks :-) Kom er ook nog vaak, bezoek vaak wedstrijden. Om nou te zeggen dat ze meer info hebben dan toegankelijk op het internet, dat niet. Maar wel eerder :-)
Zeker, dagelijks :-) Kom er ook nog vaak, bezoek vaak wedstrijden. Om nou te zeggen dat ze meer info hebben dan toegankelijk op het internet, dat niet. Maar wel eerder :-)
dat jij dan natuurlijk onmiddellijk met jou vrienden van voetbalwedden gaat delen ;) ;)
Haha, ik doe mijn best natuurlijk ;-)
Vandaag 2 combi's
Beide bets kun je ook prima systeem spelen. Of combineer van beide lijsten 1 mooie ;-)
Helaas keihard gefucked door rode kaarten. Morgen weer een dag!
Wederom een paar mooie picks, ook ideaal voor je systeem bet.