Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Viktor21

Hi allemaal,

Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:

Dinsdag:

https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc

Woensdag:

https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd

Donderdag:

https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129

Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagviktor21 in 25-10-2019 15:39 Leden topics
in 25-10-2019 15:39 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Waar blijven de viktor tips??

2 Vind ik leuk's
Op wo. 6 nov. 2019, 16:03 schreef gaizka:

Matuidi staat er gewoon bij op Unibet, 5.50 quotering.

Di Maria bij betfirst, 6 quotering.

Die tip van Mbappe is top, zat ik zelf ook al aan te denken!

Matuidi speelt niet, waarschijnlijk omdat hij op scherp staat.

In de gaten houden voor de volgende wedstrijd, grote kans dat hij dan geel pakt!

1 Vind ik leuk's

Leuk om te zien dat het topic een beetje leven krijgt! Excuses voor de late post, door omstandigheden is het mij niet eerder gelukt om onderzoek te doen. Hopelijk kunnen er toch nog mensen mijn tips vanavond meespelen en kunnen we achteraf zeggen dat het een mooie avond was!

Dus, voor vanavond:

Combi Bet 1:

Leverkussen - Atletico Madrid

Belangrijk duel voor beide ploegen. Leverkussen moet winnen om nog enigszins kans te maken op een europa league plek en Atletico Madrid zal willen winnen om op die manier de strijd met Juventus om koppositie in stand te houden. Scheidsrechter is de Sloveen Damir Skomina. Gaf 40 kaarten in zijn laatste 9 Europese duels. Het heenduel eindigde in slechts 2 kaarten. Echter, toen was wel de Portugees Soares Dias aangesteld die in Europees verband een laag gemiddelde heeft. Ik denk dan ook dat met de belangen van een 4de groepswedstrijd en de Sloveense scheidsrechter dat de line van 3,5 total cards @1.52 hier wel gehaald moet kunnen worden.

Real Madrid - Galatasaray

Ook hier een belangrijk duel voor beide ploegen. De kans is aannemelijk dat PSG vanavond gaat winnen van Brugge. Hierdoor heeft Galatasaray bij een eventuele winst op Real Madrid nog goede kansen voor een Europees vervolg. Real Madrid zal op haar beurt er alles aan doen om te winnen vanavond om op die manier een grote stap te zetten richting plaatsing voor de achtste finales.

Scheidsrechter vanavond is de Duitser Felix Zwayer. Gaf 46 kaarten in zijn laatste 9 Europese duels. Dus een gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd. Gezien de belangen van deze wedstrijd, de scheids en het heen duel dat in 6 kaarten eindigde denk ik dat de 4,5 total cards @1.71 mooi is voor deze combinatie.

Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.60 (Unibet).

Single Bet 1:

Rode Ster Belgrado - Tottenham Hotspur

In het heen duel werd Rode Ster flink vernederd en naar huis gestuurd met een 5-0 nederlaag. Vandaag verwacht ik dat Rode Ster zich wil revancheren. Het presteert in Europa voor eigen publiek altijd goed en wist vorig seizoen thuis nog te winnen van de uiteindelijke Champions League winnaar Liverpool. De scheidsrechter vanavond is de Spanjaard Carlos Del Cerro Grande. Geeft in Europees niet veel kaarten; 33 kaarten in 9 wedstrijden. Toch ligt het in deze poule nog open en maakt Rode Ster Belgrado bij een eventuele overwinning vanavond gewoon nog kans om door te gaan. Ik verwacht dan ook dat Rode Ster alles gaat geven vanavond en zag een opvallend detail aan de kant van de thuisploeg in de huidige Europese campagne. Rode Ster haalt namelijk in haar thuiswedstrijden veel teamkaarten. Zo is de huidige campagne (5 thuiswedstrijden inclusief kwalificaties) goed voor maar liefst 24 teamkaarten! Dit betekent dus een gemiddelde van bijna 5 teamkaarten per wedstrijd. Zie hieronder:

Rode Ster - Olympiakos --> 5 kaarten Rode Ster en in totaal 9 kaarten

Rode Ster - Young Boys --> 7 kaarten Rode Ster en in totaal 10 kaarten

Rode Ster - Copenhagen --> 5 kaarten Rode Ster en in totaal 7 kaarten

Rode Ster - HJK --> 2 kaarten Rode Ster en in totaal 3 kaarten

Rode Ster - Suduva --> 5 kaarten Rode Ster en in totaal 7 kaarten

Ik verwacht dan ook dat het vanavond er weer hard aan toe gaat en er een aantal spelers van Rode Ster op de bon worden geslingerd en speel dan ook Rode Ster Belgrado over 2,5 teamcards @2.23 en 3,5 teamcards @4.70.

