Wedtips van Viktor21
Hi allemaal,
Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:
Dinsdag:
https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc
Woensdag:
https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd
Donderdag:
https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129
Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.
Succes!
Op wo. dec.. 2019, 15:07 schreef kreggie:
Goede tips weer Viktor!
Ook nog leuke kaartenbets gevonden voor de CL vanavond?
Excuses Kreggie. Deze week door drukte weinig tijd gehad voor de CL en EL tips. Voor vandaag heb ik wel weer kaarten tips op het programma staan.
Single Bets:
Erzgebirge Aue - Jahn Regensburg om 18:30u - 2. Bundesliga Germany
Hier verwacht ik een leuk duel tussen deze twee Duitse teams. Staan op de ranglijst in punten gelijk (23 punten uit 16 duels) en bekleden daarmee de 7de en 6de positie. De afgelopen 4 jaar wist Jahn Regensburg niet te winnen van Erzgebirge Aue en vielen er maar liefst 26 kaarten. Voor vanavond staat de wedstrijd onder leiding van Johann Pfeifer. Deze Duitse scheidsrechter floot dit seizoen 8 competitiewedstrijden, verdeeld over de 2de en 3de Bundesliga, en gaf in totaal 46 kaarten. Dit is dus bijna een gemiddelde van 6 kaarten per wedstrijd!
Daarbij is Erzgebirge Aue voor mij een favoriet team om te spelen op kaarten. Ze kregen dit seizoen in 16 competitiewedstrijden al 48 kaarten. Ik begrijp dan ook niet waarom de quote steeds zo hoog blijft staan voor de teamcards van Erzgebirge Aue.
De statistieken omtrent de teamkaarten van Erzgebirge Aue verdeeld in haar thuis en uitwedstrijden dit seizoen:
Thuis:
2-3-3-3-3-1-4
Uit:
3-5-5-0-3-3-3-3-4
Gezien de scheidsrechter en de bovenstaande informatie / statistieken speel ik de volgende single bets:
Over 3,5 total cards @1.56 (Unibet).
Over 4,5 total cards @2.43 (Unibet).
Erzgebirge Aue over 1,5 teamcards @1.75 (Unibet).
Erzgebirge Aue over 2,5 teamcards @3.75 (Unibet).
Combinatie Bet:
Etar - Botev Vratsa om 16:00u - Parva Liga Bulgaria
Duel tussen de nummer 10 en 13 in de Bulgaarse competitie. Scheidsrechter is de Bulgaar Dragomir Dragano. Gaf dit seizoen 57 kaarten in 12 competitiewedstrijden. Dit is een gemiddelde van bijna 5 kaarten per wedstrijd. Helaas vind ik de optie 4,5 total cards @1.50 net wat aan de lage kant. Hierdoor ben ik gaan kijken naar de teamstatistieken van beide ploegen in de afgelopen wedstrijden in zowel de huidige competitie als in de onderlinge wedstrijden.
Teamstatistieken van Botev Vratsa in de afgelopen wedstrijden tegen Etar (zowel thuis als uit):
3-5-7-3-2 --> 4 van de 5 keer minimaal 3 teamkaarten.
Onderstaand de teamstatistieken van Botev Vratsa in de uitwedstrijden dit seizoen:
1-5-6-1-6-4-3-8-1 --> 6 van de 9 keer minimaal 3 teamkaarten.
Gezien deze teamstatistieken en het feit dat de scheidsrechter Dragomir Dragano vorig jaar (05-12-2018) ook deze wedstrijd onder zijn leiding had en toen 5 kaarten gaf waarvan 3 aan Botev Vratsa, speel ik de wedoptie Botev Vratsa over 2,5 teamcards @1.66 (Unibet).
