Wedtips van Viktor21
Hi allemaal,
Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:
Dinsdag:
https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc
Woensdag:
https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd
Donderdag:
https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129
Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.
Succes!
Erg balen dat we 1 kaart tekort kwamen bij FC Kopenhagen - Dinamo Kiev, anders hadden we vandaag 2 mooie combi's binnen! Voor nu wel blij met Combi Bet 2 @5.63! Hoop dat jij en ook andere deze hebben meegespeeld!
Iddd balen, had alle 5 de wedstrijden naast de 2 aparte combo’s ook in 1 combo gezet.Was promo bij Napoleon games, combo op 5 europa league wedstrijden 50% odds boost.Inzet van 10€ zou 219€ geweest zijn
Voor vandaag een paar mooie wedstrijden op het programma staan.
Bet 1:
Beroe - Arda om 11:45u - PFL 1 Bulgarije
Nummer 7 tegen de nummer 8. Arda is nieuwkomer in de hoogste competitie van Bulgarije en draait prima mee dit seizoen. Het won het eerdere duel overtuigend met 3-1 van Beroe. Wel opgemerkt dat Beroe na 40 minuten met 10 man kwam te staan. Uiteindelijk eindigde dit duel in 7 kaarten en was tot nu toe het enigste duel tussen deze twee teams. Als we kijken naar de scheidsrechter die vandaag aangesteld is worden we daar wel vrolijk van. Het gaat hier om de Bulgaar Vladimir Valkov die dit seizoen goed was voor 67 kaarten in 7 competitiewedstrijden. Dit is dus een ruim gemiddelde van 9 kaarten per wedstrijd!
Ik speel hier dan ook de volgende weddenschappen als een single:
Over 5,5 total cards @2.02 (Unibet)
Over 6,5 total cards @3.25 (Unibet)
Bet 2:
1. FC Nürnberg - Arminia Bielefeld om 13:30u - 2de Bundesliga Duitsland
De nummers 13 en 2 spelen vanmiddag tegen elkaar. 1. FC Nürnberg presteert niet geweldig en zal de aankomende wedstrijden tot de winterstop echt even een tandje bij moeten schakelen om nog wat punten te sprokkelen. Arminia Bielefeld presteert goed met een 2de plaats en kan bij een overwinning de 1ste plaats weer overnemen van HSV! Ik verwacht een intens duel die onderleiding staat van de Duitse scheidsrechter Patrick Ittrich. Fluit veel wedstrijden en als we zijn statistieken van de laatste 10 competitiewedstrijden bekijken dan zien we dat hij reeds 63 kaarten gaf. Dit is een gemiddelde van ruim 6 kaarten per wedstrijd.
Over 4,5 total cards @1.86 (Unibet)
Over 5,5 total cards @3.00 (Unibet)
Bet 3:
AGF Aarhus - SønderjyskE om 14:00u - Superliga Denemarken
Nummer 6 tegen de nummer 10. Ligt nog aardig bij elkaar gezien het verschil slechts 5 punten is. De eerdere ontmoeting dit seizoen werd 0-0 en was wel goed voor een rode kaart. Scheidsrechter vanmiddag is de Deen Benjamin Willaume-Jantzen. Was dit seizoen al goed voor 47 kaarten in 8 competitiewedstrijden. Dit is een gemiddelde van bijna 6 kaarten per wedstrijd. Daarbij waren dit de resultaten uit de laatste 5 ontmoetingen:
AGF Aarhus - SønderjyskE --> 3-4 = 7 kaarten
AGF Aarhus - SønderjyskE --> 1-6 = 7 kaarten
AGF Aarhus - SønderjyskE --> 1-4 = 5 kaarten
AGF Aarhus - SønderjyskE --> 3-2 = 5 kaarten
De line van 4,5 total cards @1.98 (Unibet) vind ik dan ook interessant genoeg om als een single te spelen.
