Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Modernewedder

Beste wedders,

Afgelopen tijd getwijfeld over om voor de lol in blijven zetten of het serieus op te pakken en minder tips te spelen. Ik heb gekozen voor serieuzer te wedden en zal hier meer tijd in gaan steken. Ik wil jullie hierin meenemen en tips & trucs zijn altijd welkom.

Mijn naam is modernewedder, een aantal zullen zich afvragen waar deze naam vandaan komt. Een aantal jaar geleden ben ik gestart met wedden, na een lange schooldag langs de sigarenboer om een TOTO formulier in te vullen, vaak met de keuzes: winst thuisploeg, gelijk of winst uitploeg. Ik denk dat meer leden hierin zich zullen herkennen en dat meerdere avonturen zo gestart zijn.

De afgelopen dagen heb ik een analyse gemaakt welke weddenschappen winstgevend zijn en waar mijn kansen liggen. Ik maak veel gebruik van statistieken en probeer veel research te doen voor mijn weddenschappen. Ik ga mijn weddenschappen bijhouden in een excel spreadsheet en dit op de 1e van de maand over de voorgaande maand met jullie delen. Zodat jullie een inzicht krijgen hoe dit avontuur verloopt. Mijn weddenschappen speel ik over het algemeen bij BET90, uitzonderingen daargelaten.

Mijn bankroll is € 500, per unit zet ik € 2 in en ik probeer dus langzaam te bouwen. Ik speel maximaal met 10 units, dit zou dus een inzet van € 20 betekenen.

Low: 1,2 of 3 units

Medium: 4,5,6 of 7 units

High: 8,9 of 10 units.

Tips 16 januari

FC ISSY (W) - DIJON (W) Franse damescompetitie, start wedstrijd 14:30! (VOID, AFGELAST)

Over 3,5 goal - ODD 2,15 (BET90)

5 units

Om 14:30 staat de wedstrijd tussen Fc Issy en Dijon op het programma. Beide geen hoogvliegers in een competitie waar Lyon en PSG de dienst uitmaken. Wat opvalt is dat eigenlijk altijd veel goals vallen bij de wedstrijden van FC Issy, van de laatste 11 wedstrijden werd er maar liefst negen keer meer dan drie goals gescoord. De vorige ontmoeting eindigde in een 3-1 overwinning voor Dijon.

BOLOGNA - VERONA Italiaanse serie A, start wedstrijd 15:00!

Meer dan 10 corners - ODD 2,00 (BET90)

5 units

om 15:00 begint de wedstrijd Bologna tegen Verona. Beide ploegen die regelmatig corners krijgen. Het gemiddelde in de wedstrijden van Bologna ligt zelfs tegen 12 corners per wedstrijd. De vorige ontmoeting leverde 11 corners op. Ik denk dat dit vanmiddag ook haalbaar is.

RESULTAAT: Helaas! in de 72e minuut viel de 10e corner. Daar blijf het bij!

AZ ALKMAAR - ADO DEN HAAG Nederlandse eredivisie, start wedstrijd 21:00!

Both to score - ODD 1,83 (BET90)

8 units

Vanavond staat de wedstrijd van AZ en ADO den Haag op het programma. Beide ploegen die geregeld scoren, maar aan de andere kant ook makkelijk goals tegen krijgen. Ado wil zich revancheren voor de midweekse blamage. AZ speelt offensief voetbal en dat betekent dat er ook altijd ruimte ontstaat voor de tegenstander. Van de laatste 16 wedstrijden van AZ kwam er maar liefst 13x both to score voor. Wat mij betreft een prima weddenschap voor vanavond.

RESULTAAT: Deze wedstrijd eindigde in een 2-1 overwinning voor AZ, Both to score goed!

Ik hoop dat jullie mij volgen, post ook alles in mijn telegram kanaal, hier komen ook live bets met betrekking tot volleyball in voor. Dit is helaas moeilijk prematch te tippen.

Telegram: Contact @modernewedderfreetips

Bedankt alvast voor het volgen! 😆

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagModernewedder in 16-01-2021 13:13 Leden topics
in 16-01-2021 13:13 Leden topics
52 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

⚽ VOETBAL ⚽️

🇦🇹 Red bull Salzburg - Villareal 🇪🇸

🌍 Europa League 

🕑 21:00

Om 21:00 nemen Redbull Salzburg uit Oostenrijk en Villareal uit Spanje het tegen elkaar op.

Twee ploegen die aanvallende intenties hebben. Salzburg won 4 van de laatste 5 thuisduels. Zij hebben een complete ploeg en met Daka een goede spits in huis.

Villareal staat 6e in de Primera Division en presteert de laatste weken wisselend. Zij zullen graag de punten mee willen nemen uit Oostenrijk.

Beide ploegen zijn echte cornerploegen, spelen veel via de zijkanten en proberen dreigend te worden met voorzetten. Benieuwd hoe Villareal het oplost op de zijkanten, Salzburg speelt namelijk met vier middenvelders, Villareal normaal gesproken met drie.

De line voor over 10,5 ligt op 2,45 een mooie quotering. Wij verwachten dat dit haalbaar is met de speel systemen van beide ploegen. 

🕵️🔍 KEY STATS:

- In de laatste 5 wedstrijden van Salzburg kregen ze gemiddeld ruim 8 corners per wedstrijd.