Aalborg - FC Nordsjælland om 19:00u - Superliga Denmark
Duel tussen de nummer 5 en nummer 8 van de Deense competitie. Deze wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Jakob Kehlet. Gaf dit seizoen in 13 competitiewedstrijden 52 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van 4 kaarten per wedstrijd. De wedoptie 3,5 total cards @1.80 (Betfirst) staat aantrekkelijk geprijsd maar toch ben ik hier niet helemaal zeker van. Hierdoor ben ik gaan kijken naar de teamstatistieken van beide ploegen en kwam ik op het volgende uit:
FC Nordsjælland haalde dit seizoen in 7 van de 10 uitwedstrijden minimaal 2 teamkaarten. Daarbij haalde het in de afgelopen 4 uitwedstrijden tegen Aalborg steeds minimaal 3 teamkaarten. Dus: FC Nordsjælland over 1,5 teamcards @1.53 (Unibet) lijkt mij haalbaar.
Heerenveen - Willem II om 20:00u - Eredivisie Netherlands
Vrijdagavond wedstrijd tussen de nummers 5 en 4! Wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen dat halverwege de competitie dit de stand zou zijn? Beide ploegen presteren dus erg goed en misschien wel iets boven hun kunnen. Heerenveen verloor dit seizoen nog geen thuiswedstrijd en Willem II komt met een goed gevoel naar Heerenveen gezien de recentelijke overwinning op Ajax. De laatste jaren waren deze duels prooi voor Heerenveen, zo wist Willem II sinds 2000 niet meer te winnen als het op bezoek ging in het Abe Lenstra stadion.
Dit duel staat onder leiding van Dennis Higler. Gaf dit seizoen al 41 kaarten in 8 competitiewedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van iets meer dan 5 kaarten per wedstrijd. Hierbij moet wel worden vermeld dat Higler ook al 5 rode kaarten trok. Niettemin, vind ik de wedoptie over 2,5 total cards @1.54 goed speelbaar en prima combi-materiaal. Tel daar bij op dat de laatste 5 edities van Heerenveen - Willem II goed waren voor 4 maal minimaal 3 kaarten.
Deze drie wedopties speel ik als een combinatie en leveren samen een quote van @3.91 op (Unibet).
Veel succes!
Gisteren gelukkig de combi @3.91 goed waardoor het verlies erg beperkt bleef door het tegenvallende kaartenresultaat bij Erzgebirge Aue.
Voor vandaag speel ik één single bet en één combinatie bet in Engeland.
Single Bet:
Chelsea - Bournemouth om 16:00u - Premier League Engeland
Chelsea zal met een goed gevoel aan deze wedstrijd beginnen omdat het zich deze week definitief wist te plaatsen voor de volgende ronde van de Champions League. Bournemouth daarentegen reist met een minder goed gevoel af naar Stamford Bridge. Dit seizoen wist Bournemouth in haar laatste 6 uitwedstrijden slechts 1 punt te behalen. Dit zijn geen goede cijfers en mede daardoor staat Bournemouth momenteel op plek 15 in de Premier League. Met in gedachte dat Bournemouths concurrenten, Southampton en West Ham, vandaag tegen elkaar spelen, zullen ze moeten proberen om op z'n minst een punt te pakken bij Chelsea. Dit zal uiteraard een lastige opgave worden en ik verwacht daarom wel wat pittige duels.
De wedstrijd staat onder leiding van de Engelse scheidsrechter Graham Scott. Gaf dit seizoen 42 kaarten in 10 competitiewedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van minimaal 4 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @2.11 (Betsson) vind ik dan ook zeer de moeite waard.
Combi Bet:
Chelsea - Bournemouth om 16:00u - Premier League Engeland
Naast de single bet die ik hierboven speel, neem ik ook de wedoptie Bournemouth over 1,5 teamcards @1.66 (Betsson) mee. Bournemouth speelde dit seizoen 8 uitwedstrijden in wist 7 maal minimaal 2 teamkaarten te halen. Gezien de scheidsrechter Graham Scott lijkt mij het niet ondenkbaar dat ze die lijn vandaag nog even doortrekken.
Sheffield United - Aston Villa om 16:00u - Premier League Engeland
Nummer 8 tegen de nummer 17 in de Premier League. De thuisploeg presteert verrassend goed en Aston Villa zal nog wat punten moeten pakken in de laatste wedstrijden voor de winterstop om weg te komen uit de onderste regionen. Ik verwacht een duel dat goed is voor wat goals maar ook voor wat kaarten. De scheidsrechter van vandaag is Peter Bankes. Gaf dit seizoen al 48 kaarten in 10 competitiewedstrijden in Engeland. Dit is dus een gemiddelde van bijna 5 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @1.70 (Betsson) vind ik aantrekkelijk geprijsd staan.
