Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Viktor21

Hi allemaal,

Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:

Dinsdag:

https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc

Woensdag:

https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd

Donderdag:

https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129

Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagviktor21 in 25-10-2019 15:39 Leden topics
in 25-10-2019 15:39 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. dec.. 2019, 17:01 schreef rjansen82:

Wedstrijd van half 5 in Roemenië. Astra - Academica Clinceni: Denis Alibec to score @2.33 (Unibet).

Nummer 2 tegen nummer 12. Alibec staat 1 doelpunt achter topscoorder Coman van FCSB. Scoorde al 9 doelpunten in 14 wedstrijden, waarvan 4 in de laatste 5 wedstrijden. Neemt tevens de penalty`s. Scheidsrechter is Barbu. Gaf 2 penalty`s in de laatste 4 wedstrijden, 3 de laatste 7 wedstrijden.

Academica kreeg er 39 tegen in 21 wedstrijden, waarvan 25 in uitwedstrijden.

Succes!

Mooie tip Rjansen82! Ik was zelf helaas te laat maar hopelijk hebben er nog wat andere leden meegespeeld!

1 Vind ik leuk's

Door de kerstdagen die voor de deur staan heb ik helaas dit keer geen tijd om een uitgebreide analyse uit te schrijven. Toch wil ik wel mijn tips in het kort delen die ik zelf speel op Boxing Day; 26 december 2019.

Single Bets:

1.

Tottenham - Brighton om 13:30u - Premier League

Scheidsrechter donderdagmiddag is de Engelsman Graham Scott. Gaf dit seizoen 45 kaarten in 11 competitiewedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van 4 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 2,5 total cards @1.66 (Betsson) vind ik interessant en goed geprijsd.

2.

Sheffield United - Watford om 16:00u - Premier League

Scheidsrechter donderdagmiddag is de Engelsman David Coote. Gaf dit seizoen 50 kaarten in 11 competitiewedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van ruim 4 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @1.75 (Betsson) vind ik interessant en mooi geprijsd.

3.

Everton - Burnley om 16:00u - Premier League

Scheidsrechter is de Engelsman Anthony Taylor. Gaf dit seizoen 82 kaarten in 15 competitiewedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van meer dan 5 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @1.61 (Unibet) is prima speelbaar. Tevens zou je hier ook aan de wedoptie over 4,5 total cards @2.55 (Unibet) kunnen denken.

4.

Leicester City - Liverpool om 21:00u - Premier League

Scheidsrechter donderdagavond is de Engelsman Michael Oliver. Gaf dit seizoen 51 kaarten in 14 competitiewedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van 3,6 kaarten per wedstrijd. Vooral door de positie op de ranglijst denk ik dat dit wel een spannend en pittig duel kan worden. Daarbij eindigde de laatste 5 ontmoetingen tussen deze twee ploegen steeds in minimaal 4 kaarten. De wedoptie over 3,5 total cards @1.83 (Betfirst) vind ik interessant en speel ik als een single.

Combo:

Bournemouth - Arsenal om 16:00u - Premier League

Scheidsrechter bij deze wedstrijd is Stuart Attwell. Gaf dit seizoen 49 kaarten in 10 competitiewedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van bijna 5 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @1.65 (Betsson) lijkt mij dan ook prima speelbaar en neem ik mee in deze combi.

Leicester City - Liverpool om 21:00u - Premier League

Bij de single bets al beschreven dat dit een belangrijk duel is en in de laatste 5 ontmoetingen er veel kaarten vielen. Ik verwacht geen problemen met de wedoptie over 2,5 total cards @1.31 (Betsson).

Deze twee wedopties speel ik als een combinatie en leveren samen een quote van @2.16 op (Betsson).

Veel succes allemaal en vooral fijne kerstdagen toegewenst!

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 21 jan. 2020, 10:07
5 Vind ik leuk's

Nimes- Rennes om 19:00u- Ligue 1 France

Duel tussen deze twee Franse teams waarbij het verschil op de ranglijst groot te noemen is. De thuisploeg staat op plek 19 en de uitploeg op plek 3. Gezien het feit dat Nimes vorig jaar voor het eerst in Ligue 1 uitkwam zijn de onderlinge ontmoetingen nog gering. Toch was de editie van 9 april 2019 een waar kaartenspektakel. Voor vanavond hoop ik op een herhaling nu de wedstrijd onder leiding staat van Willy Delajod. Deze Franse scheidsrechter floot dit seizoen 14 competitiewedstrijden, verdeeld over Ligue 1 en 2, en gaf in totaal 73 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van tenminste 5 kaarten per wedstrijd.

