Wedtips van Viktor21
Hi allemaal,
Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:
Dinsdag:
https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc
Woensdag:
https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd
Donderdag:
https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129
Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.
Succes!
Gisteren helaas allebei de tips fout. Uiteraard excuses hiervoor. Het geluk zat niet aan onze zijde. Bij Everton werd een 2de gele kaart voor Calvert-Lewin helaas door de VAR ingetrokken. Anders zou deze weddenschap goed zijn geweest.
Bij de tweede weddenschap liep Preston in de 1e helft al heel snel weg van Barsnley waardoor die wedstrijd al gauw “gespeeld” was.
Toch wil ik voor vandaag wel onderstaande tip delen, met uiteraard de hoop dat die vanavond aan het einde van de wedstrijd wel winnend is!
Manchester United - Burnley om 21:15u - Premier League Engeland
- Scheidsrechter vanavond is de Engelsman Jonathan Moss. Gaf dit seizoen 64 kaarten in 16 competitieduels. Dit is een gemiddelde van 4 kaarten per wedstrijd.
- Eerder dit seizoen, 09-11-2019, was Jonathan Moss ook de leidsman bij een thuisduel van Manchester United. Dit betrof toen de wedstrijd Manchester United - Brighton. Deze wedstrijd eindigde in een totaal van 7 kaarten.
- Eerder dit seizoen, 28-12-2019, eindigde de ontmoeting Burnley - Manchester United in 7 kaarten.
- De laatste editie van Manchester United - Burnley vond plaats op 29-01-2019 en eindigde in totaal 4 kaarten.
- In 8 van de laatste 9 ontmoetingen tegen elkaar werden er iedere keer 4 of meer kaarten gegeven.
Wedtip: Over 3,5 total cards @1.75 (Betsson).
Succes!
SV Wehen Wiesbaden - Erzgebirge Aue om 20:30u - 2. Bundesliga Germany
Duel tussen de nummer 17 en nummer 5 van het tweede Duitse niveau. Voor SV Wehen Wiesbaden is het zaak dat er punten worden gepakt en dat zou vanavond zomaar eens het geval kunnen zijn. De tegenstander Erzgebirge Aue staat er op de ranglijst goed voor maar wist dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd te winnen! In plaats van dat ze 3 punten pakken in een uitwedstrijd, pakken de spelers van Erzgebirge Aue geregeld 3 teamkaarten. Dit brengt mij dan ook direct bij de scheidsrechter van vanavond. De wedstrijd staat onder leiding van Patrick Ittrich. Deze Duitse scheidsrechter floot dit seizoen al 22 competitiewedstrijden, verdeeld over de Bundesliga en het 2de en 3de niveau van Duitsland. In deze 22 competitiewedstrijden gaf deze scheidsrechter maar liefst 119 kaarten! Dit is een gemiddelde van 5.41 kaarten per wedstrijd!
Daarbij heb ik al eens eerder gedeeld dat Erzgebirge Aue voor mij een favoriet team is om te spelen op kaarten.
- In 8 van de 9 uitwedstrijden (3-5-5-0-3-3-3-3-4) behaalde de spelers van Erzgebirge Aue de 2,5 teamcards.
- Daarbij eindigde het duel Erzgebirge Aue - SV Wehen Wiesbaden eerder dit seizoen in 9 kaarten waarvan 4 kaarten aan Erzgebirge Aue werden gegeven.
Mijn wedtip voor vanavond is dan ook: Erzgebirge Aue over 2,5 teamcards @1.98 (Unibet).
Succes!