Deze twee wedopties speel ik als een combinatie en leveren samen een quote van @2.82 op (Betsson).
Tot slot is het voor de mensen die van een groter gokje houden ook nog een optie om 2 player cards te spelen bij de wedstrijd van Chelsea - Bournemouth. Namelijk:
- Jefferson Lerma to get a card @2.60 (Betfirst). Haalde dit seizoen al 7 kaarten in 14 competitiewedstrijden, waarvan 4 kaarten in de uitwedstrijden!
- Philip Billing to get a card @3.80 (Betfirst). Haalde dit seizoen al 6 kaarten in 15 competitiewedstrijden, waarvan 5 kaarten in de uitwedstrijden!
Succes!
Op za. dec.. 2019, 17:41 schreef JSTE:
Binnen, bedankt man! Nieuwe?
De combi weer mooi binnen inderdaad! Helaas 1 kaartje te weinig voor de 3,5 total cards bij Chelsea - Bournemouth.
Voor vandaag, verdeeld over de dag, een paar nieuwe wedtips op het programma staan.
Single Bets:
Emmen - Sparta Rotterdam om 12:15u - Eredivisie Netherlands
Duel tussen de nummer 15 en nummer 11 van de Eredivisie. Emmen presteert in haar thuiswedstrijden goed. Zo wisten ze in de laatste 5 thuisduels 3x te winnen en 2x gelijk te spelen (tegen Feyenoord en PSV). Sparta doet het op haar beurt in de uitwedstrijden erg matig. In de laatste 5 uitwedstrijden wist het maar 1 punt te pakken bij Fortuna Sittard. Voor vandaag verwacht ik een spannend duel waarbij beide ploegen zich ervan bewust zijn dat 3 punten pakken tegen een directe concurrent erg belangrijk is. De scheidsrechter die de leiding heeft is Edwin van de Graaf. Floot dit seizoen 12 competitieduels en gaf daarin 48 kaarten. Een gemiddelde van dus 4 kaarten per wedstrijd. Wanneer we kijken naar de teamstatistieken van dit seizoen zien we dat Emmen in 6 van de 8 thuisduels minimaal 2 kaarten haalde en Sparta op haar beurt ook in 6 van de 8 uitduels minimaal 2 teamkaarten haalde. Hierdoor speel ik bij deze wedstrijd de volgende single bets:
Over 3,5 total cards @1.71 (Betfirst).
Emmen over 1,5 teamcards @1.73 (Unibet).
Nurnberg - Holstein Kiel om 13:30u - 2de Bundesliga Germany
Een wedstrijd tussen de nummer 16 en nummer 10 van het tweede Duitse niveau waarbij het verschil slechts 6 punten is. De thuisploeg presteert matig tot slecht en wist in haar laatste 5 thuisduels niet te winnen. Holstein Kiel daarentegen won de laatste 2 uitwedstrijden en reist met een goed gevoel af naar het Max-Morlock Stadion. Ik verwacht een pittig duel omdat Nürnberg zal proberen om in de laatste wedstrijd voor de winterstop 3 punten te pakken. Holstein Kiel kan bij het winnen van de 3de uitwedstrijd op rij een mooie stap naar boven zetten en richting plaats 7 gaan, wat een mooie klassering is zo halverwege.
De wedstrijd staat onder leiding van de Duitse scheidsrechter Timo Gerach. Floot dit seizoen pas 6 competitiewedstrijden maar gaf wel al 37 kaarten! Dit is dus iets meer dan 6 kaarten per wedstrijd. Een flink gemiddelde en daardoor snap ik niet dat de quotes i.m.o. zo hoog staan.
Ik speel hier dan ook:
Over 3,5 total cards @1.83 (Betfirst).
Over 4,5 total cards @3.05 (Unibet).
