Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Viktor21

Hi allemaal,

Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:

Dinsdag:

https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc

Woensdag:

https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd

Donderdag:

https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129

Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagviktor21 in 25-10-2019 15:39 Leden topics
in 25-10-2019 15:39 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voor vandaag hebben we weer een heerlijke Champions League avond voor de boeg! Hopelijk een avond met wat kaartjes!

Na wat onderzoek te hebben gedaan ben ik op onderstaande 2 wedstrijden uitgekomen die naar mijn inziens het meest interessant zijn vanwege de aangestelde scheidsrechters en hun persoonlijke statistieken in Europees verband.

Zenit St. Petersburg - RB Leipzig om 18:55u

Spannend duel in groep G verwacht. Leipzig staat momenteel op de 1e plek met 6 punten uit 3. Zenit volgt op de 2de plek met 4 punten uit 3. Hierachter zitten Lyon (4 punten) en Benfica (3 punten) de twee op de hielen. Oftewel, het ligt in deze groep nog helemaal open wie er na de groepsfase nog te bewonderen zal zijn in de Champions League! Betekent dus dat het een belangrijk duel is voor zowel Zenit als Leipzig en bij een winstpartij een grote stap wordt gezet naar verder Europees voetbal voor dit seizoen.

De wedstrijd vanavond staat onder leiding van de Israëlische scheidsrechter Orel Grinfeld. Gaf in zijn laatste 9 Europese wedstrijd maar liefst 59 kaarten! Dit is dus een gemiddelde van minstens 6 kaarten per wedstrijd. De line 4,5 total cards @1.92 (Unibet) vind ik dan ook erg interessant geprijsd staan.

Valencia - Lille om 21:00u

Belangrijke wedstrijd voor deze ploegen die uitkomen in groep H. Bij een thuisoverwinning van Valencia, doen de Spanjaarden goede zaken en doen ze nog volop mee voor een plaats in de volgende ronde. Lille aan de andere kant moet vanavond eigenlijk winnen om nog hoop te houden op een Europees vervolg. Ik verwacht dan ook een duel met strijd en dus kaarten. Het heenduel in Lille eindigde al in 8 kaarten (inclusief rood Valencia). Vanavond staat de wedstrijd onder leiding van de Russische scheidsrechter Sergey Karasev. Deze Rus gaf in zijn laatste 9 Europese wedstrijden maar liefst 58 kaarten. Dus ook hier een gemiddelde van ruim 6 kaarten per wedstrijd. Ik denk dat de line van 4,5 total cards @1.75 (Unibet) dan ook interessant is voor deze combinatie.

Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.36 (Unibet).

Bericht gewijzigd door viktor21 op wo 6 nov. 2019, 00:00
7 Vind ik leuk's
Op di. 5 nov. 2019, 11:07 schreef viktor21:

Voor vandaag hebben we weer een heerlijke Champions League avond voor de boeg! Hopelijk een avond met wat kaartjes!

Na wat onderzoek te hebben gedaan ben ik op onderstaande 2 wedstrijden uitgekomen die naar mijn inziens het meest interessant zijn vanwege de aangestelde scheidsrechters en hun persoonlijke statistieken in Europees verband.

Spannend duel in groep G verwacht. Leipzig staat momenteel op de 1e plek met 6 punten uit 3. Zenit volgt op de 2de plek met 4 punten uit 3. Hierachter zitten Lyon (4 punten) en Benfica (3 punten) de twee op de hielen. Oftewel, het ligt in deze groep nog helemaal open wie er na de groepsfase nog te bewonderen zal zijn in de Champions League! Betekent dus dat het een belangrijk duel is voor zowel Zenit als Leipzig en bij een winstpartij een grote stap wordt gezet naar verder Europees voetbal voor dit seizoen.

De wedstrijd vanavond staat onder leiding van de Israëlische scheidsrechter Orel Grinfeld. Gaf in zijn laatste 9 Europese wedstrijd maar liefst 59 kaarten! Dit is dus een gemiddelde van minstens 6 kaarten per wedstrijd. De line 4,5 total cards @1.92 (Unibet) vind ik dan ook erg interessant geprijsd staan.