Championship: luton town vs derby county om 20:45
- 24 van de 28 wedstrijden van Luton waren over 2,5: over 2,5 @1.72
SV Wehen Wiesbaden - Erzgebirge Aue om 20:30u - 2. Bundesliga Germany
Duel tussen de nummer 17 en nummer 5 van het tweede Duitse niveau. Voor SV Wehen Wiesbaden is het zaak dat er punten worden gepakt en dat zou vanavond zomaar eens het geval kunnen zijn. De tegenstander Erzgebirge Aue staat er op de ranglijst goed voor maar wist dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd te winnen! In plaats van dat ze 3 punten pakken in een uitwedstrijd, pakken de spelers van Erzgebirge Aue geregeld 3 teamkaarten. Dit brengt mij dan ook direct bij de scheidsrechter van vanavond. De wedstrijd staat onder leiding van Patrick Ittrich. Deze Duitse scheidsrechter floot dit seizoen al 22 competitiewedstrijden, verdeeld over de Bundesliga en het 2de en 3de niveau van Duitsland. In deze 22 competitiewedstrijden gaf deze scheidsrechter maar liefst 119 kaarten! Dit is een gemiddelde van 5.41 kaarten per wedstrijd!
Daarbij heb ik al eens eerder gedeeld dat Erzgebirge Aue voor mij een favoriet team is om te spelen op kaarten.
- In 8 van de 9 uitwedstrijden (3-5-5-0-3-3-3-3-4) behaalde de spelers van Erzgebirge Aue de 2,5 teamcards.
- Daarbij eindigde het duel Erzgebirge Aue - SV Wehen Wiesbaden eerder dit seizoen in 9 kaarten waarvan 4 kaarten aan Erzgebirge Aue werden gegeven.
Mijn wedtip voor vanavond is dan ook: Erzgebirge Aue over 2,5 teamcards @1.98 (Unibet).
Succes!
Ongelofelijk dat nagenoeg alle kaarten naar de thuisploeg gingen vanavond. Achteraf natuurlijk zonde dat bij een scheidsrechter met een gemiddelde van 5.41 kaarten per wedstrijd ik de over 4,5 total cards niet erbij tip. Al met al, momenteel een slechte reeks met 4 foute tips op een rij. Hopelijk snel verbetering!
Voor morgenochtend alvast twee kaarten tips om hopelijk het weekend goed te beginnen. Dit keer ligt de focus op de Australische competitie aan de hand van interessante (team)statistieken bij de volgende wedstrijd:
Sydney FC - Brisbane Roar om 09:30u - A-League Australie
- Scheidsrechter morgenochtend is Chris Beath. Gaf dit seizoen al 23 kaarten in 5 competitieduels. Dit is een gemiddelde van 4.6 kaarten per wedstrijd.
- Eerder dit seizoen had scheidsrechter Chris Beath al de leiding over een duel van Brisbane Roar. Dit betrof op 13-12-2019 de wedstrijd Brisbane Roar - Western United. In deze wedstrijd gaf Beath in totaal 4 kaarten.
- De laatste editie van Sydney FC - Brisbane Roar vond plaats op 07-12-2019 en eindigde in totaal 4 kaarten. In deze laatste ontmoeting werden er ook 2 teamkaarten aan Sydney FC gegeven.
- In 7 van de laatste 8 edities van Sydney FC - Brisbane Roar werden er elke keer minimaal 4 kaarten gegeven.
Wedtip 1: Over 3,5 total cards @1.71 (Unibet).
Sydney FC - Brisbane Roar om 09:30u - A-League Australie
- Scheidsrechter morgenochtend is Chris Beath. Gaf dit seizoen al 23 kaarten in 5 competitieduels. Dit is een gemiddelde van 4.6 kaarten per wedstrijd.
- Eerder dit seizoen had scheidsrechter Chris Beath al de leiding over een duel van Sydney FC. Dit betrof op 21-12-2019 de wedstrijd Wellington Phoenix - Sydney FC. In deze wedstrijd gaf Beath 4 kaarten en 3 van de 4 kaarten werden aan Sydney FC gegeven.
- De laatste editie van Sydney FC - Brisbane Roar vond plaats op 07-12-2019 en eindigde in totaal 4 kaarten. In deze laatste ontmoeting werden er ook 2 teamkaarten aan Sydney FC gegeven.
- In 7 van de laatste 8 edities van Sydney FC - Brisbane Roar werden er elke keer minimaal 2 teamkaarten aan Sydney FC gegeven.
