Wedtips van: Modernewedder
Beste wedders,
Afgelopen tijd getwijfeld over om voor de lol in blijven zetten of het serieus op te pakken en minder tips te spelen. Ik heb gekozen voor serieuzer te wedden en zal hier meer tijd in gaan steken. Ik wil jullie hierin meenemen en tips & trucs zijn altijd welkom.
Mijn naam is modernewedder, een aantal zullen zich afvragen waar deze naam vandaan komt. Een aantal jaar geleden ben ik gestart met wedden, na een lange schooldag langs de sigarenboer om een TOTO formulier in te vullen, vaak met de keuzes: winst thuisploeg, gelijk of winst uitploeg. Ik denk dat meer leden hierin zich zullen herkennen en dat meerdere avonturen zo gestart zijn.
De afgelopen dagen heb ik een analyse gemaakt welke weddenschappen winstgevend zijn en waar mijn kansen liggen. Ik maak veel gebruik van statistieken en probeer veel research te doen voor mijn weddenschappen. Ik ga mijn weddenschappen bijhouden in een excel spreadsheet en dit op de 1e van de maand over de voorgaande maand met jullie delen. Zodat jullie een inzicht krijgen hoe dit avontuur verloopt. Mijn weddenschappen speel ik over het algemeen bij BET90, uitzonderingen daargelaten.
Mijn bankroll is € 500, per unit zet ik € 2 in en ik probeer dus langzaam te bouwen. Ik speel maximaal met 10 units, dit zou dus een inzet van € 20 betekenen.
Low: 1,2 of 3 units
Medium: 4,5,6 of 7 units
High: 8,9 of 10 units.
Tips 16 januari
FC ISSY (W) - DIJON (W) Franse damescompetitie, start wedstrijd 14:30! (VOID, AFGELAST)
Over 3,5 goal - ODD 2,15 (BET90)
5 units
Om 14:30 staat de wedstrijd tussen Fc Issy en Dijon op het programma. Beide geen hoogvliegers in een competitie waar Lyon en PSG de dienst uitmaken. Wat opvalt is dat eigenlijk altijd veel goals vallen bij de wedstrijden van FC Issy, van de laatste 11 wedstrijden werd er maar liefst negen keer meer dan drie goals gescoord. De vorige ontmoeting eindigde in een 3-1 overwinning voor Dijon.
BOLOGNA - VERONA Italiaanse serie A, start wedstrijd 15:00!
Meer dan 10 corners - ODD 2,00 (BET90)
5 units
om 15:00 begint de wedstrijd Bologna tegen Verona. Beide ploegen die regelmatig corners krijgen. Het gemiddelde in de wedstrijden van Bologna ligt zelfs tegen 12 corners per wedstrijd. De vorige ontmoeting leverde 11 corners op. Ik denk dat dit vanmiddag ook haalbaar is.
RESULTAAT: Helaas! in de 72e minuut viel de 10e corner. Daar blijf het bij!
AZ ALKMAAR - ADO DEN HAAG Nederlandse eredivisie, start wedstrijd 21:00!
Both to score - ODD 1,83 (BET90)
8 units
Vanavond staat de wedstrijd van AZ en ADO den Haag op het programma. Beide ploegen die geregeld scoren, maar aan de andere kant ook makkelijk goals tegen krijgen. Ado wil zich revancheren voor de midweekse blamage. AZ speelt offensief voetbal en dat betekent dat er ook altijd ruimte ontstaat voor de tegenstander. Van de laatste 16 wedstrijden van AZ kwam er maar liefst 13x both to score voor. Wat mij betreft een prima weddenschap voor vanavond.
RESULTAAT: Deze wedstrijd eindigde in een 2-1 overwinning voor AZ, Both to score goed!
Ik hoop dat jullie mij volgen, post ook alles in mijn telegram kanaal, hier komen ook live bets met betrekking tot volleyball in voor. Dit is helaas moeilijk prematch te tippen.
Telegram: Contact @modernewedderfreetips
Bedankt alvast voor het volgen! 😆
⚽ VOETBAL ⚽
🇸🇬 Balestier Khalsa - Tampines Rovers 🇸🇬
🕑 12:45
Jeej, de competitie in Singapore is weer begonnen. Dat betekent meestal spektakel, om 12:45 trappen Balestier Khalsa en Tampines Rovers af voor hun 2e duel in de competitie.
Balestier Khalsa is de nummer 5 van vorig jaar, met een gemiddelde van meer dan 3,5 goal per wedstrijd. Knotsgekke ploegen met regelmatige 'korfball' uitslagen. Eerste duel van de competitie werd met 3-3 gelijkgespeeld.
