Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Viktor21

Hi allemaal,

Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:

Dinsdag:

https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc

Woensdag:

https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd

Donderdag:

https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129

Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagviktor21 in 25-10-2019 15:39 Leden topics
in 25-10-2019 15:39 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

He Victor, ik heb alle bets verloren vandaag dankzij jouw heb ik er toch 1 gewonnen met het kaartenbet bedankt gozer en keep up the good work.

3 Vind ik leuk's

Viktor, deze was echt super goed, en de onderbouwing is top --> Respect!

5 Vind ik leuk's

Voor vandaag geen kaarten bets. Het aanbod aan wedstrijden is minimaal en de quotes in combinatie met de aangestelde scheidsrechters overtuigen mij niet om iets te gaan spelen.

Voor morgen (vrijdag 1 nov 2019) heb ik wel al onderzoek gedaan alleen zijn de kaarten opties nog niet speelbaar. Zodra er meer bekend is zal ik het hier plaatsen!

6 Vind ik leuk's

Voor vanavond heb ik 2 combinatie bets en 1 single bet. Er zijn vandaag weliswaar iets meer wedstrijden t.o.v. gisteren, maar het totale plaatje moet wel te allen tijde kloppen:

1. De aangestelde scheidsrechter
  2. De teams en de belangen
  3. De aangeboden quotes

Met deze bovenstaande punten in achtneming ben ik tot de volgende bets gekomen:

Combinatie Bet 1:

Hannover - Sandhausen om 18:30u - Germany 2.Bundesliga

Leuk duel verwacht vanavond tussen deze twee ploegen die allebei op 13 punten staan na 11 wedstrijden en daarmee maar 4 punten boven de degradatie zone. Met deze 11 punten bekleden ze dan ook de positie van nummer 14 en nummer 13 op de ranglijst. Naar mijn inziens een belangrijk duel waarbij de wedstrijd onder leiding staat van de Duitse scheidsrechter Sören Storks. Floot dit seizoen 6 wedstrijden en gaf in totaal 26 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van iets meer dan 4 kaarten per wedstrijd. Niet bijzonder veel maar wel al 2x goed voor een rode kaart. Met de huidige positie van deze twee teams in achtneming denk ik dat, mits er een normaal scoreverloop is, het wel tot minstens 4 kaarten moet komen. Daardoor denk ik dat de line van 3,5 total cards @1.81 een mooie quote is en dus neem ik deze mee in de combinatie.

Esbjerg - Horsens om 19:00u - Denmark Superliga

Scheidsrechter vanavond is Aydin Uslu. Trok dit seizoen 25 kaarten in 6 matches. Geen extreem gemiddelde, maar daar zijn er ook maar weinig van in Denemarken. Als we gaan kijken naar de ranglijst zien we dat er reeds 14 wedstrijden zijn gespeeld van de 26, dit betekent dat de Deense competitie al over de helft is en het inmiddels wel belangrijke wedstrijden beginnen te worden om enigszins uit de onderste regionen te klimmen. Esbjerg behaalde tot nu toe slechts 9 punten en staat daarmee op een 13de plaats (van de 14 ploegen). Dit betekent dat de thuisploeg alle zeilen moet bijzetten om een betere tweede seizoenshelft te draaien, wat naar mijn inziens in kaarten kan resulteren. Als we de positie van de uitploeg bekijken worden we daar niet heel veel vrolijker van. Horsens staat namelijk op een 11de plaats met 14 punten. Dit betekent dat als Esbjerg nog enigszins wat wil betekenen zij vanavond van haar directe concurrent moet winnen. Tot slot gaf Uslu in zijn 2 meest recente wedstrijden 5 en 6 kaarten en was de laatste editie van Esbjerg - Horsens goed voor een stand van 3-4 in kaarten.

Al met al is de line van 4,5 total cards @2.15 misschien een pittige maar met bovenstaande informatie/statistieken niet onrealistisch.

Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.89 (Unibet).

Combinatie Bet 2:

Esbjerg - Horsens om 19:00u - Denmark Superliga

Met de bovenstaande informatie omtrent de wedstrijd Esbjerg - Horsens ben ik nog iets specifieker gaan kijken naar de teamkaarten van de twee teams. Dit zijn de zaken die mij opvielen:

• Esbjerg speelde dit seizoen 8 thuiswedstrijden en haalde 3-4-1-4-2-3-5-2 teamkaarten. Dit betekent dat Esbjerg 7 van de 8 keer de 1,5 teamcards behaalde.
  • Horsens speelde dit seizoen 7 uitwedstrijden en haar 7 tegenstanders haalde 3-2-2-0-2-3-2 teamkaarten. Dit betekent dat ook hier de thuisploegen 6 van de 7x de 1,5 teamcards behaalde.
  • Voeg daar aan toe dat het eerdere duel dit seizoen (30-09-2019) Horsens - Esbjerg 2-2 in kaarten eindigde.

