Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Valuebetting

Vanaf vandaag zal ik mijn wedtips delen in dit forum. Mijn weddenschappen zijn voor de sporten voetbal en basketball verder heb ik soms andere sporten maar voornamelijk de 2 sporten die ik bovenstaand heb genoemd. Ik zal niet veel weddenschappen plaatsen kwaliteit boven de kwantiteit.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagValuebetting in 9-04-2020 10:55 Leden topics
in 9-04-2020 10:55 Leden topics
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Leuk dat je je eigen topic gaat starten! Wat voor wedstrijden pak je momenteel nu alles op z'n gat ligt?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Op het moment zijn er zeer weinig voetbal en basketball wedstrijden inderdaad, maar kan je meer tijd besteden aan de wedstrijden die wel worden gespeeld.

Wit-Rusland zijn ze sinds paar weken weer bezig en heb daar ook nog 2 weddenschappen voor die in het weekend gespeeld worden, weddenschappen zal ik vermelden in het topic.

Als alle competities over onbekende tijd weer gaan beginnen plaats ik vooral weddenschappen minimaal paar dagen van te voren omdat ik verwacht dat de opening lijnen van de bookmakers nog gaan wijzigen omdat het bij basketball best veel gebeurd.

0 Vind ik leuk's

Gorodeja - Dinamo Minsk

Gorodeja heeft afgelopen speelronde de eerste 3 punten van het seizoen verdiend tegen Belshina misschien wel het slechtste team van de competitie, Mijn weddenschap voor deze wedstrijd zal een makkelijke taak worden voor de thuisploeg denk ik persoonlijk.

Dinamo Minsk heeft een slechte start van de competitie. Afgelopen week heeft Dinamo Minsk wel een overwinning geboekt op een mindere tegenstander. Dinamo Minsk krijgt alleen bijzonder veel doelpunten tegen waar mijn weddenschap ook op is gebasseerd.

Gorodeja scoort in 8 van de laatste 10 thuiswedstrijden minimaal 1 doelpunt.

Dinamo Minsk krijgt in 10 van de laatste 10 uitwedstrijden minimaal 1 doelpunt tegen, en in de laatste 10 uitwedstrijden in totaal 27 doelpunten tegen, de wedstrijden zijn ook wel een aantal vriendschappelijke wedstrijden maar buiten het feit dat het vriendschappelijke wedstrijden zijn kan ik de weddenschap voor de quotering niet laten liggen.

Mijn weddenschap

Gorodeja scoort minimaal 1 doelpunten quotering 1,66

Slavia Mozyr - Rukh Brest

Slavia Mozyr heeft een zeer goede start in de competitie en de beker, de ploeg heeft de laatste 3 wedstrijden gewonnen van de ploeg die de meeste titels heeft in Wit-Rusland en tegen de regerend kampioen in Wit-Rusland. Misschien wel een beetje vroeg voor voorspellingen over de eindstand in de competitie maar een plaats bij de top 3 zal ik op het moment niet verkeerd vinden voor de thuisploeg. De statistieken van Slavia Mozyr zijn in thuiswedstrijden zeer goed en verwacht daarom ook een overwinning voor de thuisploeg.

Rukh Brest is een gepromoveerd team van de 2de competitie van Wit-Rusland. Buiten dat Rukh Brest het aankomend seizoen moeilijk gaat krijgen vind ik dat ze op bezoek bij Slavia Mozyr een zeer kleine kans hebben om de wedstrijden met minimaal 1 punt af te sluiten als je kijkt naar de resultaten van de thuisploeg.

Mijn weddenschap

Slavia Mozyr wint de wedstrijd quotering 2,04

Bericht gewijzigd door Valuebetting op di 14 apr. 2020, 08:42
1 Vind ik leuk's

Ik zal bij voetbal vooral weddenschappen plaatsen op over 0.5 team goals. De weddenschappen zijn toch vaker wat veiliger dan het gokken op een winnaar in een wedstrijd. Basketball gok ik alleen op een team dat de wedstrijd wint of handicaps in een wedstrijd. Gorodeja had minimaal 1 doelpunt gescoord wat goed was voor een quotering van 1.80 een uur voor de wedstrijd en Slavia Mozyr wist niet te winnen ondanks dat ze 25 minuten ongeveer met 1 man meer hebben gespeeld. Ik heb al gekeken naar het aanbod maar tot nu toe nog weinig goede weddenschappen gevonden.

1 Vind ik leuk's

FC Gorodeja - FC Bate Borisov

FC Gorodeja heeft een redelijk goede start in de competitie met 9 punten uit 5 wedstrijden en staan daarmee op de 4de plaats in de competitie, FC Gorodeja scoort niet gemakkelijk goals, de laatste 3 wedstrijden hebben ze allemaal met 1-0 gewonnen.

FC Bate Borisov heeft een slechte start met 7 punten uit 5 wedstrijden. Normaal is FC Bate Borisov het beste team uit de competitie, vorig seizoen had FC Bate Borisov maar 4 wedstrijden verloren van de 30 wedstrijden en nu hebben ze na 5 wedstrijden al 2 wedstrijden verloren, duidelijk dat FC Bate Borisov nog niet de vorm heeft van de afgelopen jaren.

Over 0.5 goals voor de thuisploeg in de laatste 10 thuiswedstrijden is 8x gebeurd.

Under 0.5 goals voor de uitploeg in de laatste 10 uitwedstrijden is 3x gebeurd.

In de laatste 5 duels tegen elkaar heeft FC Gorodeja in 4 wedstrijden minimaal 1 doelpunt gescoord.

Mooie quotering voor minimaal 1 doelpunt voor de thuisploeg.

Mijn weddenschap

FC Gorodeja scoort minimaal 1 doelpunt quotering 1,87

Bericht gewijzigd door Valuebetting op vr 15 mei 2020, 14:22
3 Vind ik leuk's

Zhodino - FC Gorodeja

Ik verwacht dat Zhodino de wedstrijd onder controle zal krijgen en zal gaan winnen vandaag, FC Gorodeja zal moeten komen en vaak resulteert dat in corners voor de ploeg die achter staat. De quoteringen op corners staan redelijk hoog vandaag vind ik persoonlijk en daarom zal ik op corners spelen.

Ik zal de weddenschap alleen spelen met een kleine inzet.

Mijn Weddenschap

FC Gorodeja over 4.5 corners quotering 2,60

FC Gorodeja meeste corners in de wedstrijd 4,40

Bericht gewijzigd door Valuebetting op vr 15 mei 2020, 15:05
0 Vind ik leuk's

FC Union Berlin - Bayern Munchen

FC Union Berlin heeft in de laatste 12 laatste thuiswedstrijden in de competitie 11x voorgestaan of gelijk gestaan tijdens de rust wat omgerekend ongeveer 91 procent van de wedstrijden met de rust niet verliest.

Bayern Munchen heeft in de laatste 12 uitwedstrijden in de competitie 7x voorgestaan tijdens de rust wat omgerekend ongeveer 58 procent van de wedstrijden gebeurd.

Mijn Weddenschap

FC Union Berlin verliest niet in de 1ste helft quotering 2,30

Halftime/Fulltime resultaat X/2 quotering 4,30

Bericht gewijzigd door Valuebetting op vr 15 mei 2020, 15:05
0 Vind ik leuk's

@gulzig kansloos was het zeker niet alleen het probleem bij de wedstrijd was dat FC Gorodeja vroeg een rode kaart kreeg. Zhodino kwam redelijk vroeg op een voorsprong wat ik had verwacht, FC Gorodeja had dan moeten komen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.