Tampines Rovers werd 2e vorig jaar en zal in AFC cup dit jaar uitkomen, de europa league in Azië, zeg maar! Zij trapten de competitie af tegen Lion City en stonden na 6 minuten al 2-0 achter. Uiteindelijk werd ook dit duel een 3-3 gelijkspel.
Uitploeg is favoriet, thuisploeg scoort bijna altijd, ik speel over both to score en over 2,5 goal.
🕵️🔍 KEY STATS:
- Balestier Khalsa scoorde de laatste 14 (!) wedstrijden tenminste één doelpunt.
- 4/5 laatste wedstrijden Balestier Khalsa both to score.
- 4/5 laatste wedstrijden Tampines Rovers both to score.
- Laatste onderlinge duel eindigde in een 2-2 eindstand.
📊Tip: Both to score & over 2,5 goal (@1,84)
Bookmaker: Unibet
5%
⚽ VOETBAL ⚽
🇳🇴 Molde - Granada FC 🇪🇸
🌍 Europa League
🕑 18:55
Vanavond rond de klok van 7 uur staat de Europa League wedstrijd voor een plaats in de kwartfinale op het programma voor Molde en Granada. Het heenduel werd 2-0 voor Granada.
Molde speelt de laatste weken weinig officiële wedstrijden, competitie is afgelopen en op een paar oefenpotjes na wordt er weinig gevoetbald. Echter is de Europa League nog in volle gang. Het eerst duel werd 2-0 verloren, dat betekent dat het niet gemakkelijk zal worden vanavond. De vorige wedstrijd werd er weinig echte kansen gecreëerd, maar pakten ze wel 7 corners. Geen toeval, want Molde is een echte cornerploeg.
Ze spelen tegen Granada, die kan leunen op een prima uitgangspositie. Ze waren de 1e wedstrijd ook wel een klasse beter dan de Noorse ploeg. In eigen competitie hebben ze nog een kleine kans om volgend jaar ook weer Europees te gaan spelen. Wellicht dat coach Martinez voor laatste 20 minuten bij een goede stand een aantal sterkhouders eraf haalt.
De line voor corners staat wat mij betreft te laag. Het vorige duel werden 17 corners behaald. Molde structureel veel corners en ook Granada met Fede en Puertas twee vleugelspeler die graag de actie opzoeken. Ik speel over 11,5 corner. Quotering is te mooi om te laten liggen.
🕵️🔍 KEY STATS:
- Molde in laatste 5 officiële wedstrijden maar liefst 66 (!) corners in hun wedstrijden. ( Gemiddeld 13,2 corner per wedstrijd)
- Granada in laatste 5 wedstrijden, maar liefst 63 (!) corners in hun wedstrijden. (Gemiddeld 12,6 corner per wedstrijd)
- Vorige onderlinge duel van vorige week, Molde 7 corners, Granada 10 corners.)
📊Tip: over 11,5 corners (@3,10)
5%
Mooie tip weer kanjer💪, 1 van de beste pre match tipster op deze forum
⚽ VOETBAL ⚽
🇭🇷 NK Osijek - Lokomotiva Zagreb 🇭🇷
🕑 18:00
In het begin van de avond trappen Osijek en Lokomotiva Zagreb af voor hun 26e competitieduel in Kroatië.
Osijek is de nummer 2 van Kroatië, met 2 punten achterstand op Dinamo Zagreb, ook hebben ze een wedstrijd meer gespeeld. De nummer 1 speelt volgend jaar Champions League. Nummers 2 en 3 spelen kwalificatie Europa League. Dat is zo goed als zeker en dus zullen ze alle zeilen bijzetten om kampioen te worden. Osijek is thuis ijzersterk en pakte in 13 thuiswedstrijden, maar liefst 32 punten en kreeg slechts 5 tegengoals. Met Mierez hebben ze de topschutter in huis. Hij is op dreef en scoorde 5x in zijn laatste 5 wedstrijden.
Ze treffen de nummer laatst van de ranglijst, Lokomotiva Zagreb. Zij verloren afgelopen weekend van concurrent Istra 1961, waar ook 3 dagen geleden van verloren werd. De nummer laatst degradeert alleen, dus ze zullen moeten aanvallen om de punten binnen te slepen. In de laatste 5 wedstrijden pakten ze maar 2 punten en scoorde ze slechts 1x.