Dan nog wat andere feiten op een rij:

• Delajod floot dit seizoen al 1x eerder een wedstrijd van Rennes. Toen gaf deze Fransman 6 gele kaarten en 1 rode kaart. 
  • De laatste editie op 9 april 2019; Nimes - Rennes eindigde in een totaal van 7 kaarten (rode kaarten meegerekend).
  • In 8 van de 9 thuiswedstrijden van Nimes (in de competitie) werd de line 4,5 total cards behaald.
  • Opvallend detail is dat in alle 9 thuiswedstrijden de tegenstander van Nimes minimaal 3 teamkaarten kreeg.
  • In 5 van de 9 thuiswedstrijden, in de huidige competitie, viel er een rode kaart. Kijkend naar de laatste editie (2 rode kaarten) en dat scheidsrechter Delajod dit seizoen 3 rode kaarten gaf is dit voor vanavond ook niet ondenkbaar.

Gezien de scheidsrechter en de bovenstaande informatie / statistieken speel ik de volgende single bets:

Over 4,5 total cards @1.91 (Unibet).

Over 2,5 teamcards Rennes @1.86 (Unibet).

Red Card Given @3.90 (Unibet).

Succes allemaal en nog een fijne week toegewenst!

Bericht gewijzigd door viktor21 op zo 19 jan. 2020, 11:42
6 Vind ik leuk's

Zo blijkt maar weer dat vooraf op het oog interessante statistieken zeker niet altijd garantie zijn voor succes. Niettemin, vandaag toch weer wat statistieken op een rij waar mijn tips voor deze zaterdag uit voortkomen.

Single:

QPR - Leeds om 13:30u- Championship Engeland

- Scheidsrechter vanmiddag is de Engelsman Peter Bankes. Gaf dit seizoen 65 kaarten in 14 competitiewedstrijden. Dit is een gemiddelde van 4.6 kaarten per wedstrijd.

- Peter Bankes was dit seizoen al 1 keer eerder de leidsman van een wedstrijd van QPR. Dit was de wedstrijd Millwall vs QPR en die wedstrijd eindigde in 5 kaarten.

- Eerder dit seizoen, 02-11-2019, was de editie Leeds - QPR goed voor een totaal van 5 kaarten.

- De laatste editie van QPR - Leeds eindigde in 5 kaarten.

- De laatste 7 onderlinge wedstrijden eindigde altijd in 5 of meer kaarten.

Wedtip: Over 4,5 total cards @2.16 (Unibet).

Watford- Tottenham om 16:00u- Premier League Engeland

- Scheidsrechter vanmiddag is de Engelsman Michael Oliver. Gaf dit seizoen 56 kaarten in 17 competitiewedstrijden. Dit is een gemiddelde van 3.3 kaarten per wedstrijd.

- Michael Oliver was dit seizoen al eerder de leidsman van een wedstrijd van Tottenham Dit was de wedstrijd West Ham - Tottenham en die wedstrijd eindigde in 5 kaarten.

- Eerder dit seizoen, 19-10-2019, was de editie Tottenham - Watford goed voor een totaal van 7 kaarten.

- De laatste 6 thuiswedstrijden van Watford in de Premier League eindigde allemaal in 4 of meer kaarten.

Wedtip: Over 3,5 total cards @1.70 (Betsson).

Arsenal - Sheffield United om 16:00u- Premier League Engeland

- Scheidsrechter vanmiddag is de Engelsman Michael Dean. Gaf dit seizoen 79 kaarten in 17 competitiewedstrijden. Dit is een gemiddelde van 4.6 kaarten per wedstrijd.

- Eerder dit seizoen, 21-10-2019, was Michael Dean ook de scheidsrechter bij de wedstrijd Sheffield United - Arsenal. Deze wedstrijd eindigde in 8 kaarten. 

Wedtip: Over 4,5 total cards @1.96 (Betsson).

Combi:

Manchester City - Crystal Palace om 16:00u - Premier League Engeland

- Scheidsrechter is Graham Scott. Gaf dit seizoen 61 kaarten in 14 wedstrijden. Dit is een gemiddelde van 4.4 kaarten per wedstrijd.

- Eerder dit seizoen had Graham Scott de leiding bij de wedstrijd van Manchester City - Aston Villa. Deze wedstrijd eindigde in een totaal van 5 kaarten.

- De laatste drie edities van Manchester City - Crystal Palace eindigde elke keer in een totaal van 4 kaarten.