Wedtip 2: Sydney FC over 1,5 teamcards @1.83 (Unibet).
Succes!
Ietwat kortdag door tijdgebrek maar wellicht kunnen er nog leden onderstaande tips voor vanavond meepakken!
Kortrijk - Standard Luik om 20:30u - Jupiler Pro League Belgie
- Scheidsrechter vanavond is Lothar D'Hondt. Gaf dit seizoen 66 kaarten in 15 competitieduels. Dit is een gemiddelde van 4.4 kaarten per wedstrijd.
- Eerder dit seizoen had scheidsrechter Lothar D'Hondt al de leiding over een thuiswedstrijd van Kortrijk. Dit betrof een thuiswedstrijd op 05-10-2019 tussen Kortrijk - Sint Truiden. Hier werden in totaal 6 kaarten uitgedeeld (inclusief een rode kaart).
- Eerder dit seizoen had scheidsrechter Lothar D'Hondt al de leiding over een uitwedstrijd van Standard Luik. Dit betrof op 03-11-2019 de wedstrijd Gent - Standard Luik. Hier werden in totaal 10 kaarten uitgedeeld, waarvan 6 teamkaarten voor Standard Luik. Hierbij wel opgemerkt dat er ook 2 rode kaarten werden gegeven aan beide ploegen waardoor het totale aantal kaarten voor die wedstrijd erg hoog was.
- De laatste editie Kortrijk - Standard Luik vond plaats op 11-11-2018 en eindigde in totaal 7 kaarten.
- In de laatste 6 ontmoetingen tussen deze twee Belgische clubs werden er elke keer minimaal 5 kaarten gegeven.
- In 4 van de laatste 5 uitwedstrijden dat Standard Luik bij Kortrijk speelde haalde Standard Luik de 2,5 teamcards.
- Lothar D'Hondt gaf dus dit seizoen bij wedstrijden van deze twee ploegen al 3 rode kaarten. In 3 van de laatste 6 edities tussen deze twee ploegen werd er ook al rood getrokken.
Wedtip 1: Over 4,5 total cards @1.84 (Unibet).
Wedtip 2: Over 2,5 teamcards Standard Luik @2.10 (Unibet).
Voor grotere gok en dus hogere quotes:
Wedtip 3: Over 5,5 total cards @2.95 (Unibet).
Wedtip 4: Red Card Given @3.45 (Unibet).
Succes!
Ietwat kortdag door tijdgebrek maar wellicht kunnen er nog leden onderstaande tips voor vanavond meepakken!
Kortrijk - Standard Luik om 20:30u - Jupiler Pro League Belgie
- Scheidsrechter vanavond is Lothar D'Hondt. Gaf dit seizoen 66 kaarten in 15 competitieduels. Dit is een gemiddelde van 4.4 kaarten per wedstrijd.
- Eerder dit seizoen had scheidsrechter Lothar D'Hondt al de leiding over een thuiswedstrijd van Kortrijk. Dit betrof een thuiswedstrijd op 05-10-2019 tussen Kortrijk - Sint Truiden. Hier werden in totaal 6 kaarten uitgedeeld (inclusief een rode kaart).
- Eerder dit seizoen had scheidsrechter Lothar D'Hondt al de leiding over een uitwedstrijd van Standard Luik. Dit betrof op 03-11-2019 de wedstrijd Gent - Standard Luik. Hier werden in totaal 10 kaarten uitgedeeld, waarvan 6 teamkaarten voor Standard Luik. Hierbij wel opgemerkt dat er ook 2 rode kaarten werden gegeven aan beide ploegen waardoor het totale aantal kaarten voor die wedstrijd erg hoog was.
- De laatste editie Kortrijk - Standard Luik vond plaats op 11-11-2018 en eindigde in totaal 7 kaarten.
- In de laatste 6 ontmoetingen tussen deze twee Belgische clubs werden er elke keer minimaal 5 kaarten gegeven.
