Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Svenvb

Hi, mij leek het een goed idee om een eigen topic te beginnen. Zo kan ik gemakkelijk mijn combi’s delen die ik dagelijks zet.

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSvenvb in 7-07-2020 07:09 Leden topics
in 7-07-2020 07:09 Leden topics
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nog een BTTS combi, ik wil goals

1 Vind ik leuk's

2 dagen achter elkaar 1 bet fout, hopelijk morgen meer geluk

8 Vind ik leuk's

Dit gaat m worden :)

1 Vind ik leuk's

nog een. Wat meer risico, maar kan geen kwaad toch ;)

3 Vind ik leuk's

Ben mee met het eerste kaartje van vandaag. Die van gisteren waren trouwens niet 1 maar 2 van fout (brondby en ny city btts) maar het mag de pret niet drukken 😄 Succes iedereen vandaag!

0 Vind ik leuk's
Op vr. jul.. 2020, 11:22 schreef hansieboy84:

Ben mee met het eerste kaartje van vandaag. Die van gisteren waren trouwens niet 1 maar 2 van fout (brondby en ny city btts) maar het mag de pret niet drukken 😄 Succes iedereen vandaag!

Ik doelde om mijn main bet van gister. Die gene met aalborg

1 Vind ik leuk's

Voor morgen een fun bet als eerst, mooie 11 fold.

4 Vind ik leuk's

Dit is hier tipper waar ik stilaan veel sympathie voor begin te hebben. Knap man rechtaan recht af...doe zo voort

Bericht gewijzigd door looza op za 11 jul. 2020, 19:35
2 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

Nieuwe dag, nieuwe combi. Blijf mijn topic door de dag heen in de gaten houden voor verdere combi’s. Ik zet er namelijk meer op een dag.

4 Vind ik leuk's

We gaan gewoon door...

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.