Bet 4:
Cremonese - Salernitana om 15:00u - Serie B Italië
De competitie hier is 11 duels onderweg en Cremonese staat op een 16de plek en Salernitana op de 8ste plaats. Het verschil is slechts 6 punten dus bij een thuisoverwinning van Cremonese zullen ze alweer wat plekken stijgen op de ranglijst. Salernitana weet dat ze bij een overwinning richting de top 3 kruipt. Met de Italiaanse scheidsrechter Livio Marinelli zie ik dit wel een pittig duel worden. Marinelli floot dit seizoen 5 competitiewedstrijden en was daarin goed voor 34 kaarten. Bijna een gemiddelde van 7 kaarten per wedstrijd. Daarbij gaf hij in 4 van de 5 wedstrijden een rode kaart. Daarnaast waren de laatste 2 ontmoetingen Cremonese - Salernitana (allebei recent in 2018) ook goed voor 2 rode kaarten.
Hierdoor speel ik de volgende weddenschappen:
5,5 total cards @2.15 (Unibet)
Red Card given @3.30 (Unibet)
Bet 5:
AZ Alkmaar - FC Emmen om 20:00u - Eredivisie Nederland
Dit zou wel eens een heerlijke afsluiter van een weekendje Eredivisie kunnen worden. En dan heb ik het over zowel goals als kaarten. AZ presteert, zoals we allemaal wel weten, hartstikke goed en staat op een verdiende 2de plaats. Emmen doet wat zij kan en staat momenteel op een 13de plaats waar ze aan het eind van het seizoen tevreden mee zullen zijn. Afgelopen week speelde AZ nog een uitwedstrijd waarin zij FC Astana wegbliezen door 0-5 te winnen. Gezien het feit dat het wel een aardig reisje is geweest voor de Alkmaarders zou het zomaar kunnen zijn dat ze net ietsje minder scherp zijn vandaag. Als we dan ook nog gaan kijken naar de teamkaarten statistieken van FC Emmen zien we dat FC Emmen reeds 5 uitwedstrijden heeft gespeeld en maar liefst 14 kaarten haalde. Ze krijgen dus bijna iedere uitwedstrijd 3 teamkaarten, alleen uit bij Ajax (seizoenopener) was dit niet zo.
Vervolgens kijken we naar de scheidsrechter van vanavond: Siemen Mulder. Dit is een van mijn favorieten scheidsrechters in Nederland. Floot dit seizoen 8 competitiewedstrijden (Eredivisie en Jupiler League) en was daarin goed voor 32 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van 4 kaarten per wedstrijd. Met bovenstaande informatie ingedachte kan ik de volgende weddenschappen niet laten liggen.
1,5 teamcards Emmen @1.61 (Unibet)
2,5 teamcards Emmen @3.10 (Unibet)
3,5 total cards @2.43 (Unibet)
Succes aan de volgers en een prettige zondag allemaal gewenst!
Wales - Hongarije om 20:45u - Euro Qualification
Vanavond een heel belangrijk duel tussen Wales en Hongarije. De winnaar plaatst zich voor het EK en bij een gelijkspel kan zelfs Slowakije (nu nog nummer 3) nog doorgaan mits zij vanavond thuis winnen van Azerbaijan.
Het eerdere duel Hongarije - Wales op 11 juni 2019 eindigde in een 1-0 overwinning voor Hongarije. In deze wedstrijd vielen er al 6 kaarten (3 om 3). Met het feit dat het vanavond om een definitieve plek gaat voor het EK acht ik de kans aannemelijk dat het een flink verhit potje kan worden.
Scheidsrechter is de Roemeen Ovidiu Hațegan. Gaf in zijn laatste kwalificatiewedstrijd Turkije - Albanie (11 oktober 2019) maar liefst 9 gele kaarten. Helaas zijn de quotering voor total cards al bedroevend laag waardoor ik dit keer ga voor teamcards en player cards.
Bet 1:
Wales haalde in haar laatste 5 EK kwalificatie duels 16 kaarten. Gezien de belangen denk ik dat Wales 2,5 teamcards @1.90 (Betfirst) prima geprijsd staat en n.a.v. de laatste wedstrijden en de belangen van vandaag realistisch is.
Bet 2:
Verder speel ik Joe Allen to get a card @3.30 (Betfirst). Haalde reeds 3 kaarten in door hem 6 gespeelde kwalificatieduels voor Wales. Leuk detail is dat in de huidige kwalificatiereeks Joe Allen steeds een kaart kreeg in de thuiswedstrijden van Wales. Gezien de belangen vanavond sluit ik een 4de kaart voor Joe Allen zeker niet uit.