Ik verwacht een makkelijke overwinning van Osijek, mocht dat lukken dan zijn ze voor even koploper van de Kroatische competitie! Ik zet over 1,5 teamgoal en low over 2,5 teamgoal Osijek.
🕵️🔍 KEY STATS:
- Osijek scoorde 20x in laatste 10 duels.
- Lokomotiva Zagreb kreeg 16 goals tegen in laatste 10 wedstrijden.
- Vorige ontmoeting 22 januari eindigde in een 0-3 overwinning voor Osijek.
📊Tip: Osijek over 1,5 goal (@1,71)
5%
📊Tip: NK Osijek over 2,5 goal (@3,25)
2%
⚽ VOETBAL ⚽
🇦🇹 Admira - Sturm Graz 🇦🇹
🕑 17:00
Om 17:00 wordt er in de hoogste divisie van Oostenrijk afgetrapt tussen Admira en Sturm Graz.
Admira is de nummer laatst, in deze competitie spelen de laatste 6 aan het einde van het jaar om wie in de hoogste klasse blijven. Admira is een ploeg die relatief makkelijke goals maakt. Ze scoren gemiddeld 1 treffer per wedstrijd, probleem zit hem defensief. Ze kregen al 50 treffers om de oren.
Tegenstander Sturm Graz staat 4e, de laatste 5 wedstrijden werden er 7 punten gepakt en dus zullen ze vandaag de punten in de tas mee willen nemen. Waarschijnlijk starten ze weer met de jonge Yeboah in de spits. Sturm Graz scoort gemiddeld 1,5 goal per wedstrijd.
Twee ploegen, die beide niet super in vorm zijn. Admira is toe aan een overwinning, maar Sturm Graz meer kwaliteit in de ploeg. Ik plaats hem tegen 5%.
🕵️🔍 KEY STATS:
- 17/21 wedstrijden Admira waren over 2,5 goal.
- 4/5 laatste wedstrijden Admira waren over 2,5 goal.
- 4/5 laatste wedstrijden Sturm Graz waren over 2,5 goal.
- Vorige ontmoeting won Sturm Graz met 3-0
📊Tip: over 2,5 goal (@1,88)
5%
⚽ VOETBAL ⚽
🇨🇿 Mlada Boleslav - Slovácko 🇨🇿
🌍 MOL CUP (1/8 finale Beker Tsjechië)
🕑 14:30
We trappen vanmiddag af in Tsjechië, waar Mlada Boleslav en Slovácko het opnemen voor een plaats in de kwartfinale van de beker.
Mlada Boleslav won in de vorige ronde nipt van Chrudim, dat een niveau lager speelt. In de competitie staat Mlada 15e, net boven de degradatiestreep. Al pakten ze 7 punten uit de laatste duels. Met Tomas Ladra hebben ze een goede schutter in huis. Echter zijn ze defensief zwak en krijgen ze veel goals tegen.
Ze spelen tegen het in vorm verkerende Slovácko. Slovácko won 8 van de 10 laatste duels in de competitie en verloren 'slechts' één tegen koploper Slavia Praag. Slovácko scoort makkelijk, won in de vorige ronde met 6-0 van Prostejov, grote man van Kliment met 3 doelpunten toen.
Slovácko scorend sterk, treft Mlada Boleslav dat ook vecht voor degradatie en defensief kwetsbaar oogt. Ik verwacht minimaal twee goals van Slovácko.
🕵️🔍 KEY STATS:
- 9/10 laatste duels scoorde Slovácko minimaal twee doelpunten.
- Slovácko heeft 10 uitduels gespeeld in competitie en 21 goals gemaakt.
- 3/5 laatste duels Mlada Boleslav kregen ze minimaal twee goals om de oren.
📊Tip: Slovácko over 1,5 team goal (@2,10)
5%
⚽ VOETBAL ⚽
🇵🇹 Benfica B - CD Cova la Piedade 🇵🇹
🕑 17:00
Vanmiddag om 5 uur wordt er in op het tweede niveau van Portugal gevoetbald tussen de tweede ploeg van Benfica en CD Cova la Piedade.
De opleidingsploeg van Benfica heeft zich keurig in de middenmoot genesteld. Ze zijn behoorlijk in vorm, getuige de 9 punten die ze pakte in de laatste 5 duels. Met Araujo en Ramos hebben ze twee doelpuntenmakers in huis. Wedstrijden van Benfica B zijn zelden saai. Gemiddeld vallen er de meeste goals van alle ploegen uit de 2e Liga.
