Wedtips van Viktor21
Hi allemaal,
Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:
Dinsdag:
https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc
Woensdag:
https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd
Donderdag:
https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129
Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.
Succes!
Ik zat nog even te kijken naar spelers die op 'scherp' staan qua gele kaarten, en wiens ploeg zich vanavond al kan plaatsen voor de knock out fase. Ik kwam uit op Matuidi en di Maria, hebben beide al 2 kaarten gepakt, vanavond geel pakken betekend een schorsing, maar dan zijn ze wel van die kaarten af.
Ik vind Matuidi wel interessant, staat op 5.50 bij Unibet, hoe denken andere mensen op dit forum hier over?
Di Maria zal mss niet starten staat in de voorbeschouwingen en als hy een kaart zou pakken is hy geschorst tegen Real Madrid .Dus zeker niet interessant
Ik ga er vanuit dat zowel Matuidi als Di Maria niet gaan starten. Normaal zal PSG ook zonder deze de wedstrijd winnen en dan tegen Real Madrid op volle kracht spelen om de groepswinst binnen te halen.
Di Maria zal mss niet starten staat in de voorbeschouwingen en als hy een kaart zou pakken is hy geschorst tegen Real Madrid .Dus zeker niet interessant
Ik hou het ook bij Matuidi, die lijkt me niet onmogelijk.
Wat di Maria betreft, schoring tegen Real zou geen probleem zijn, dan zijn ze al geplaatst namelijk. (als ze vanavond gewoon winnen)
Volgens L'equipe starten Di Maria, Verratti en Thiago Silva .
En ook in het nieuwsblad staat er dat Tuchel met zyn sterkste 11 wil spelen om nu al de q veilig te stellen.ik weet niet waar die larso dat haalt by zyn voorbeschouwingen?
Dan missen ze de uitwedstrijd tegen real, lijkt me dat ze dat niet willen. Zeker Di Maria niet tegen zijn oude club. Zie ze eerder dan evt een kaart pakken (expres), al is dat vanavond nog steeds mogelijk natuurlijk.
Ik verwacht wel veel kaarten bij zagreb tegen shaktar. Is wel een sleutelwedstrijd voor beide ploegen voor de 2e plek
Dan missen ze de uitwedstrijd tegen real, lijkt me dat ze dat niet willen. Zeker Di Maria niet tegen zijn oude club. Zie ze eerder dan evt een kaart pakken (expres), al is dat vanavond nog steeds mogelijk natuurlijk.
Ik verwacht wel veel kaarten bij zagreb tegen shaktar. Is wel een sleutelwedstrijd voor beide ploegen voor de 2e plek
Klopt, hij zal normaal gesproken in 1 van deze 2 wedstrijden geel pakken zodat hij de knock out weer op 0 begint. Hopelijk minder opzichtig dan Ramos destijds tegen Ajax ;)
Maar Matuidi zie ik ook wel gebeuren!
Di Mariá en Matuidi zijn helemaal niet te spelen bij Unibet. M.i. ligt er veel meer waarde op Mbappé to score 2 or more @4,10. Scoorde er 3 in de eerste wedstrijd en PSG zal zich vanavond willen plaatsen.
Matuidi staat er gewoon bij op Unibet, 5.50 quotering.
Di Maria bij betfirst, 6 quotering.
Die tip van Mbappe is top, zat ik zelf ook al aan te denken!
Voor zometeen, martinelli to score @2.41 or minimal 2 @8.4. Staat in spits en heeft laatste 4 wedstrijden 7x gescoord. Erg sterke spits en vitoria niet in beste doen.