Met eerdere geschreven informatie en de bovenstaande statistieken denk ik dat de 1,5 cards home team (Esbjerg) @1.43 een reële optie is.

Spezia - Chievo om 21:00u - Italy Serie B

Scheidsrechter vanavond is Francesco Fourneau. Was dit seizoen al goed voor 30 kaarten in 4 matches, dit is dus een flink gemiddelde van ruim 7 kaarten per wedstrijd. Echter, hier moet ik wel bij opmerken dat het wellicht een vertekenend beeld geeft omdat hij in zijn laatste wedstrijd maar liefst 15 kaarten trok! Toch schat ik wel in dat hij vanavond minimaal rond de 5/6/7 kaarten zal zitten.

De quote voor 4,5 total cards @1.38 is aan de lage kant en de 5,5 total cards @1.94 sluit ik zeker niet uit. Toch heb ik ervoor gekozen om nog eens specifieker te gaan kijken naar desbetreffende teams en kwam ik op het volgende uit:

• Spezia heeft dit seizoen 5 thuiswedstrijden gespeeld en haar 5 tegenstanders (de uitploeg) haalde 5-3-1-4-3 teamkaarten.
  • Chievo heeft dit seizoen 5 uitwedstrijden gespeeld en haalde in deze wedstrijden 3-7-6-3-2 teamkaarten.

Met bovenstaande statistieken denk ik dat de 2,5 cards away team (Chievo) @1.50 een reële optie is.

Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.15 (Unibet).

Single Bet 3:

Hannover - Sandhausen om 18:30u - Germany 2.Bundesliga

Zoals beschreven heeft scheidsrechter Storks vanavond de leiding over deze wedstrijd in Duitsland. Naast de 3,5 total cards ben ik mij wederom gaan verdiepen in de teamkaarten en kwam ik uit dat er op de teamkaarten van de thuisploeg wel value zit:

• Hannover heeft dit seizoen 5 thuiswedstrijden gespeeld en behaalde daarin 2-3-6-3-1 teamkaarten. Met het oog op de belangrijke 3 punten en daarmee een stap naar boven i.p.v. naar beneden denk ik dat het niet onmogelijk is dat Hannover ook vandaag de lijn doortrekt en dus de 1,5 teamcards weet te behalen.

Ik speel hier dan ook Hannover 1,5 teamcards @2.06

Veel succes aan ieder die meedoet en morgen gaan we weer verder!💪🏼

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 5 nov. 2019, 09:29
5 Vind ik leuk's

Heb gelukkig de hannover home cards meegspeeld :) thx

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Helaas gisteren maar 1 uit 3.. Voor vandaag moet ik nog iets uitgebreider onderzoek doen maar wilde ik wel alvast deze wedstrijd met jullie delen aangezien die al over een halfuurtje begint!

Erzgebirge Aue - Heidenheim om 13:00u - Germany 2.Bundesliga

Scheidsrechter vanmiddag is de Duitser Florian Heft. Floot dit seizoen 4 competitieduels en was in deze wedstrijden goed voor 4-6-5-6 kaarten. Dit betekent 21 kaarten in 4 wedstrijden; een gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd.

De 4,5 total cards @1.80 is wat mij betreft prima speelbaar. Zeker als we ook de H2H van de laatste 5 wedstrijden erbij pakken:

Erzgebirge Aue - Heidenheim 5-2 = 7 kaarten april 2019

Heidenheim - Erzgebirge Aue 5-4 = 9 kaarten november 2018

Erzgebirge Aue - Heidenheim 1-4 = 5 kaarten december 2017

Heidenheim - Erzgebirge Aue 2-4 = 6 kaarten augustus 2017

Erzgebirge Aue - Heidenheim 2-3 = 5 kaarten januari 2017

Bet: 4,5 total cards @1.80 op Unibet en @1.83 op Betfirst.

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 5 nov. 2019, 09:30
2 Vind ik leuk's

Hij is alweer binnen zie ik, was zelf helaas te laat.

Nog meer tips voor vandaag?

1 Vind ik leuk's
Op za. 2 nov. 2019, 12:30 schreef viktor21:

Helaas gisteren maar 1 uit 3.. Voor vandaag moet ik nog iets uitgebreider onderzoek doen maar wilde ik wel alvast deze wedstrijd met jullie delen aangezien die al over een halfuurtje begint!