Ze spelen tegen CD Cova la Piedade, deze ploeg staat net boven de degradatiestreep. Al zijn ze verschillen miniem in deze competitie. Uit de laatste 2 wedstrijden werden maar 2 schamele puntjes gepakt en de laatste keer winst dateert van bijna twee maand geleden tegen Covilha. Gescoord wordt er vrijwel altijd. Vorige week werd er na een 2-0 voorsprong in de slotminuut verloren van koploper Estoril.
Twee jonge score ploegen tegen over elkaar. Quotering both to score ligt hoog, Benfica B scoort makkelijk en CD Cova la Piedade zal uit de gevarenzone willen blijven. Verder speel ik 3% op over 1,5 teamgoal Benfica (laatste 6 thuisduels scoorden ze thuis minimaal 2x)
🕵️🔍 KEY STATS:
- 7/10 laatste duels Benfica B both to score.
- 9/10 laatste uitduels CD Cova la Piedade both to score.
- Benfica B gemiddeld 3 goals in thuisduels( 1,9 voor en 1,1 tegen gemiddeld)
- CD Cova la Piedade gemiddeld 2,75 goals in uitduels. (1,25 voor en 1,50 tegen gemiddeld)
📊Tip: Both to score (@1,90)
5%
📊Tip: Benfica over 1,5 team goal (@1,91)
3%
⚽ VOETBAL ⚽
🇩🇰 Lyngby - Vejle 🇩🇰
🕑 18:30
Vanavond voor het Champions League geweld, wordt er gevoetbald in Denemarken. Waar de competitie inmiddels opgesplitst is.
Het contrast van Lyngby in de 1e seizoenshelft en 2e seizoenshelft is enorm. Uit de eerste 12 duels verloren totaal 3 punten behaald, daarna begon het te draaien. Uit de laatste 10 duels, haalde Lyngby 17 punten (!). Tevens scoren ze makkelijk de laatste weken. Meestal via Nielsen, de 27 jarige Deen scoorde in 3 van zijn laatste 4 duels. Zetten ze de uitstekende reeks voort?
Voor Vejle geldt praktisch het tegenovergestelde, begon het seizoen goed, maar ik de laatste 5 duels werden er maar 4 puntjes gepakt. Vooral in uitduels krijgen ze veel tegendoelpunten, in de laatste 5 uitduels maar liefst 12!
Vejle in een dip en Lyngby in uitstekende vorm, ze ruiken bloed. Verschil is nog maar 4 puntjes en bij een overwinning van Lyngby wordt dat dus 1. Scoren doen ze na de winterstop vaak, ik verwacht minimaal 2 goals van Lyngby vanavond.
🕵️🔍 KEY STATS:
- 5/6 laatste duels in de competitie scoorde Lyngby minimaal twee doelpunten.
- 4/5 laatste uitduels Vejle minimaal 2 goals tegen.
- Vejle incasseerde 9 doelpunten in de laatste 5 duels.
📊Tip: Lyngby over 1,5 team goal (@2,35)
4%
⚽ VOETBAL ⚽
🇧🇪 Waasland-Beveren - KV Kortrijk 🇧🇪
🕑 16:00
Een degradatiekraker vanmiddag in België, waar Waasland-Beveren het op gaat nemen tegen KV Kortrijk.
Waasland-Beveren is de nummer laatst van de competitie, wat aan het einde van het seizoen directe degradatie zou betekenen en dat komt erg dichtbij. Ze vechten voor hun laatste kans. Vandaag moet er gewonnen worden van Kortrijk anders is het gebeurd voor Waasland.
Ze nemen het op tegen Kortrijk, die bij een puntje vanmiddag verzekerd is van nog een jaar in de hoogste divisie van België, niet te plaats waar ze willen staan, maar met de vorm van de laatste weken zullen ze blij zijn als ze geen promotie/degradatie wedstrijd moeten spelen.
Verwacht een felle strijd vanmiddag, scheidsrechter is Dhr. Lambrechts, hij geeft gemiddeld 4 kaarten per wedstrijd. Dat kan vanmiddag zo maar een paar extra worden.
🕵️🔍 KEY STATS:
- Waasland-Beveren is de ploeg met meeste kaarten in thuisduels van alle ploegen in de competitie (2,56 kaart gemiddeld)
- KV Kortrijk pakt in uitduels gemiddeld 1,88 kaarten.
- Scheidsrechter Lambrechts in Jupiler League gemiddeld 4 kaarten per duel.
- Laatste ontmoeting tussen beide ploegen leverde 6 kaarten op.
📊Tip: over 4,5 card (@2,10)
5%
📊Tip: over 5,5 card (@3,35)
2%