Wedtips van Viktor21
Hi allemaal,
Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:
Dinsdag:
https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc
Woensdag:
https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd
Donderdag:
https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129
Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.
Succes!
Dankjewel voor het delen Kreggie! Het is zeker een optie om de 3,5 total cards en 1,5 teamcards Sheffield te spelen. Overigens mocht je een account hebben op Betsson, daar krijg je een hogere quote, namelijk @2.03 en @1.94.
Naar mijn weten gaf de aangestelde scheidsrechter Stuart Attwel dit seizoen in 8 (Engelse) competitiewedstrijden 39 kaarten. Dus dat is bijna 5 kaarten per duel. Echter, 1 van die 8 gefloten wedstrijden was Chelsea - Sheffield United waarin hij slechts 1 kaart gaf (overigens wel aan Sheffield). Daarbij werd de 3,5 total cards in de laatste 5 uitwedstrijden van Newcastle slechts 1 keer behaald. Hierdoor had ik vanochtend besloten om deze wedstrijd niet te spelen.
Ben benieuwd wat het wordt en duim voor je!
Voor vanavond zelfde laken een pak als gisteren.
Copa Italia: Cagliari - Sampdoria, scheids Manganiello, goed voor 27 gele en 2 rode kaarten de laatste 7 wedstrijden.
Afgelopen weekend speelden beide teams nog tegen elkaar in de competitie (4-3) met 4 gele kaarten van een scheids die er statistisch gezien minder geeft dan de leidsman van vanavond.
De o 2.5 voor beide teams staat m.i. gunstig geprijsd, @2,88 en 1,90 (Unibet).
Voor Samp is het seizoen al zo goed als voorbij met deze plek in de competitie en ze zullen zich daarom volledig op de beker moeten storten en boven de degradatiestreep moeten blijven willen ze er nog iets van maken. Cagliari kan onbezonnen het duel in gaan.
Afhankelijk van de opstelling is Joao Pedro to score @2,48 (Unibet) ook wel speelbaar. Scoorde 2 maal afg. weekend.
Wederom bedankt voor het delen van jouw tip @Rjansen82! Ziet er goed uit. Zowel de kaarten als Joao Pedro to score! Dus ik speel, mits Joao Pedro in de basis staat, de drie bets met je mee. Eventueel is de 4,5 total cards @1.90 ook nog een optie! Succes!
Copa Italia: Cagliari - Sampdoria, scheids Manganiello, goed voor 27 gele en 2 rode kaarten de laatste 7 wedstrijden.
Afgelopen weekend speelden beide teams nog tegen elkaar in de competitie (4-3) met 4 gele kaarten van een scheids die er statistisch gezien minder geeft dan de leidsman van vanavond.
Voor Samp is het seizoen al zo goed als voorbij met deze plek in de competitie en ze zullen zich daarom volledig op de beker moeten storten en boven de degradatiestreep moeten blijven willen ze er nog iets van maken. Cagliari kan onbezonnen het duel in gaan.
Afhankelijk van de opstelling is Joao Pedro to score @2,48 (Unibet) ook wel speelbaar. Scoorde 2 maal afg. weekend.
Wederom bedankt voor het delen van jouw tip @Rjansen82! Ziet er goed uit. Zowel de kaarten als Joao Pedro to score! Dus ik speel, mits Joao Pedro in de basis staat, de drie bets met je mee. Eventueel is de 4,5 total cards @1.90 ook nog een optie! Succes!
En uiteindelijk het wist kunnen binnenhalen, want persoonlijk heb ik deze bet niet gevolgd. Jammer want deze zag er althans goed uit.
En uiteindelijk het wist kunnen binnenhalen, want persoonlijk heb ik deze bet niet gevolgd. Jammer want deze zag er althans goed uit.
Terechte opmerking van Viktor, bekerwedstrijden zijn lastig te voorspellen, blijft een loterij. Leerpunt tevens om de opstelling af te wachten. Beide teams speelden met een B elftal, had ik niet verwacht gegeven het feit dat Sampdoria verder weinig meer heeft om voor te spelen.
Voor vandaag alvast twee tips om de dag te starten.
Bet 1:
FC Augsburg - Mainz 05 om 15:30u - Bundesliga Germany
Vanmiddag staat de wedstrijd onder leiding van de Duitse scheidsrechter Markus Schmidt. Gaf dit seizoen 42 kaarten in 9 wedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van iets meer dan 4 kaarten per wedstrijd. Als we kijken naar de teamstatistieken van Mainz in de uitwedstrijden dan zien we dat ze goed op dreef zijn wat betreft het aantal teamkaarten dit seizoen: 22 teamkaarten in 7 competitiewedstrijden. De wedoptie Mainz over 1,5 teamcards @1.55 (Betsson) is in mijn ogen dan ook prima geprijsd.