- In 4 van de laatste 5 uitwedstrijden dat Standard Luik bij Kortrijk speelde haalde Standard Luik de 2,5 teamcards.
- Lothar D'Hondt gaf dus dit seizoen bij wedstrijden van deze twee ploegen al 3 rode kaarten. In 3 van de laatste 6 edities tussen deze twee ploegen werd er ook al rood getrokken.
Wedtip 1: Over 4,5 total cards @1.84 (Unibet).
Wedtip 2: Over 2,5 teamcards Standard Luik @2.10 (Unibet).
Voor grotere gok en dus hogere quotes:
Wedtip 3: Over 5,5 total cards @2.95 (Unibet).
Wedtip 4: Red Card Given @3.45 (Unibet).
Succes!
Absoluut lachwekkend dit. Geen enkele kaart gegeven in deze editie. De scheidsrechter doet z'n naam eer aan zullen we maar zeggen...
Hamilton Academical - Aberdeen om 20:45u - Scottish Premiership
Vanavond een duel in Schotland op de planning. Beide ploegen doen het niet geweldig, zo wisten ze in de laatste 5 duels allebei geen overwinning te noteren. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Greg Aitken. Deze Schotse scheidsrechter gaf dit seizoen al 74 kaarten in 15 competitieduels. Dit is een gemiddelde van 4.93 kaarten per wedstrijd. Verder een aantal andere statistieken op een rij:
- Dit seizoen werd de line van 3,5 total cards in 12 van de 15 competitiewedstrijden onder leiding van Greg Aitken behaald.
- In de laatste 5 competitiewedstrijden van Aberdeen werd de line van 3,5 cards 4 maal behaald.
- Greg Aitken gaf dit seizoen in 7 van de 15 competitiewedstrijden een rode kaart. 6 hiervan werden aan de thuisploeg gegeven.
- Tevens vielen er dit seizoen in 5 van de 13 thuisduels van Hamilton Academical een rode kaart. Deze rode kaarten waren allemaal voor de thuisploeg zelf.
Wedtip 1: Over 3,5 total cards @1.77 (Unibet).
Wedtip 2: Red Card Given @4.90 (Betfirst).
Wedtip 3: Home Team given a Red Card @7.50 (Unibet).
Succes!
Nottingham Forest - Millwall om 20:45u - Championship
Vanavond een duel in Engeland op de planning. De thuisploeg moet nog even volhouden om de play-offs voor promotie te bemachtigen. De uitploeg zal nog een hele goede serie moeten neerzetten willen ze daar kans op maken, maar niets is onmogelijk in het voetbal!
De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Geoff Eltringham. Deze Engelse scheidsrechter gaf dit seizoen 82 kaarten in 20 competitieduels. Dit is een gemiddelde van 4.1 kaarten per wedstrijd. Naast deze statistieken trok deze scheidsrechter ook nog op een andere manier mijn aandacht. De scheidsrechter Geoff Eltringham floot in de afgelopen 2-3 jaar 6 wedstrijden van Nottingham Forest en deelde behoorlijke wat kaarten uit. Namelijk:
Hull City - Nottingham Forest (26-12-2019) eindigde in totaal in 6 kaarten waarvan 2 kaarten voor Nottingham Forest.
Nottingham Forest - Preston North End (31-08-2019) eindigde in totaal in 5 kaarten waarvan 4 kaarten voor Nottingham Forest.
Leeds United - Nottingham Forest (27-10-2018) eindigde in totaal in 5 kaarten waarvan 4 kaarten voor Nottingham Forest.
Wigan Athletic - Nottingham Forest (18-08-2018) eindigde in totaal in 6 kaarten waarvan 4 kaarten voor Nottingham Forest.
Nottingham Forest - Preston North End (30-01-2018) eindigde in totaal in 4 kaarten waarvan 3 kaarten voor Nottingham Forest.
Nottingham Forest - Wolverhampton Wanderers (16-09-2017) eindigde in totaal in 4 kaarten waarvan 2 kaarten voor Nottingham Forest.
