Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Viktor21

Hi allemaal,

Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:

Dinsdag:

https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc

Woensdag:

https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd

Donderdag:

https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129

Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagviktor21 in 25-10-2019 15:39 Leden topics
in 25-10-2019 15:39 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Leuk dat jullie mee hebben gedaan en bedankt voor jullie reacties @KenMooiEem en @010welove !!

Chelsea - Aston Villa om 20:30u - Engeland Premier League

Vanavond staat de wedstrijd tussen de nummer 4 en 15 van de Premier League op het programma. Uiteraard is Chelsea favoriet voor de winst, maar een duel dat lang spannend blijft en mogelijk met een doelpunt van Aston Villa sluit ik niet uit.

Wat betreft de kaarten voor deze wedstrijd; De scheidsrechter is de Engelsman Chris Kavanagh. Gaf dit seizoen in 9 competitiewedstrijden in totaal 36 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van 4 kaarten per wedstrijd.

Gezien het feit dat Aston Villa sinds dit seizoen pas weer op het hoogste niveau van Engeland speelt is de H2H tussen deze twee ploegen eigenlijk niet helemaal relevant. Niettemin, waren de laatste 4 wedstrijden (tussen 2014, 2015 en 2016) tussen deze twee ploegen wel goed voor een totaal van 21 kaarten. Het lijkt erop dat deze duels in ieder geval een paar jaar geleden wel beladen waren.

Nog interessanter vind ik het feit dat er dit seizoen in totaal steeds minimaal 4 kaarten werden gegeven in 6 van de 7 uitwedstrijden van Aston Villa. Zo waren de uitwedstrijden tegen de teams als Manchester United (in totaal 5 kaarten), Manchester City (in totaal 5 kaarten) en Arsenal (in totaal 9 kaarten) reeds goed voor 19 kaarten. Deze drie teams vind ik van hetzelfde kaliber als Chelsea en dus lijkt het mij niet ondenkbaar dat er wederom minimaal 4 kaarten vallen.

Ik speel hier dan ook: Chelsea - Aston Villa over 3,5 total cards @2.03 (Betsson).

Paris SG - Nantes om 21:05u - France Ligue 1

In de Franse competitie is het eigenlijk al jaren nauwelijks spannend meer te noemen. Paris SG staat ook nu op de 1ste positie en de andere ploegen die voor Europees voetbal spelen weten dat zij het moeten doen met een 2de, 3de of 4de plek. Nantes doet het daarentegen helemaal zo slecht nog niet. De ploeg staat momenteel op de 7de plek en eindigde vorig seizoen op de 12de plek in Ligue 1. Echter, vanavond zal Paris SG vermoedelijk gewoon de winst pakken tegen de ploeg uit het westen van Frankrijk.

De scheidsrechter vanavond is de Fransman Amaury Delerue. Gaf dit seizoen maar liefst 47 kaarten in 7 competitiewedstrijden. Hierbij moet wel worden opgemerkt dat hij in de wedstrijden Lyon - Nice en Marseille - Montpellier in totaal 5 rode kaarten gaf. Als we deze twee wedstrijden buiten beschouwing zouden laten kom je nog steeds op het aantal van 26 kaarten in 5 duels. Dit is dan een gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd.

Verder is er tussen deze ploegen wel een recente en interessante H2H waarbij er in de laatste 5 wedstrijden (Paris SG - Nantes en Nantes - PSG gerekend) maar liefst 4x minimaal 4 kaarten werden gegeven. Daarnaast werden er dit seizoen in totaal steeds minimaal 4 kaarten gegeven in 6 van de 7 uitwedstrijden van Nantes.

Ik speel hier dan ook: PSG - Nantes over 3,5 total cards @1.90 (Betfirst).

Succes!

Bericht gewijzigd door viktor21 op wo 11 dec. 2019, 07:24
6 Vind ik leuk's

In! Kan je eens een grote fun combi spelen met je behaalde winsten? 6-8 matchen met lage inzet?

0 Vind ik leuk's

In navolging op bovenstaande picks. Bekerwedstrijd van Udinese - Bologna, scheidsrechter Piccinni is goed voor gemiddeld 5.7 kaarten per wedstrijd in Italië en de laatste 3 onderlinge duels waren goed voor resp. 7x geel + 1 x rood, 6x geel, 6x geel.

De o2.5 bij beide teams lijkt me wel haalbaar @2.45 en @2.32. Udine dit seizoen 34 kaarten in 14 wedstrijden, Bologna 47 uit 14.

o4.5 total @1,98 ook nog goed te doen.