Bet 3:
Aan de kant van Hongarije zullen er ook ongetwijfeld kaarten gaan vallen. Gezien de aangeboden quoteringen en de spelers statistieken heb ik gekozen voor de verdediger Mihály Korhut to get a card @3.75 (Unibet). Staat mogelijk tegenover Bale en daarbij haalde Korhut reeds 3 kaarten in 5 kwalificatie duels voor Hongarije. Tevens werd Korhut ook op de bon geslingerd in het eerdere duel tegen Wales. Dus laten we hopen dat hij net als Allen vanavond goed is voor z'n 4de kaart.
Uiteraard kun je ook de opstellingen eerst afwachten alvorens je de player cards bets plaatst. Alvast succes en een prettige week verder!
Ik ga een poging wagen, bedankt voor de tips!
Bet 1 & 2:
Brighton - Leicester City om 16:00u - Engeland Premier League
Leicester City presteert tot op heden erg goed en staat op een mooie 2de plaats in de Premier League. Brighton doet het naar behoren met plek 11 en zal tegen de concurrenten punten moeten (blijven) pakken. Ik schat Leicester nog steeds in dit rijtje en verwacht een leuk maar hard duel. De laatste twee edities van Brighton - Leicester waren goed voor een totaal van 7 kaarten en 9 kaarten. Vanmiddag is scheidsrechter Michael Dean aangesteld. Zijn staat van dienst is inmiddels bij iedereen wel bekend en dus speel ik hier dan ook de volgende weddenschappen als een single:
Over 4,5 total cards @2.12 (Unibet)
Over 5,5 total cards @3.60 (Unibet)
Bet 3 & 4:
Brentford - Reading om 16:00u - Engeland Championship
Scheidsrechter is de Engelsman David Coote. Was dit seizoen goed voor 34 kaarten in 8 duels. Dit betekent dat de line van 3,5 cards gehaald zou moeten worden. Helaas denken de bookmakers daar ook zo over en is deze optie niet (meer) interessant. Wanneer we naar de recente H2H tussen deze twee ploegen kijken worden de hogere kaarten lines naar mijn inziens toch wel interessant:
Brentford - Reading 7-1 = 8 kaarten
Brentford - Reading 3-4 = 7 kaarten
Brentford - Reading 4-2 = 6 kaarten
Brentford - Reading 5-3 = 8 kaarten
Over 4,5 total cards @1.97 (Unibet)
Over 5,5 total cards @3.25 (Unibet)
Combinatie Bet 5:
Bournemouth - Wolverhampton Wanderers om 16:00u - Engeland Premier League
Scheidsrechter vanmiddag is de Engelsman Simon Hooper. Floot dit seizoen 7 competitie wedstrijden en was daarin goed voor 35 kaarten. De line van 4,5 total cards @2.70 (Unibet) zou dus een optie kunnen zijn. Toch pak ik liever de line van 3,5 total cards @1.66 (Unibet) om deze in een combinatie mee te nemen.
Lyon - Nice om 17:30u - Frankrijk Ligue 1
Twee ploegen die allebei nog wat wisselend in de competitie presteren en ik vermoed dat het spelverloop bepalend zal zijn voor de hoeveelheid kaarten vanavond. De wedstrijd staat onder leiding van Amaury Delerue. Floot dit seizoen (zonder de wedstrijd Marseille - Bordeaux meegerekend, vielen 3 rode en 6 gele kaarten) 5 wedstrijden en gaf daarin 26 kaarten. Gezien de wisselende resultaten en dat er toch wat druk staat op beide ploegen vind ik de line van 3,5 total cards @1.73 (Unibet) interessant genoeg.
Angers - Nimes Olympique om 20:00u - Frankrijk Ligue 1
Angers presteert zeer goed met een 3de plek in Ligue 1. Nimes daarentegen staat troosteloos onderaan maar doet het de laatste wedstrijden wel alweer wat beter met 1x winst, 1x verlies en 3x gelijk. Afgelopen jaren waren deze duels behoorlijk doelpuntrijk en niet zo zeer kaartenrijk. Toch zie ik wel brood in de line van 3,5 total cards @1.61 (Unibet) omdat de Franse scheidsrechter Thomas Leonard de leiding heeft. Floot dit seizoen 7 competitie wedstrijden en gaf daarin 35 kaarten. Verwacht dus dat hij vanavond deze lijn doortrekt.