Voor een grotere gok kun je ook de volgende player cards spelen:

Degenek to get a card @4.25

Marin to get a card @4.25

Milunovic to get a card @3.75

Rodic to get a card @4.75

Bij een kaart van een van deze spelers zou je al zo ongeveer break-even draaien.

Single Bet 2:

Dinamo Zagreb - Shakthar Donetsk

Belangrijk duel in groep C. Deze twee ploegen staan allebei op 4 punten en zijn daarmee nog volop in de race voor de 2de plek achter Manchester City. De ploeg die vanavond wint zal een grote stap zetten naar een Europees vervolg. Gezien het feit dat de heenwedstrijd al in 6 kaarten eindigde, denk ik dat het vanavond wederom een heet avondje kan worden in Zagreb. Scheidsrechter is de Duitser Felix Brych die goed is voor 39 kaarten in zijn laatste 9 Europese duels. Niet een geweldig gemiddelde, maar wanneer de belangen groot zijn wil Brych nog wel eens een rode kaart trekken. Dat zou in dit duel vanavond ook niet ondenkbaar zijn. Met de belangen en het eerder duel in gedachte speel ik hier dan ook over 5,5 total cards @2.08.

Succes allemaal!

Bericht gewijzigd door viktor21 op wo 6 nov. 2019, 22:00
4 Vind ik leuk's

Die tip van Mbappe lijkt inderdaad een toppertje.

Is zeker een gokske waard.

Wat de gele kaarten betreft zijn er volgende wedstrijd zaakjes te doen :-)

0 Vind ik leuk's

Onderstaand mijn twee combinatie bets voor vanavond. Uiteraard zullen er ook andere wedstrijden tussen zitten die ook kaarten opleveren. Echter, bij bijvoorbeeld wedstrijden als FC Basel - Getafe en Krasnodar - Trabzonspor zijn de lines i.c.m. de quotering niet aantrekkelijk en begint het pas bij 5,5 total cards @2+ interessant te worden... Hierdoor heb ik gekozen voor de volgende wedstrijden:

Combi Bet 1 om 18:55u

FC Kopenhagen - Dinamo Kiev om 18:55u

Nummer 1 tegen de nummer 2 met allebei 5 punten uit 3 duels. Malmö volgt op de 3de plek met 4 punten deze twee ploegen op de voet en zal vanavond proberen punten te pakken tegen Lugano en op die manier de kans houden op Europees vervolg. Dit betekent dat Kopenhagen en Dinamo Kiev zich er van bewust zullen zijn dat deze wedstrijd een belangrijke is. De wedstrijd staat onder leiding van de Hongaarse scheidsrechter Tamás Bognár. Was in zijn laatste 9 Europese wedstrijd goed voor 42 kaarten. De line van 5 kaarten gemiddeld per wedstrijd haalt hij dus net niet. Toch durf ik de gok wel aan aangezien het heen duel goed was voor 6 kaarten en het vanavond om de koppositie in groep B gaat en de winnaar daarmee een grote stap zet naar overwintering in Europa. De tip hier is dus de line van 4,5 total cards @1.78.

Lugano - Malmö FF om 18:55u

Dit duel wordt afgewerkt in Zwitserland en dus is deze thuiswedstrijd zo'n beetje de laatste kans voor Lugano om nog kans te maken op het overleven van de groepsfase. Malmö zal moeten winnen om de druk op FC Kopenhagen en Dinamo Kiev te houden. Daarbij zal Malmö ook weten dat ze bij winst goede zaken kunnen doen omdat de nummers 1 en 2 (zie hierboven) tegen elkaar spelen en de kans aannemelijk is dat een van de twee punten laat liggen. De wedstrijd staat onder leiding van de Georgische scheidsrechter Giorgi Kruashvili. Deze Kruashvili floot in de afgelopen 2 jaar slechts 5 Europese wedstrijden maar was wel goed voor 26 kaarten. Dus een prima gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd. Daarbij was het heen duel al goed voor 7 kaarten. Ik verwacht dan ook dat de line van 4,5 total cards @1.94 haalbaar is.

Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.45 (Unibet). Uiteraard kan je deze wedstrijden ook gewoon single spelen.

Combi Bet 2 om 21:00u

Borussia Mönchengladbach - Roma om 21:00u

Leuk en spannend duel verwacht ik in Duitsland vanavond. Groep J ligt nog helemaal open gezien de stand en de wedstrijden die nog op het programma staan. Als Borussia Mönchengladbach ook na de winterstop actief wil zijn in Europa moet zij vanavond absoluut winnen. Roma staat momenteel op de 1e plaats maar ze kunnen na een eventuele verliespartij vanavond ook zelfs op de 3de positie terecht komen. Gezien het feit dat de eerdere ontmoeting al goed was voor 6 kaarten en de belangen die er vanavond gelden denk ik dat er wederom kaarten gaan vallen. De wedstrijd staat onder leiding van de Spaanse scheidsrechter Jesús Gil. Gaf 42 kaarten in zijn laatste 9 Europese wedstrijden. Dit is dus net geen gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd. Toch durf ik de line van 4,5 total cards @1.83 wel aan.