Lyngby - Silkeborg om 14:00u - Superliga Denmark
Met nog 8 wedstrijden te gaan heeft Lyngby nog kans om mee te doen in de promotie poule van de Superliga. Silkeborg staat troosteloos onderaan en weet dat zij dit seizoen het waarschijnlijk niet gaan redden. Niettemin, verwacht ik wel een duel dat kaarten kan opleveren. Dit komt voornamelijk omdat de wedstrijd onder leiding staat van de Deense scheidsrechter Peter Kjarsgaard-Andersen. Floot dit seizoen 11 competitiewedstrijden en gaf daarin 57 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van net iets meer dan 5 kaarten per wedstrijd.
Ik speel hier dan ook:
Over 3,5 total cards @1.75 (Betsson).
Combi Bet:
- Aan de hand van bovenstaande uitleg bij Emmen - Sparta neem ik de wedoptie Sparta over 1,5 teamcards @1.44 (Unibet) mee in deze combinatie.
- Ander duel in de Eredivisie is AZ - Ajax. Wedstrijd staat onder leiding van Danny Makkelie. Gaf in zijn laatste 5 competitiewedstrijden steeds minimaal 2 kaarten aan de uitploeg. Gezien de belangen vanmiddag verwacht ik dat dee wedoptie Ajax over 1,5 teamcards @1.53 (Unibet) reëel is.
- Tot slot een duel in Italie; AS Roma - SPAL. Scheidsrechter hier is Antonio Giua. Gaf al 38 kaarten in 5 competitiewedstrijden. Dit is dus iets meer dan 7 kaarten per wedstrijd. Gezien het feit dat SPAL pas 4x eerder tegen Roma speelde en daarin 4-6-4-4 teamkaarten haalde verwacht ik dat de line van SPAL over 2,5 teamcards @1.47 haalbaar is.
Deze drie wedopties speel ik als een combinatie en leveren samen een quote van @3.24 op (Unibet).
Succes en een fijne zondag allemaal!
Op ma. dec.. 2019, 07:43 schreef doctorfabre:
Bedankt voort de tip Viktor :)
Graag gedaan. De combi's lopen de afgelopen dagen beter dan de single tips, haha.
Dus voor vandaag 1 combinatie bet van twee wedstrijden:
Combinatie Bet:
Crystal Palace - Brighton om 20:45u - Premier League England
Dit is een duel tussen de nummer 10 en nummer 13 van de Premier League. Op de ranglijst scheelt het zelfs maar 3 punten waardoor ik verwacht dat beide ploegen gebrand zijn op een goed resultaat. Crystal Palace is momenteel al 3 duels ongeslagen en Brighton wist in haar laatste uitwedstrijd zelfs de 3 punten mee te nemen toen het op bezoek ging bij Arsenal.
Twee ploegen met vertrouwen en als we dan kijken naar de laatste 3 onderlinge duels tussen deze twee ploegen; maar liefst 18 kaarten! Een mooi gemiddelde van 6 kaarten per wedstrijd. Ook vanavond verwacht ik twee strijdende teams waarbij Craig Pawson de leiding heeft. Gezien het feit dat hij zo nu en dan ook wel +5 kaarten wil geven is de total cards een prima optie. De wedoptie over 3,5 total cards @1.48 (Betsson) neem ik mee in deze combinatie.
Cagliari - Lazio om 20:45u - Serie A Italy
Wedstrijd tussen de nummer 5 en nummer 3 van de Serie A. Cagliari verloor de eerste twee thuiswedstrijden maar heeft zich daarna helemaal herpakt met 6 thuisoverwinningen en 1 maal een gelijkspel. Het zal dus niet een makkelijk avondje worden voor Lazio, dat afgelopen week nog uit de europa league werd gekegeld. De scheidsrechter van vanavond is de Italiaan Fabio Maresca. Floot dit seizoen 7 competitiewedstrijden en gaf daarin 43 kaarten. Ook hier een mooi gemiddelde van 6 kaarten per wedstrijd. Gezien het feit dat Lazio dit seizoen in de competitie in 6 van de 7 uitwedstrijden steeds minimaal 3 teamkaarten haalde vind ik de wedoptie Lazio over 2,5 teamcards @1.67 (Betsson) een interessante en geschikte optie voor de combinatie.