Belangrijke wedstrijd voor deze ploegen die uitkomen in groep H. Bij een thuisoverwinning van Valencia, doen de Spanjaarden goede zaken en doen ze nog volop mee voor een plaats in de volgende ronde. Lille aan de andere kant moet vanavond eigenlijk winnen om nog hoop te houden op een Europees vervolg. Ik verwacht dan ook een duel met strijd en dus kaarten. Het heenduel in Lille eindigde al in 8 kaarten (inclusief rood Valencia). Vanavond staat de wedstrijd onder leiding van de Russische scheidsrechter Sergey Karasev. Deze Rus gaf in zijn laatste 9 Europese wedstrijden maar liefst 58 kaarten. Dus ook hier een gemiddelde van ruim 6 kaarten per wedstrijd. Ik denk dat de line van 4,5 total cards @1.75 (Unibet) dan ook interessant is voor deze combinatie.

In de heenwedstrijd tussen Zenit & Leipzig viel trouwens slechts 1 kaart, maar kan natuurlijk ook te maken hebben gehad met de scheidsrechter!

1 Vind ik leuk's
Op di. 5 nov. 2019, 12:59 schreef gaizka:
Op di. 5 nov. 2019, 11:07 schreef viktor21:

In de heenwedstrijd tussen Zenit & Leipzig viel trouwens slechts 1 kaart, maar kan natuurlijk ook te maken hebben gehad met de scheidsrechter!

Klopt er viel 'slechts' 1 kaart in de heenwedstrijd. Scheidsrechter toen was Ali Palabiyik uit Turkije. Gaf (voor dat hij het duel Leipzig - Zenit floot) in Europees verband 34 kaarten in 9 duels. Dus dit zijn wel andere aantallen ten opzichte van Grinfeld. Niettemin, begrijp ik je twijfel wel! Echter, naarmate de groepsfase richting het einde gaat worden de belangen voor een eventueel Europees vervolg ook groter, dus hopelijk vanavond wel minimaal 5 kaarten!😄👍🏼 

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 5 nov. 2019, 12:38
0 Vind ik leuk's

Ik zie aardige value in barcelona slavia over 4.5 cards wat vind jij er van?

1 Vind ik leuk's
Op di. 5 nov. 2019, 13:56 schreef rikj1994:

De quote voor 4,5 total cards @2.10 is zeker een mooie. De Engelse scheidsrechter Michael Oliver heeft prima Europese statistieken; 59 kaarten in zijn laatste 9 wedstrijden. De reden dat ik deze niet heb geplaatst hier is omdat ik denk dat het voornamelijk zal afhangen hoe het scoreverloop gaat. Ik vrees dat Barcelona op een vroege en ruime voorsprong komt waardoor de wedstrijd al gauw voorbij is en er niet heel veel kaarten meer worden gegeven. Neemt niet weg dat met de statistieken van deze leidsman en het feit dat in het vorige duel 6 kaarten werden gegeven, de 4,5 cards @2.10 zeker wel interessant geprijsd staat ja!

Hetzelfde geldt ook voor de 3,5 total cards @1.90 bij Liverpool - Genk. De Slowaakse scheidsrechter Ivan Kružliak heeft goede Europese statistieken; 54 kaarten in zijn laatste 9 wedstrijden. Dus ook een gemiddelde van 6 kaarten per wedstrijd. Echter, ook hier heb ik het gevoel dat de wedstrijd al gauw wordt beslist door de thuisploeg (Liverpool is echt een maat te groot voor Genk) waardoor het niet echt een kaartenpot wordt. Maar gezien de statistieken van deze leidsman is het niet uitgesloten.

0 Vind ik leuk's

Klopt Victor, ik denk ook dat zowel Liverpool als Barcelona snel op voorsprong gaan komen, terwijl uw aangegeven wedstrijden bepalend gaan zijn voor een verdere Europeese deelname en hierbij de balangen groter gaan zijn.

Ik ga deze avond uw voorstellen proberen en op hoop van zegen

2 Vind ik leuk's
Op di. 5 nov. 2019, 13:56 schreef rikj1994:

Al 4 kaarten in de 1e helft...

0 Vind ik leuk's

Ze noemen 'm Mr. Armpits..

Altijd value op karaten als hij een grote match fluit.

0 Vind ik leuk's

Ja Barcelona - Slavia zijn goed bezig :-)

0 Vind ik leuk's

Vandaag nieuwe CL ronde, nieuwe kansen!

Nog mooie tips?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.