Wedtip: Over 2,5 total cards @1.56 (Betsson)

Bovenstaande wedtip combineer ik met de weddenschap over 3,5 total cards @1.45 (Betsson) bij Arsenal - Sheffield. Hierdoor is deze combinatie goed voor een quotering van @2.26 (Betsson).

Wederom succes gewenst en een fijn weekend!

Bericht gewijzigd door viktor21 op zo 19 jan. 2020, 11:41
2 Vind ik leuk's

Voor vanavond een leuk kaarten tipje, aan de hand van interessante teamstatistieken, in de Spaanse competitie bij de volgende wedstrijd:

Athletic Bilbao - Celta Vigo om 18:30u - La Liga Spanje

- Scheidsrechter vanavond is de Spanjaard David Medie. Gaf dit seizoen al 59 kaarten in slechts 9 competitieduels. Dit is een gemiddelde van 6.55 kaarten per wedstrijd.

- Eerder dit seizoen, 06-10-2019, was David Medie ook de scheidsrechter tussen deze twee ploegen. Toen betrof het dus de editie Celta Vigo - Athletic Bilbao. In deze wedstrijd gaf Medie 5 kaarten en al die 5 kaarten werden aan Athletic Bilbao gegeven.

- De laatste editie van Athletic Bilbao - Celta Vigo vond plaats op 12-05-2019 en eindigde in 4 teamkaarten voor Athletic Bilbao.

- In de laatste 5 ontmoetingen (thuis/uit) werden er iedere keer 3 of meer teamkaarten aan Athletic Bilbao gegeven.

Wedtip: Athletic Bilbao over 2,5 teamcards @2.00 (Betsson).

Succes!

Bericht gewijzigd door viktor21 op zo 19 jan. 2020, 22:10
7 Vind ik leuk's

Mooie tips Viktor!

Mijn oog viel op gele kaart voor Auassar, bij Ajax - Sparta, quotering is 4 bij Unibet. Auassar pakte dit seizoen al 10 gele kaarten in 15 wedstrijden, 2 op 3!

Edit: het duurde even, maar in blessuretijd pakte hij geel!

Bericht gewijzigd door gaizka op zo 19 jan. 2020, 15:21
1 Vind ik leuk's

Mee met kaarten bij Athletic Bilbao, en al binnen bij de rust. Thnx!

2 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Dankjewel Gaizka! Mooi dat jouw tip ook nog viel, lekkere quote wel!

En inderdaad Kenichii, na 27 minuten al binnen! Mooi om zo het weekend af te sluiten.

0 Vind ik leuk's

Voor vanavond twee kaarten tips in Engeland:

Bet 1:

Everton - Newcastle United om 20:30u - Premier League Engeland

- Scheidsrechter vanavond is de Engelsman Simon Hooper. Gaf dit seizoen 62 kaarten in 13 competitieduels. Dit is een gemiddelde van 4.77 kaarten per wedstrijd.

- Eerder dit seizoen, 21-09-2019, was Simon Hooper ook de leidsman bij een thuisduel van Everton. Dit betrof toen de wedstrijd Everton - Sheffield United. Deze wedstrijd eindigde in een totaal van 4 kaarten.

- Eerder dit seizoen, 28-12-2019, eindigde de ontmoeting Newcastle United - Everton in 4 kaarten.

- De laatste editie van Everton - Newcastle vond plaats op 05-12-2018 en eindigde in totaal 5 kaarten.

- In 8 van de laatste 9 ontmoetingen tegen elkaar werden er iedere keer 4 of meer kaarten gegeven.

Wedtip: Over 3,5 total cards @2.03 (Betsson).

Bet 2:

Barnsley - Preston om 20:45u - Championship Engeland

- Scheidsrechter vanavond is de Engelsman Jeremy Simpson. Gaf dit seizoen 67 kaarten in 15 competitieduels. Dit is een gemiddelde van 4.47 kaarten per wedstrijd.

- Eerder dit seizoen, 09-11-2019, was Jeremy Simpson ook de leidsman bij een thuisduel van Barnsley. Dit betrof toen de wedstrijd Barnsley - Stoke City. Deze wedstrijd eindigde in een totaal van 5 kaarten.

- Eerder dit seizoen, 05-10-2019, eindigde de ontmoeting Preston - Barnsley in 4 kaarten.

- De laatste editie van Barnsley - Preston vond plaats op 26-12-2017 en eindigde in totaal 5 kaarten.

- In 7 van de laatste 8 ontmoetingen tegen elkaar werden er iedere keer 4 of meer kaarten gegeven.

Wedtip: Over 3,5 total cards @1.89 (Unibet).

Succes!

Bericht gewijzigd door viktor21 op do 23 jan. 2020, 12:33
10 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.