Deze twee wedopties speel ik als een combinatie en leveren samen een quote van @2.47 op (Betsson).
Player Cards Bets:
Tot slot nog twee single opties voor de player cards bij de wedstrijd van Crystal Palace - Brighton & Hove Albion. Dit is een duel tussen de nummer 10 en nummer 13 van de Premier League en scheelt maar 3 punten. De laatste 3 onderlinge duels tussen deze twee ploegen leverde maar liefst 18 kaarten op. Een mooi gemiddelde van 6 kaarten per wedstrijd. Ook vanavond verwacht ik twee strijdende teams waarbij Craig Pawson de leiding heeft. Gezien het feit dat hij zo nu en dan ook wel +5 kaarten wil geven is de total cards een optie. Toch heb ik een beter gevoel bij deze twee player cards:
- Luka Milivojevic (Crystal Palace) to get a card @2.80 (Unibet). Haalde dit seizoen in de Premier League al 7 kaarten in 15 competitieduels. 5 kaarten vielen in een thuisduel van Crystal Palace en laat het nou net vanavond een thuiswedstrijd zijn.
- Lewis Dunk (Brighton & Hove Albion) to get a card @3.50 (Unibet). Haalde dit seizoen in de Premier League al 6 kaarten in 15 competitieduels. 4 kaarten vielen in een uitduel van Brighton & Hove Albion en laat het nou net vanavond een uitwedstrijd zijn.
Veel succes allemaal en een prettige week gewenst!
Deze keer ging de combinatie bet helaas niet goed. Hopelijk vanavond meer succes met de wedstrijden in de Bundesliga.
FC Augsburg - Fortuna Düsseldorf om 20:30u - Bundesliga Germany
Wedstrijd tussen de nummer 11 en nummer 16 van de Duitse competitie. De thuisploeg zit momenteel in een goede flow met 13 punten uit 5 duels. De uitploeg daarentegen draait een stuk minder soepel met slechts 2 punten uit 5 duels. Voor Fortuna Düsseldorf is het zaak om punten te gaan pakken om uit de onderste regionen te komen. De wedstrijd van vanavond staat onder leiding van de Duitser Marco Fritz. Floot dit seizoen 8 competitiewedstrijden en gaf daarin slechts 31 kaarten. Geen aantrekkelijk gemiddelde om te denken aan de wedoptie kaarten. Toch kan ik de line van over 3,5 total cards @1.65 (Betsson) niet laten liggen gezien het feit Fritz in zijn laatste 3 wedstrijden wel deze line haalde en gezien de volgende feiten van deze twee ploegen dit seizoen:
- Augsburg kreeg in 6 van de 7 thuiswedstrijden minimaal 2 teamkaarten.
- Fortuna Düsseldorf kreeg in 7 van de 8 uitwedstrijden minimaal 3 teamkaarten.
Uiteraard kun je hier ook nog de wedoptie Augsburg over 1,5 teamcards @2.00 (Betsson) en Fortuna Düsseldorf over 2,5 teamcards @1.91 (Unibet) spelen.
Borussia Dortmund - RB Leipzig om 20:30u - Bundesliga Germany
Spannend duel verwacht tussen de nummer 3 en nummer 1 van de Bundesliga. De thuisploeg presteert goed en is dit seizoen in haar thuiswedstrijden nog ongeslagen. De uitploeg doet het ook goed met een voorsprong van 4 punten op Dortmund. Ik verwacht hier een spannend duel aangezien beide teams een gooi willen doen naar de landstitel. Er zijn pas 6 ontmoetingen geweest tussen deze clubs en alle 6 deze ontmoetingen waren steeds goed voor tenminste 4 kaarten. De scheidsrechter vanavond is de Duitser Tobias Stieler. Floot dit seizoen 11 competitiewedstrijden en gaf daarin 48 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van net iets meer dan 4 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @1.65 (Betsson) vind ik dan ook prima speelbaar.