Erzgebirge Aue - Heidenheim om 13:00u - Germany 2.Bundesliga

Scheidsrechter vanmiddag is de Duitser Florian Heft. Floot dit seizoen 4 competitieduels en was in deze wedstrijden goed voor 4-6-5-6 kaarten. Dit betekent 21 kaarten in 4 wedstrijden; een gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd.

De 4,5 total cards @1.80 is wat mij betreft prima speelbaar. Zeker als we ook de H2H van de laatste 5 wedstrijden erbij pakken:

Erzgebirge Aue - Heidenheim 5-2 = 7 kaarten april 2019

Heidenheim - Erzgebirge Aue 5-4 = 9 kaarten november 2018

Erzgebirge Aue - Heidenheim 1-4 = 5 kaarten december 2017

Heidenheim - Erzgebirge Aue 2-4 = 6 kaarten augustus 2017

Erzgebirge Aue - Heidenheim 2-3 = 5 kaarten januari 2017

Bet: 4,5 total cards @1.80 op Unibet en @1.83 op Betfirst.

Na 49 minuten is deze Duitse bet al binnen, mooi! Hopelijk hebben mensen deze weddenschap nog mee kunnen spelen!?

Voor vanmiddag heb ik twee bets staan en heb ik gekeken of er verschil zit in de quotes die bij Unibet en Betfirst worden aangeboden. Het antwoord hierop is ja!

Combinatie Bet 1:

Sheffield United - Burnley om 16:00u - England Premier League

De thuisploeg presteert als promovendus best wel redelijk in de Premier League en staat zelfs 1 punt boven Burnley. Vandaag verwacht ik dan ook een duel waarin de belangen wel voelbaar zijn. Sheffield United en Burnley weten allebei maar al te goed dat ze niet voor de bovenste plaatsen zullen strijden en ze juist in dit soort duels, tegen de concurrentie, de punten moeten pakken. Scheidsrechter vanmiddag is de Engelsman Simon Hooper. Gaf dit seizoen 32 kaarten in 6 wedstrijden: 5-6-8-4-4-5. Dit betekent een mooi gemiddelde van minimaal 5 kaarten per wedstrijd. Als we kijken naar de aangeboden wedopties kan ik de line voor 3,5 total cards @1.88 op Unibet of @1.95 op Betfirst niet laten liggen.

Brighton & Hove Albion - Norwich City om 16:00u - England Premier League

Leuk duel vanmiddag tussen deze twee ploegen. Norwich wist pas 1 punt te pakken in 5 uitduels en daarom is het vandaag tijd om eens wat gas te geven en minstens 1 punt bij Brighton mee te nemen. Brighton zal op haar beurt voelen dat juist vandaag 3 punten gepakt moeten worden tegen de promovendus die nog geen uitwedstrijd wist te winnen. Hierdoor denk ik dat de Engelse scheidsrechter Kevin Friend aan het werk mag vanmiddag. Friend gaf dit seizoen 35 kaarten in 7 wedstrijden: 6-1-6-4-9-6-3. Dit betekent een mooi gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd. Ook hier vind ik de aangeboden wedoptie van 3,5 total cards @1.82 op Unibet of @1.83 op Betfirst een fijne quotering om mee te nemen in deze Engelse combinatie.

West Ham United - Newcastle United om 16:00u - England Premier League

Vanmiddag een wedstrijd tussen twee ploegen die allebei wisselend presteren. Ik verwacht een pittig duel zoals de laatste twee onderlinge wedstrijden tegen elkaar waarin er maar liefst 13 kaarten vielen. De scheidsrechter vanmiddag is Stuart Attwell en gaf dit seizoen 28 kaarten in 6 wedstrijden: 4-9-4-6-1-4. Dit betekent een gemiddelde van minimaal 4 kaarten per wedstrijd. Als we de statistieken van Attwel dus bekijken zien we dat de 3,5 total cards 5 van de 6 keer werd behaald. De line 3,5 total cards @1.88 op Unibet of @2.00 op Betfirst is dan ook wederom interessant geprijsd.

Deze 3 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @6.43 op Unibet of @7.15 op Betfirst. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om deze wedstrijden single te spelen!

Combinatie Bet 2:

Met bovenstaande informatie omtrent de scheidsrechters en desbetreffende wedstrijden ben ik ook nog gaan kijken of er value te vinden is bij de teamkaarten van een van de eerdergenoemde teams. Hierdoor ben ik op het volgende uitgekomen:

• West Ham United haalde dit seizoen in haar thuiswedstrijden 2-3-2-2-2 teamkaarten. West Ham United over 1,5 teamcards @1.70 op Unibet of @1.86 op Betfirst vind ik dan ook aantrekkelijk.
  • Burnley haalde dit seizoen in haar uitwedstrijden 3-4-2-2-1 teamkaarten. Burnley over 1,5 teamcards @1.60 op Unibet of @1.55 op Betfirst vind ik dan ook interessant om mee te nemen in deze Engelse teamkaarten combinatie.

Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.72 op Unibet of @2.90 op Betfirst.

Wederom succes gewenst en een goed weekend!😄👍🏼 

3 Vind ik leuk's

Ziet er goed uit Viktor, je steekt er veel tijd in! De kaarten statistieken zijn heel interessant (blijf ik volgen).

1 Vind ik leuk's

Voor vanavond nog twee mooie combinatie bets:

Combinatie Bet 1:

RKC Waalwijk - Heracles Almelo om 18:30u - Netherlands Eredivisie

Wedstrijd staat onder leiding van Edwin van de Graaf. Floot dit seizoen pas 4 Eredivisie wedstrijden en was daarin goed voor een totaal van 17 kaarten. Een mooi gemiddelde van minimaal 4 kaarten per wedstrijd. Daarnaast is het altijd leuk wanneer twee ploegen een paar dagen geleden nog in de beker tegen elkaar hebben gespeeld en nu weer een duel tegen elkaar mogen afwerken. Bij RKC zal toch zo langzamerhand ook wel wat teleurstelling zijn na veel goede wedstrijden maar de resultaten die uitblijven. Ook afgelopen week ging het met 4-3 onderuit bij Heracles Almelo. Ik denk dat de spelers van RKC enorm gemotiveerd zijn om te laten zien dat ze in één week tijd niet 2 keer van de ploeg uit Almelo willen verliezen. Gezien het feit dat RKC dit seizoen al 24 kaarten wist te behalen in 11 wedstrijden sluit ik de 1,5 teamcards RKC @1.82 niet uit. Leuk detail is dat in alle 5 de uitwedstrijden van Heracles Almelo, alle thuisploegen minimaal 2 kaarten kregen. Ik neem dus de 1,5 teamcards RKC mee in deze combinatie.

Molde - Kristiansund om 18:30 - Norway Eliteserien

Wedstrijd staat onder leiding van de Noorse scheidsrechter Kai Steen. Was in zijn laatste 6 competitieduels goed voor 4-7-2-8-7-3 kaarten. Dit betekent 31 kaarten in 6 wedstrijden; een gemiddelde van zo’n 5 kaarten per wedstrijd. De 2,5 total cards @1.60 is wat mij betreft prima speelbaar. Zeker als we ook kijken naar de afgelopen ontmoetingen tussen deze twee ploegen; leuke H2H wat deze tip ten goede komt:

Kristiansund - Molde 2-2 = 4 kaarten in mei 2019

Molde - Kristiansund 2-2 = 4 kaarten in september 2018

Kristiansund - Molde 2-2 = 4 kaarten in juni 2018

Molde - Kristiansund 3-2 = 5 kaarten in november 2017

Voor een grotere gok, die ik niet uitsluit, kun je ook de line van 3,5 total cards @2.70 (Unibet) als single spelen.

Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.91 (Unibet).

Combinatie Bet 2:

Nîmes Olympique - Rennes om 20:00u - France Ligue 1

Scheidsrechter vanavond is Willy Delajod. Gaf dit seizoen 34 kaarten in 7 Ligue 1 duels. Dit betekent dus een gemiddelde van bijna 5 kaarten per wedstrijd. Tel daar bij op dat dit seizoen zowel Nîmes in haar thuiswedstrijden als Rennes in haar uitwedstrijden constant de line van 3,5 total cards weet te halen. Ik neem hier dan ook de 3,5 total cards @1.52 mee in deze Franse combinatie bet.

Toulouse - Lyon om 20:00u - France Ligue 1

Scheidsrechter vanavond is Karim Abed. Gaf dit seizoen 15 kaarten in 4 Ligue 1 duels. Dit betekent dus bijna een gemiddelde van 4 kaarten per wedstrijd. Wat ik vooral interessant vind, en waardoor ik gekozen heb voor deze bet, is dat de recent gespeelde onderlinge duels (de H2H) tussen Toulouse en Lyon veel kaarten opleveren. Zie hieronder de statistieken van de laatste duels Toulouse - Lyon:

Toulouse - Lyon 3-2 = 5 kaarten in januari 2018

Toulouse - Lyon 3-2 = 5 kaarten in december 2017

Toulouse - Lyon 2-4 = 6 kaarten in oktober 2016

Toulouse - Lyon 2-3 = 5 kaarten in april 2016

Ook hier neem ik de 3,5 total cards @1.66 mee voor in de combi.

Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.52 (Unibet).

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.