Bericht gewijzigd door rjansen82 op wo 4 dec. 2019, 16:14
4 Vind ik leuk's

Ik zal binnenkort eens een grote fun combi plaatsen @Jonas2007. Echter, hier ligt niet mijn focus!

@Rjansen82, goede en interessante tips! Ik ben alleen altijd wel wat voorzichtig met bekerwedstrijden. Soms willen de scheidsrechters het dan nog wel eens rustig aan doen met het uitdelen van kaarten. Misschien even de opstellingen afwachten om te zien hun serieus deze ploegen de wedstrijd nemen.

Bericht gewijzigd door viktor21 op wo 4 dec. 2019, 16:12
1 Vind ik leuk's

@viktor21 jij bedankt ! lekker bezig ! ik doe wederom weer mee met die van vanavond.

1 Vind ik leuk's
.

Gisteravond veel pech. Allebei de wedstrijden bleven steken op het aantal van 3 kaarten, jammer!

@Rjansen82: goede tip van de Italiaanse bekerwedstrijd, congrats!

Voor vandaag heb ik gekozen voor de volgende wedstrijd:

Arsenal - Brighton om 21:15u - Engeland Premier League

Vanavond staat de wedstrijd tussen de nummer 10 en nummer 16 van de Premier League op het programma. Uiteraard is Arsenal hier favoriet, toch is het verschil in punten slechts 4. Daarbij wist Arsenal de laatste 8 duels (competitie, europa league, EFL Cup) niet te winnen. Hier staat echter tegenover dat Brighton dit seizoen ook nog geen enkele uitwedstrijd won. Oftewel; twee ploegen die nog hun draai moeten vinden en allebei snakken naar een overwinning.

Wat betreft de kaarten voor deze wedstrijd; De scheidsrechter is de Engelsman Graham Scott. Gaf dit seizoen in 8 competitiewedstrijden in totaal 33 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van iets meer dan 4 kaarten per wedstrijd. 

Bovenstaande ploegen speelde tot op heden 6 wedstrijden tegen elkaar. In 5 van de 6 wedstrijden vielen er minstens 3 kaarten. Daarnaast werden er dit seizoen in 5 van de 7 thuiswedstrijden van Arsenal minimaal 3 kaarten gegeven. Verder haalde Brighton in de laatste 4 wedstrijden tegen Arsenal minstens 2 teamkaarten.

Met twee teams die allebei een overwinning kunnen gebruiken, een scheidsrechter met een prima gemiddelde en een redelijke H2H ben ik tot de volgende bets gekomen:

Over 2,5 total cards @1.61 (Betsson).

Brighton over 1,5 teamcards @1.84 (Betsson).

Succes!

Bericht gewijzigd door viktor21 op wo 11 dec. 2019, 07:25
2 Vind ik leuk's

Voor vanavond zelfde laken een pak als gisteren.

Copa Italia: Cagliari - Sampdoria, scheids Manganiello, goed voor 27 gele en 2 rode kaarten de laatste 7 wedstrijden.

Afgelopen weekend speelden beide teams nog tegen elkaar in de competitie (4-3) met 4 gele kaarten van een scheids die er statistisch gezien minder geeft dan de leidsman van vanavond.

De o 2.5 voor beide teams staat m.i. gunstig geprijsd, @2,88 en 1,90 (Unibet).

Voor Samp is het seizoen al zo goed als voorbij met deze plek in de competitie en ze zullen zich daarom volledig op de beker moeten storten en boven de degradatiestreep moeten blijven willen ze er nog iets van maken. Cagliari kan onbezonnen het duel in gaan.

Afhankelijk van de opstelling is Joao Pedro to score @2,48 (Unibet) ook wel speelbaar. Scoorde 2 maal afg. weekend.

2 Vind ik leuk's

05-12-2019 19:30 Sheffield United - Newcastle United

Op deze wedstrijd zie ik ook value in de kaarten bets. De scheidsrechter gaf in zijn laatste matchen 8-6-3-4-9-7 kaarten, dit is een gemiddelde van 6,2 kaarten per match. In de laatste wedstrijden van Sheffield vielen het volgend aantal kaarten: 6-3-4-3-4-8. Dit is een gemiddelde van 4,6 kaarten per match. De kaarten bij Newcastle liggen iet wat lager.

Toch vind ik o3,5 total cards @1,85 en o4,5 total cards @3,15 zeker mooi geprijsd! Daarnaast pak ik ook Sehffield o1,5 teamcars @1,76 mee.

1 Vind ik leuk's

Ik denk wel dat Sheffield over 1,5 teamcars heeft ;-)

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Uiteraard Sheffield United o1,5 teamcards @1,76.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.