Union Berlin - 1899 Hoffenheim om 20:30u - Bundesliga Germany
Duel tussen de nummer 10 en 9 van de Bundesliga. De thuisploeg draait erg goed en wist de laatste 4 thuiswedstrijden allemaal te winnen (o.a. van het goed presterende Monchengladbach). Hoffenheim daarentegen draait minder goed; in de laatste 4 wedstrijden haalde de ploeg slechts 1 puntje. Gezien de positie van op de ranglijst denk ik dat beide ploegen de drang hebben om van elkaar te winnen. Daarbij heeft de Duitse scheidsrechter Soren Storks de leiding en daardoor verwacht ik hier kaarten. Storks floot dit seizoen 10 competitiewedstrijden en gaf daarin 50 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @1.86 (Betsson) vind ik dan ook mooi geprijsd.
Deze wedstrijden zijn in een single te spelen of eventueel als een combi @5.06 (Betsson).
Wederom succes!
Gisteren een prima dag met de singles; 4 uit 5! Helaas als klapper de combi niet.
Voor vandaag wederom de Bundesliga op het programma, maar dit keer iets anders dan normaal: 1 bet met overs en 1 bet met unders. Tot slot natuurlijk ook een tip bij El Clásico.
Singles:
VfL Wolfsburg - Schalke 04 om 20:30u - Bundesliga Germany
Wedstrijd tussen de nummer 9 en nummer 4 van de Bundesliga. De thuisploeg doet het niet onaardig. Kunnen bij winst vanavond richting plek 6 gaan en stelde vorige week ook overwintering in de Europa League veilig door te winnen van St. Etienne. De uitploeg doet het op haar beurt ook goed. Het verloor dit seizoen pas 2 wedstrijden van de 15. Dit betroffen wel twee uitwedstrijden tegen Hoffenheim en Bayer Leverkusen. Het zal vanavond een spannende wedstrijd worden waarbij ik niet zo snel een favoriet kan aanwijzen. Liever kijk ik, zoals wel vaker, naar de optie om op kaarten te spelen. In dit geval heeft Martin Petersen vanavond de leiding. Deze Duitse scheidsrechter floot dit seizoen 11 wedstrijden en gaf daarin 58 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van net iets meer dan 5 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @1.85 (Betsson) vind ik dan ook erg aantrekkelijk. Zeker met het feit dat de laatste editie Wolfsburg - Schalke in maar liefst 8 gele en 1 rode kaart eindigde. Tot slot vielen er dit seizoen in de laatste 9 competitiewedstrijden van Schalke steeds minstens 4 kaarten.
Eintracht Frankfurt - FC Köln om 20:30u - Bundesliga Germany
Wedstrijd tussen de nummer 12 en nummer 17 van de Duitse competitie. De thuisploeg presteert in de competitie nog wat wisselvallig en wist zich vorige week, ondanks een nederlaag tegen Guimaraes, wel te plaatsen voor de volgende ronde van de Europa League. Echter, de laatste 4 wedstrijden haalde Eintracht Frankfurt maar 1 punt. De tegenstander FC Köln presteert gezien de ranglijst niet best. Toch wist het wel 4 punten te sprokkelen in de laatste 4 wedstrijden waardoor ze met een aardig gevoel naar de Commerzbank-Arena zullen afreizen.
De scheidsrechter van vanavond is de Duitser Deniz Aytekin. Floot dit seizoen 8 competitiewedstrijden en gaf daarin slechts 24 kaarten. Dit is dus een gemiddelde van 3 kaarten per wedstrijd. Vanwege de wedoptie under 4,5 total cards @2.00 (Unibet) ga ik voor het eerst op een under spelen. In mijn ogen is deze quote te hoog, zeker als je in acht neemt dat de laatste 3 ontmoetingen tussen deze twee ploegen slechts 2 of 3 kaarten per wedstrijd opleverde!
FC Barcelona - Real Madrid om 20:00u - La Liga Spain
Deze wedstrijd is een wedstrijd waarbij het eigenlijk niet uitmaakt wat de positie is op de ranglijst. Toch vermeld ik, zoals vele wel zullen weten, dat het hier gaat tussen de nummer 1 en 2 van de Spaanse competitie. Deze wedstrijd zorgt altijd voor veel hitte en strijd en vanavond zal dat niet anders zijn. Barcelona scoort dit seizoen ook al meer kaarten dan de voorgaande seizoen. Met kaartenpakkers als Pique (8 uit 15) , Sergi Roberto (6 uit 14), Busquets (5 uit 13) doen ze niet onder voor bijvoorbeeld Atletico Madrid wat meestal meer wordt gezien als kaartenploeg.