Deze 3 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @4.62 (Unibet).
Vanavond staat de Europa League op de planning. Bij een aantal wedstrijden liggen er voor ploegen nog volop kansen om door te gaan naar de volgende ronde. Dit betekent dat de belangen in sommige wedstrijden flink aanwezig zullen zijn. Als er dan ook nog een scheidsrechter is aangesteld met een redelijk kaartengemiddelde is dat een perfecte match! Zie hieronder mijn wedopties voor vandaag:
Combi Bet 1:
Feyenoord - Rangers om 18:55u - Europa League
Feyenoord staat na 4 wedstrijden op de 3de positie met 4 punten in groep G. Onder Feyenoord staat Porto met ook 4 punten. Bovenin bevinden zich Rangers en Young Boys met allebei 7 punten. Dit betekent dat Feyenoord bij winst vanavond in punten gelijk komt met Rangers en nog volop meedoet voor een plek in de volgende ronde. Uiteraard zal Rangers vanavond op haar beurt proberen om op z'n minst een gelijkspel te halen om op die manier Feyenoord onder zich te houden. Oftewel, de belangen zijn er zeker.
Als we kijken naar de scheidsrechter van vanavond zien we dat de Sloveen Damir Skomina is aangesteld. Gaf in zijn laatste 8 Europese wedstrijden 42 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van rond de 5 kaarten per wedstrijd. Helaas is de optie 4,5 total cards @1.54 op het moment van schrijven al iets gedaald, eerder vanochtend stond die nog op @1.77. Niettemin wil ik deze wedoptie wel meenemen in de combinatie.
Ferencváros - Espanyol om 18:55u - Europa League
Ferencváros staat na 4 wedstrijden op de 3de positie met 5 punten in groep H. De tegenstander van vanavond, Espanyol doet het goed en staat na 4 wedstrijden op de 1ste plek met 10 punten. Tussen deze twee ploegen bevindt zich Ludogorets met 6 punten en op de laatste plaats staat CSKA Moskou met slechts 1 punt. Dit betekent dat Ferencváros bij winst vanavond nog volop meedoet voor de volgende ronde in de Europa League en op 8 punten kan komen.
Voor vanavond heeft de Portugese scheidsrechter Tiago Bruno Lopes Martins de leiding. Gaf in zijn laatste 8 Europese wedstrijden 47 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van bijna 6 kaarten per wedstrijd. De wedoptie 3,5 total cards @1.42 moet dan naar mijn inziens met deze belangen en aangestelde scheidsrechter haalbaar zijn.
Sporting Lisbon - PSV Eindhoven om 21:00u - Europa League
Sporting Lisbon staat na 4 duels op de 1ste positie met een totaal van 9 punten. Hierna volgen LASK Linz en PSV met allebei 7 punten. Tot slot staat Rosenborg met 0 punten stijf onderaan en hebben die na 4 wedstrijden al niks meer om voor te spelen. Gezien het feit dat LASK Linz vanavond nog tegen Rosenborg speelt en PSV over 2 weken nog een thuiswedstrijd tegen de Noren tegoed heeft, is het voor Sporting van belang om vanavond al een goed resultaat te halen aangezien zij hun laatste wedstrijd uit spelen tegen en bij LASK Linz. Het is dus nog een enorm spannende poule in groep D waar 3 ploegen nog volop strijden voor positie 1 en 2.
De scheidsrechter van vanavond komt uit Israel en heet Orel Grinfeld. Gaf in zijn laatste 9 Europese wedstrijden 56 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van tenminste 6 kaarten per wedstrijd. De wedoptie 4,5 total cards @1.49 is niet bepaald hoog maar gezien de belangrijke wedstrijd van vanavond en de statistieken van de scheidsrechter moet dit lukken.
Deze 3 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.26 (Unibet).
Voor iets meer risico kun je eventueel bij deze drie wedstrijden ook nog voor de volgende singles gaan:
Feyenoord - Rangers 5,5 total cards @2.30 (Betfirst).
Ferencváros - Espanyol 4,5 total cards @2.10 (Betfirst).
Sporting Lisbon - PSV Eindhoven 5,5 total cards @2.17 (Unibet).