Bet 2:
Udinese - Napoli om 18:00u - Serie A Italy
Vanavond staat de wedstrijd onder leiding van de Italiaanse scheidsrechter Maurizio Mariani. Gaf dit seizoen 52 kaarten in 7 wedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van iets meer dan 7 kaarten per wedstrijd. Tevens floot deze Maurizio Mariani vorig seizoen ook het duel Udinese - Napoli (20-10-2018) en gaf hij in totaal 7 kaarten, verdeeld in 3 voor Udinese en 4 voor Napoli.
Als we kijken naar de teamstatistieken van Udinese in de thuiswedstrijden dan zien we dat ze goed op dreef zijn wat betreft het aantal teamkaarten dit seizoen: 20 teamkaarten in 7 competitiewedstrijden. De wedoptie Udinese over 2,5 teamcards @1.62 (Betsson) is in mijn ogen prima speelbaar.
Zelf speel ik deze wedstrijden single, maar de twee wedstrijden samen zijn ook speelbaar als een combi @2.51 (Betsson).
Tot slot alvast, speciaal voor Jonas2007, een funcombi met wat kleingeld opgesteld voor deze zaterdag.
Fun Combi:
1). Everton - Chelsea over 4,5 total cards @2.48 --> scheids gaf 26 kaarten in zijn laatste 5 competitiewedstrijden
2). Manchester City - Manchester United over 5,5 total cards @2.95 --> scheids gaf 35 kaarten in zijn laatste 5 competitiewedstrijden
3). Rennes - Angers over 4,5 total cards @2.70 --> scheids gaf 29 kaarten in zijn laatste 5 competitiewedstrijden
Deze drie wedstrijden samen leveren een quote van @19,75 op (Unibet)!
Succes!
Vanmiddag de topper Gladbach - Bayern, Kimmich to get a card @3,20 (Unibet). Scheidsrechter Fritz goed voor gemiddeld 3 kaarten per duel, echter gezien de belangen deze wedstrijd sluit ik niet uit dat er meer kaarten worden gegeven. Bayern staat 4 punten achter koploper Gladbach. Kimmich dit seizoen al goed voor 4 kaarten in 13 wedstrijden. In de laatste 4 Bundesligawedstrijden die Gladbach speelde kreeg de centrale middenvelder van de tegenstander telkens geel.
Hibernian - Aberdeen, Cosgrove to score @2,40 (Unibet). Hibernian kreeg de laatste 5 thuiswedstrijden 8 doelpunten tegen. Aberdeen scoorde er 8 de laatste 5 uitwedstrijden. 2 van de 8 doelpunten kwamen van Cosgrove. In 3 van de laatste 5 wedstrijden scoorde Cosgrove. In totaal heeft hij er al 9 in 15 wedstrijden in liggen.
Vanavond PEC-AZ: Boadu 2 of meer doelpunten @6,75 (Unibet). PEC, 15 wedstrijden, 22 doelpunten tegen, waaronder 4 tegen PSV en 4 tegen Ajax. Boadu topscoorder van AZ met 9 doelpunten uit 14 wedstrijden en scoorde er dit seizoen al 2 maal 2 (PSV uit en Sparta thuis).
Funcombi: @51.84 (Unibet). Succes!
07-12-2019 Bournemouth - Liverpool 16:00
In deze match is er ook value te behalen op team kaarten van Bournemouth. Bournemouth ontving in 15 wedstrijden 33 kaarten, dit geeft een gemiddelde van 2,2 kaarten per match. De scheidsrechter gaf gemiddeld 4 kaarten per match over zijn laatste 8 matchen. Bournemouth verloor zijn laatste 4 wedstrijden en zal er daarom alles aan willen doen om thuis in ieder geval een poging te doen resultaat te behalen tegen Liverpool. Ik verwacht dus een fel Bournemouth, die tegen de snelle counters van Liverpool ook een aantal keer aan de noodrem zullen moeten trekken.
Vandaar dat ik de volgende kaarten picks speel:
Bournemouth o1,5 teamcards @1,95 (Bwin) Medium
Bournemouth o2,5 teamcards @4,1 (Unibet) Low
Lerma to get a card @2,5 (Unibet) Low
Billing to get a card @3 (Unibet) Low
Voor morgenavond alvast twee tips wat betreft de Engelse Championship.
Charlton Athletic - Huddersfield Town om 20:45u - Championship England
Dit is een duel tussen de nummer 17 en de nummer 21 van de Championship. Charlton Athletic is afgelopen seizoen gepromoveerd naar de Championship en is momenteel niet bepaald in vorm. Zo wist de ploeg in haar laatste 8 wedstrijden geen enkele overwinning te boeken. De tegenstander Huddersfield Town doet het op haar beurt ook niet best. Huddersfield Town speelde vorig seizoen nog in de Premier League en wist de afgelopen 5 wedstrijden ook geen enkele keer de volle buit te pakken. Mede hierdoor zijn ze afgezakt naar een zeer lage positie. Gezien het feit dat deze twee ploegen elkaar op dit moment als concurrent kunnen betitelen denk ik dat er in allebei de kampen het gevoel overheerst dat er 3 punten gepakt moeten worden. Ik verwacht dan ook een pittig Engels duel dat onder leiding staat van de Engelse scheidsrechter Graham Scott. Deze Engelsman gaf dit seizoen 37 kaarten in 9 competitiewedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van net iets meer dan 4 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @1.90 (Betsson) is in mijn ogen dan ook goed geprijsd.