De wedstrijd staat onder leiding van de Spanjaard Alejandro Hernández. Floot dit seizoen 8 competitiewedstrijden en gaf daarin 51 kaarten. Een gemiddelde van iets meer dan 6 kaarten per wedstrijd en in die 8 wedstrijden gaf hij 4 maal minstens 7 kaarten. Tel daar bij op dat deze scheidsrechter Hernández op 06-05-2018 ook de leiding had over de editie Barcelona - Real Madrid. Toen trok hij maar liefst 10 kaarten (8 gele kaarten en 1 rode kaart). De wedoptie over 6,5 total cards @1.75 (Betsson) vind ik, ondanks de hoge line, bij deze wedstrijd niet ondenkbaar.
Mocht je hier nog player cards willen spelen dan zul je zien dat de grote kaartenpakkers niet echt aantrekkelijk geprijsd staan; bijv Ramos @1.90 of Pique @2.30. Mijn voorkeur zou uitgaan om toch een ietwat hogere quote te pakken en bijvoorbeeld Rakitic to get a card @4.00 (Unibet) of Varane to get a card @5.00 (Unibet) te spelen. Beide spelers kregen in de editie van 06-05-2018 van Alejandro Hernández een kaart toebedeeld.
Combi:
Mocht je bovenstaande wedstrijden als combi willen spelen dan kun je dat bij Betsson @6.02 doen en bij Unibet @5.25.
Veel succes aan de volgers!
Helaas waren dit keer de twee Duitse bets niet goed. Gelukkig vielen er genoeg kaarten in Spanje en was Rakitic zelfs de eerste die op de bon werd geslingerd!
Voor deze vrijdagavond speel ik weer een tweetal combi's.
Combi 1:
FC Nurnberg - Dynamo Dresden om 18:30u - 2de Bundesliga Duitsland
Wedstrijd tussen de nummer 16 en nummer 18 van het tweede Duitse niveau waarbij het verschil slechts 3 punten is. Oftewel, een echte degradatie kraker op het programma vanavond. De thuisploeg wist dit seizoen pas 1 thuiswedstrijd te winnen en dat absoluut niet recent, namelijk 25 augustus 2019. De uitploeg doet het op haar beurt ook dramatisch met slechts 1 punt uit 8 uitwedstrijden. Ik vermoed dan ook dat het een spektakelstuk kan worden wat betreft felheid en dus kaarten. Beide ploegen weten welke belangen er vandaag op het spel staan en zullen op het scherpst van de snede spelen.
De wedstrijd van vanavond staat onder leiding van de Duitser Matthias Jöllenbeck. Floot dit seizoen 6 competitiewedstrijden en gaf daarin 27 kaarten kaarten. Dit is dus een gemiddelde van iets meer dan 4 kaarten per wedstrijd. De wedoptie over 3,5 total cards @1.68 (Unibet) is wat mij betreft prima speelbaar.
Daarbij nog wat feitjes op een rij:
- In 5 van de 6 wedstrijden die onder leiding stonden van Jöllenbeck werd de line van 3,5 total cards gehaald.
- Eerder dit seizoen (27-07-2019) vielen er in de editie Dynamo Dresden - FC Nürnberg 4 kaarten.
- De laatste editie FC Nürnberg - Dynamo Dresden was op 22-10-2017. Toen vielen er maar liefst 5 gele en 1 rode kaart.
RKC Waalwijk - FC Twente om 20:00u - Eredivisie Nederland
Dit duel is er eentje tussen de nummer 18 en nummer 12 van de Eredivisie. RKC Waalwijk speelt leuk voetbal en zou in mijn ogen hoger moeten staan dan de laatste plaats. RKC Waalwijk scoorde in de laatste 7 thuiswedstrijden en FC Twente wist in de laatste 5 wedstrijden slechts 1 punt te halen. Zo werd er afgelopen dinsdag nog thuis verloren met 2-5 van Eerste divisie club Go Ahead Eagles. Ik verwacht een leuk duel waarbij RKC Waalwijk maar wat graag haar 2de thuisoverwinning wil boeken en dat FC Twente opzoek zal gaan naar eerherstel.