Wolfsburg - Gent om 21:00u

Duel tussen de nummer 1 en 2 in groep I. Beide ploegen hebben 5 punten na 3 duels en worden gevolgd door Oleksandriya en St. Etienne met allebei 2 punten. Ik vermoed dat Wolfsburg en Gent allebei door zullen gaan in deze poule en dat vanavond wel de beslissing kan vallen wie de groepswinnaar gaat worden. Gezien het feit dat de eerdere ontmoeting op 24 oktober al goed was voor 7 kaarten en vanavond wederom de belangen gelden denk ik dat er kaarten gaan vallen. De wedstrijd staat onder leiding van de Italiaanse scheidsrechter Massimiliano Irrati. Floot laatste 2 jaar slechts 4 Europese wedstrijden en was hierin wel goed voor 25 kaarten. Dus een flink gemiddelde van 6 kaart per wedstrijd. De line van 4,5 total cards @1.72 moet dan ook haalbaar zijn.

Ferencváros - CSKA Moskou om 21:00u

Nummer 3 tegen de verrassende nummer 4. In deze poule had ik niet verwacht dat CSKA Moskou op een laatste plek zou staan met 0 punten uit 3 duels. Vanavond is dan ook de laatste kans voor CSKA om nog mee te kunnen doen in de poule zodat de laatste twee Europese wedstrijden (na vanavond) nog enigszins van waarde zijn. Ferencváros zal op haar beurt een goed gevoel hebben over gehouden aan de vorige ontmoeting (0-1 winst in Rusland). Ondertussen spelen de nummers 1 en 2 vanavond ook tegen elkaar en weet Ferencváros dat als ze vanavond winnen een flinke stap kunnen zetten naar een Europees vervolg. Ik verwacht dan ook dat we vanavond, net zoals het heen duel, minstens 5 kaarten gaan zien. Zeker als we de statistieken van de scheidsrechter Aleksandar Stavrev uit Macedonië bekijken. Stavrev was in zijn laatste 9 Europese wedstrijden goed voor maar liefst 63 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van 7 kaarten per wedstrijd. De line van 4,5 total cards @1.79 mag vanavond dan ook geen problemen opleveren.

Deze 3 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @5.63 (Unibet). Uiteraard kan je deze wedstrijden ook gewoon single spelen.

Succes en nog een fijne dag toegewenst!👍🏼 

Bericht gewijzigd door viktor21 op do 7 nov. 2019, 21:55
8 Vind ik leuk's

Ik speel de 18.55 combi mee (en speel beide bets los). Mocht dit aardig uitpakken dan pak ik door op de tweede combi. Bedankt voor je analyses!

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Erg balen dat we 1 kaart tekort kwamen bij FC Kopenhagen - Dinamo Kiev, anders hadden we vandaag 2 mooie combi's binnen! Voor nu wel blij met Combi Bet 2 @5.63! Hoop dat jij en ook andere deze hebben meegespeeld!🙏🏼

Bericht gewijzigd door viktor21 op do 7 nov. 2019, 22:32
3 Vind ik leuk's

Inderdaad op 1 kaart na. Het duurde vooral lang dat de eerste kaart viel.

Het kan niet altijd prijs zijn. Worden er voor het weekend ook tips voorgesteld ?? ;-)

1 Vind ik leuk's

Tip voor zondag: Ajax - FC Utrecht.

Willem Janssen gele kaart; laatste 7 wedstrijden tussen Ajax en FC Utrecht kreeg hij een kaart.

Unibet 4,00

Enige nadeel is dat Bas Nijhuis de scheidsrechter is, en niet al teveel kaarten trekt.

1 Vind ik leuk's

Voor vanavond slechts 1 wedstrijd die mij aanspreekt als we kijken naar de scheidsrechterstatistieken en de aangeboden lines.

FC Köln - Hoffenheim om 20:30u - Germany Bundesliga

FC Köln draait nog niet lekker en staat op een 17de plaats na 10 wedstrijden. Hoffenheim had een stroeve start maar weet haar draai steeds meer te vinden onder Schreuder en staat nu op een 9de plaats. Wedstrijd staat onder leiding van Robert Kampka. Floot dit seizoen 8 competitiewedstrijden en was daarin goed voor al 42 kaarten. Een mooi en ruim gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd.

Wedopties zijn dan ook:

3,5 total cards @1.78

4,5 total cards @2.95

Bericht gewijzigd door viktor21 op zo 10 nov. 2019, 09:10
4 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.