Nottingham Forest - Middlesbrough om 20:45u - Championship England
Deze wedstrijd is er een tussen de nummer 5 en nummer 19. De thuisploeg staat op een prima positie die aan het einde van het seizoen recht geeft op het spelen van play-offs voor promotie. Middlesbrough daarentegen presteert in uitwedstrijden dramatisch. Zo wist het dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd in de Championship winnend af te sluiten. Daarmee is het op Wigan en Barnsley na de slechtst presterende uitploeg van de competitie. Als we kijken naar de recente H2H tussen deze twee ploegen zien we dat er in de laatste 5 onderlinge duels 22 kaarten werden gegeven. Tel daar bij op dat deze wedstrijd onder leiding staat van de Engelse scheidsrechter Peter Bankes. Deze scheidsrechter was dit seizoen in 10 competitiewedstrijden al goed voor 48 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van bijna 5 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @1.73 (Betsson) is in mijn ogen dan zeker interessant.
Zelf speel ik deze wedstrijden als een single, maar de twee wedstrijden samen zijn uiteraard ook speelbaar als een combi @3.29 (Betsson).
Succes!
Voor vanavond wederom tips voor de Engelse Championship.
Swansea City - Blackburn Rovers om 20:45u - Championship England
Dit is een duel tussen de nummer 11 en de nummer 10 van de Championship. Swansea City is al 5 duels op rij zonder een overwinning, het verloor zelfs de laatste twee thuiswedstrijden. Blackburn Rovers daarentegen komt met veel vertrouwen naar het Liberty Stadium aangezien ze de laatste 4 wedstrijden allemaal wonnen. Gezien de posities op de ranglijst van deze ploegen en het feit dat Swansea City wel een overwinning kan gebruiken denk ik dat het wel een interessant potje wordt.
De wedstrijd staat onder leiding van de Engelse scheidsrechter Jeremy Simpson. Deze Engelsman gaf dit seizoen 43 kaarten in 10 competitiewedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van net iets meer dan 4 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @2.00 (Betsson) is in mijn ogen dan ook erg mooi geprijsd.
Barnsley - Reading om 20:45u - Championship England
Dit is een duel tussen de nummer 24 (laatste met 10 punten) en de nummer 18 van de Championship. De thuisploeg presteert dramatisch en wist dit seizoen pas 2x te winnen. Wel speelde het al 6x gelijk en haalde ze in de laatste 5 thuiswedstrijden 6 punten. De prestaties zijn dus ietwat beter dan aan het begin van het seizoen. Mede hierdoor zal Barnsley proberen om vanavond tegen het eveneens laaggeklasseerde (en dus concurrent) Reading punten te pakken.
Reading presteert op haar beurt erg wisselvallig en zal ook beseffen dat het tegen ploegen, zoals Barnsley, die zo laag geklasseerd staan moet winnen.
De wedstrijd staat onder leiding van de Engelse scheidsrechter Matt Donohue. Deze Engelsman gaf dit seizoen al 66 kaarten in 13 competitiewedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @1.73 (Betsson) is in mijn ogen dan ook schappelijk geprijsd. Voor nog iets meer risico, maar niet een ondenkbare situatie, kun je ook de wedoptie over 4,5 total cards @2.80 (Unibet) proberen.
Combinatie Bet:
Tot slot speel ik ook nog een combinatie bet aan de hand van de aangestelde scheidsrechters en de teamstatistieken van Blackburn Rovers en Reading in uitwedstrijden, namelijk:
- Blackburn Rovers haalde dit seizoen in 7 van de 9 uitwedstrijden minimaal 2 teamkaarten. Dus: Blackburn Rovers over 1,5 teamcards @1.48.
- Reading haalde dit seizoen in 8 van de 9 uitwedstrijden minimaal 2 teamkaarten. Daarbij floot Donohue dit seizoen al 2 keer eerder een wedstrijd van Reading. In allebei de wedstrijden gaf hij in totaal 4 kaarten waarvan beide keren er 2 teamkaarten aan Reading werden gegeven. Dus: Reading over 1,5 teamcards @1.50.
Deze twee wedopties samen leveren een quote van @2.22 op (Betsson).
Succes!
Goede tips weer Viktor!
Ook nog leuke kaartenbets gevonden voor de CL vanavond?