De wedstrijd van vanavond staat onder leiding van de Nederlander Martin van den Kerkhof. Floot dit seizoen 10 competitieduels (5 in de Eredivisie en 5 in de Keuken Kampioen Divisie) en gaf daarin 44 kaarten. Een mooi gemiddelde van iets meer dan 4 kaarten per wedstrijd. Gezien het feit dat RKC Waalwijk het gat nog net voor de winterstop graag wil verkleinen en FC Twente afstand wil doen van de onderste regionen denk ik dat we hier minstens 4 kaarten kunnen verwachten. De wedoptie over 3,5 total cards @1.64 (Unibet) vind ik dan ook de moeite waard om mee te nemen in deze combinatie.
Deze twee wedopties speel ik dus als een combinatie en leveren samen een quote van @2.76 op (Unibet).
Combi 2:
RKC Waalwijk - FC Twente om 20:00u - Eredivisie Nederland
Bovenstaand heb ik de belangen en de scheidsrechter al beschreven. Wanneer we kijken naar de teamstatistieken van FC Twente in de uitwedstrijden dit seizoen zien we het volgende:
- FC Twente kreeg dit seizoen in 7 van de 8 uitwedstrijden in de Eredivisie minimaal 2 teamkaarten. De wedoptie FC Twente over 1,5 teamcards @1.53 (Unibet) neem ik dan ook graag mee in mijn tweede combinatie bet.
Fiorentina - AS Roma om 20:45u - Serie A Italië
Scheidsrechter van vanavond is Daniele Orsato. Gaf dit seizoen al 50 kaarten in 7 competitiewedstrijden. Een flink gemiddelde van 7+ kaarten per wedstrijd. De teamstatistieken van Fiorentina tegen grote ploegen zijn dit seizoen ook prima te noemen:
- Zo kreeg Fiorentina dit seizoen in haar thuiswedstrijden de volgende teamkaarten tegen de (top)ploegen: 3 teamkaarten tegen Inter , 6 teamkaarten tegen Lazio en 3 teamkaarten tegen Juventus. Alleen in de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Napoli kreeg Fiorentina 2 teamkaarten. Niettemin, beschouw ik AS Roma van hetzelfde kaliber als deze (top)ploegen en denk ik dat de wedoptie Fiorentina over 2,5 teamcards @1.44 (Unibet) haalbaar is voor de combinatie bet.
Eibar - Granada om 21:00u - La Liga Spanje
Scheidsrechter vanavond is Pablo González. Gaf dit seizoen 48 kaarten in 8 competitiewedstrijden. Ook hier een prima gemiddelde van 6 kaarten per wedstrijd. De teamstatistieken van Granada zijn in de uitwedstrijden ook interessant:
- Granada kreeg dit seizoen in 27 teamkaarten in 8 uitwedstrijden. Dit is dus een dik gemiddelde van 3 teamkaarten per wedstrijd. De wedoptie Granada over 2,5 teamcards @1.53 (Unibet) is dan ook wat mij betreft realistisch.
Deze drie wedopties speel ik als een combinatie en leveren samen een quote van @3.37 op (Unibet).
Veel succes aan de volgers en alvast een goed weekend toegewenst!
Wedstrijd van half 5 in Roemenië. Astra - Academica Clinceni: Denis Alibec to score @2.33 (Unibet).
Nummer 2 tegen nummer 12. Alibec staat 1 doelpunt achter topscoorder Coman van FCSB. Scoorde al 9 doelpunten in 14 wedstrijden, waarvan 4 in de laatste 5 wedstrijden. Neemt tevens de penalty`s. Scheidsrechter is Barbu. Gaf 2 penalty`s in de laatste 4 wedstrijden, 3 de laatste 7 wedstrijden.
Academica kreeg er 39 tegen in 21 wedstrijden, waarvan 25 in uitwedstrijden.
Succes!