Single bets:
Bet 2:
Feyenoord heeft in groep G dus 4 wedstrijden gespeeld. In deze 4 wedstrijden haalde Feyenoord maar liefst 16 teamkaarten! Namelijk:
-Thuis tegen Young Boys had Feyenoord 4 kaarten
-Uit bij Young Boys had Feyenoord 5 kaarten
-Thuis tegen Porto had Feyenoord 4 kaarten
-Uit bij Rangers had Feyenoord 3 kaarten
Dit betekent dat gezien deze statistieken, de scheidsrechter en de belangen de wedoptie 2,5 teamcards Feyenoord @2.10 (Betfirst) i.m.o. erg interessant is.
Bet 3:
Sporting weet dat zij vanavond moeten winnen zodat de uitgangspositie voor de volgende ronde beter en beter wordt. In de heenwedstrijd vielen er in totaal al 6 kaarten waarvan 5 voor Sporting Lisbon. Als we de teamresultaten in de thuiswedstrijden bekijken zien we dat Sporting zowel thuis tegen Rosenborg als tegen LASK Linz 3 teamkaarten haalde. Gezien deze statistieken, de scheidsrechter en de belangen is de wedoptie 2,5 teamcards Sporting Lisbon @1.71 (Unibet) i.m.o. interessant.
Voor vanavond heb ik de volgende twee combi's staan:
Combi 1:
Lyngby - Nordsjaelland om 19:00u - Superliga Denmark
Scheidsrechter vanavond is de Deen Benjamin Willaume-Jantzen. Gaf in zijn laatste 14 competitiewedstrijden 74 kaarten! Dit is dus een gemiddelde van minimaal 5 kaarten per wedstrijd. De wedoptie 3,5 total cards @1.63 vind ik dan ook interessant.
Swansea - Fulham om 20:45u - Championship England
Scheidsrechter vanavond is de Engelsman Simon Hooper. Floot dit seizoen 8 competitiewedstrijden en gaf in die wedstrijden in totaal 41 kaarten. Dit is een gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd. De wedoptie 3,5 total cards @1.78 vind ik dan ook interessant geprijsd staan.
Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.90 (Unibet).
Combi 2:
Osnabruck - Hamburger SV om 18:30u - 2. Bundesliga - Germany
Scheidsrechter is de Duitser Tobias Reichel. Floot dit seizoen 6 wedstrijden en gaf in totaal 26 kaarten. Verder vielen er dit seizoen in alle thuisduels van Osnabruck minimaal 4 kaarten. Dus de wedoptie 3,5 total cards @1.42 neem ik mee voor in deze combi.
Cosenza - Spezia om 21:00u Serie B Italy
Scheidsrechter is de Italiaan Lorenzo Maggioni. Floot dit seizoen 5 competitiewedstrijden en gaf in totaal 29 kaarten. De laatste ontmoeting van Cosenza - Spezia vond in april 2019 plaats en toen vielen er 5 gele kaarten en 1 rode kaart. De wedoptie 4,5 total cards @1.48 moet i.m.o. dus haalbaar zijn.
Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.10 (Unibet).
Crystal Palace - Bournemouth om 20:30u - Engeland Premier League
Vandaag staat de wedstrijd tussen de nummer 11 en 12 van de Premier League op het programma. Een winnaar aanwijzen durf ik hier niet. Crystal Palace verloor de laatste 3 thuiswedstrijden terwijl Bournemouth in de laatste 5 uitwedstrijden slechts 1 punt wist te pakken.
Liever speel ik, zoals gewoonlijk, op kaarten. De laatste 5 wedstrijden tussen deze twee ploegen leverde namelijk in totaal 25 kaarten op. De scheidsrechter Anthony Taylor zou daar vanavond ook wel een mooie bijdrage aan kunnen leveren gezien het feit dat hij in de afgelopen 12 competitiewedstrijden al 60 kaarten gaf. Dit is dus een gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd.
Daarnaast kreeg Crystal Palace in de laatste 4 wedstrijden tegen Bournemouth steeds minimaal 2 teamkaarten. Tot slot behaalde Bournemouth dit seizoen in 6 van de 7 uitwedstrijden minimaal 2 teamkaarten.
Al met al speel ik met bovenstaande informatie de volgende bets:
3,5 total cards @1.76 (Betsson)
1,5 teamcards @1.75 (Betsson)
1,5 teamcards Bournemouth @1.66 (Betfirst)
Succes!