Of deze scheidsrechter dus een hekel heeft aan de ploeg Nottingham Forest laat ik in het midden. Echter, gezien de quoteringen en deze statistieken vind ik het interessant om te zien of hij vanavond weer een duit in het zakje zal doen!
Mijn wedtips voor vanavond zijn dan ook:
Wedtip 1: Over 3,5 total cards @1.89 (Unibet).
Wedtip 2: Over 1,5 teamcards Nottingham Forest @2.12 (Unibet).
Succes en een fijn weekend toegewenst!
BATE - Neman om 17:00 - Vysshaya Liga Belarus
Vanavond een duel in Wit-Rusland op de planning tussen de huidige nummer 5 en nummer 11. Na een slechte start lijkt het erop dat titelfavoriet BATE meer in vorm begint te raken. Het verloor haar eerste twee competitieduels en werd zelfs bijna verrast in de beker. Gelukkig voor BATE wist het de afgelopen competitiewedstrijden te winnen en werd er afgelopen week toch nog een finale plaats in de beker veilig gesteld. Daarbij kreeg het in de laatste 4 duels zelfs geen doelpunt tegen. Oftewel, BATE lijkt aan de betere hand!
De uitploeg van vandaag eindigde twee seizoenen geleden op een 7de plek en strandde vorig seizoen op positie 9. Momenteel staat Neman op een 11de plek en is het absoluut nog geen geoliede machine te noemen. Sterker nog, dit seizoen speelde Neman 3 uitwedstrijden in de competitie en wist het slechts 1 punt te bemachtigen. Dit was een doelpuntloos gelijkspel en de twee andere uitwedstrijden gingen verloren zonder überhaupt te scoren. Oftewel een doelpunt van Neman lijkt ook vandaag tegen een beter presterend BATE er niet in te zitten. De optie BTTS NO @1.58 (Betfirst) is wat mij betreft dan ook prima speelbaar en eventueel te gebruiken als mooi combi-materiaal.
Genoeg over beide ploegen, zoals jullie van mijn topic gewend zijn richt ik mij veelal op kaarten. Vandaag staat deze wedstrijd onder leiding van Denis Shcherbakov. Deze Wit-Russische scheidsrechter floot dit seizoen 5 competitiewedstrijden en gaf tot op heden iedere keer minimaal 6 kaarten. Om dit iets meer te specificeren; in deze 5 competitiewedstrijden gaf hij al 40 kaarten (inclusief 2 rode kaarten). Dit is een gemiddelde van 8 kaarten per wedstrijd!
Daarnaast floot deze scheidsrechter ook 2 bekerwedstrijden die goed waren voor 6 kaarten en 7 kaarten. Het lijkt erop dat deze scheidsrechter dus niet bang is om kaarten te trekken.
Tot slot trok deze scheidsrechter ook nog op een andere manier mijn aandacht. De scheidsrechter Denis Shcherbakov floot een kleine maand geleden, op 4 april 2020, een thuiswedstrijd van BATE tegen Ruh Brest. Dit duel eindigde in een totaal van 8 kaarten (4 om 4).
Dan nog wat betreft BATE: Het speelde dit seizoen 4 thuiswedstrijden. Dit betroffen 2 competitiewedstrijden en 2 bekerwedstrijden. In deze 4 wedstrijden haalde ze de volgende aantallen qua teamkaarten: 4-0-4-3. Dit betekent dat zij 3 maal de line van 2,5 teamcards wisten te behalen. Met een scheidsrechter die behoorlijk wat kaarten uit kan delen en dit al bewees op 4 april 2020 sluit ik ook vandaag wat kaarten aan de kant van BATE niet uit.
Gezien bovenstaande informatie en de prettige quoteringen speel ik de volgende bets:
- Over 5,5 total cards @1.90 (Betfirst)
- BATE over 2,5 teamcards @2.10 (Betfirst)
Succes en een fijne zondag toegewenst!