- Villareal krijgt in europa league gemiddeld ruim 7 corners per wedstrijd.

📊Tip: over 10,5 corners (@2,45)

Bookmaker: Unibet 

3%

Bericht gewijzigd door Modernewedder op vr 19 feb. 2021, 08:07
0 Vind ik leuk's

🎾 TENNIS 🎾

🇷🇺 Daniil Medvedev - Stefanos Tsitsipas 🇬🇷

🌍 Australian Open

🕑 09:30

De eerste halve finale van de Australian open wordt vanochtend om 9.30 gespeeld en gaat tussen Medvedev en Tsitsipas.

Medvedev is in bloedvorm en is al 19 wedstrijden (!) ongeslagen! Medvedev is een hele slimme speler, maakt weinig fouten en speelt accuraat. Het oogt soms wat saai, maar met zijn solide spel reikt hij nu dus tot de halve finales van de 1e grandslam van het jaar.

Tsitsipas won in de vorige ronde verassend van Rafael Nadal. Na een 2-0 achterstand in sets wist de Griek de overwinning toch over de streep te trekken. Dat is ook wel kenmerkend voor Tsitsipas, hij is mentaal ijzersterk en geeft zich nooit gewonnen. Zijn service is fantastisch en ook aan het net is hij geweldig. 

Een winnaar kiezen voor deze partij is lastig, normaal gesproken is Medvedev iets completer en is de kans iets groter dat hij wint. Wij gaan voor over 39,5 games. Wij verwachten namelijk geen walkover, maar een mooi gevecht. Met de service capaciteiten van beide spelers acht ik 2x een tiebreak ook niet onhaalbaar. 

🕵️🔍 LAATSTE ONDERLING DUELS HARDCOURT:

2019: Medvedev - Tsitsipas 0-2

2019: Tsitsipas - Medvedev 0-2

2018: Tsitsipas - Medvedev 1-2

2018: Medvedev - Tsitsipas 3-1

2018: Tsitsipas - Medvedev 1-2

📊Tip: over 39,5 games (@1,80)

4%

📊Tip: Total tiebreaks over 1,5 (@3,30)

1%

Bericht gewijzigd door Modernewedder op za 20 feb. 2021, 08:09
1 Vind ik leuk's

🎾 TENNIS 🎾

🇺🇸 Jennifer Brady - Naomi Osaka 🇯🇵

🌍 Australian open (Finale dames)

🕑 09:30

Over een klein half uurtje vind de finale plaats van de dames op de Australian Open en wat een toernooi is het ondanks de corona maatregelen geweest.

Voor Brady is het haar 1e grandslamfinale, zij wist in de halve finale Muchova uit te schakelen in 3 sets. Ze is bezig aan een geweldig toernooi. Haar service is erg goed. Daar haalt ze gemiddeld rond de 70 procent van haar punten mee binnen, met uitschieter van ruim 80 procent in de wedstrijden tegen Bolsova en Vekic.

Osaka hadden meesten mensen wel verwacht in de finale, maar de manier hoe ze het doet in geweldig, ze won in de halve finale van Williams in 2 sets en kende een prima toernooi, alleen tegen Muguruza kwam ze ernstig in de problemen. Osaka is een complete speelster en kan leunen op een geweldige service.

Beide topspeelsters, ik verwacht een moeizame maar 0-2 overwinning in sets voor Osaka (1,61). Kijkend naar waar value ligt is de quotering voor een tiebreak erg hoog. Beide tot dusver sterk op eigen service, verwacht een wedstrijd zonder enorm veel breaks.

Veel kijkplezier!

🕵️🔍 LAATSTE ONDERLING DUEL HARDCOURT:

Brady - Osaka 1-2 (6-7, 6-3, 3-6)

📊Tip: Total tiebreaks over 0,5 (@3,60)

3%

Bericht gewijzigd door Modernewedder op vr 5 mrt. 2021, 17:07
2 Vind ik leuk's

⚽ VOETBAL ⚽

🇹🇷 Gaziantep BB - Gençlerbirligi 🇹🇷

🕑 14:00

In de Turkse hoogste divisie vindt vanmiddag het duel plaats tussen Gaziantep en Gençlerbirligi. De nummers 7 en 20 van de ranglijst.

Gaziantep wil Europa in, hebben een kwalitatief goede ploeg met een mix van Turkse spelers en spelers uit andere landen. Scoren is het grootste probleem op dit moment, ze hebben veel pech voorin gehad de laatste weken. Vandaag spelen ze tegen de ploeg met de meeste tegentreffers, mooi moment voor Miralles, Demir en topschutter Maxim om wat doelpunten toe te voegen aan hun totaal.

Gençlerbirligi is zoals gezegd de ploeg die meeste tegentreffers incasseert, een ploeg die in alle opzichten te kort komt. Vooral mentaal zijn ze erg zwak en bij achterstand laten ze het nog weleens lopen. Verder zijn ze hopeloos uit vorm en pakten ze uit de laatste 10 wedstrijden maar 5 punten.

Ik verwacht een zege voor de thuisploeg en zou mij niet verbazen als ze een dikke score neerzetten. Ik speel over 2,5 goal en Gaziantep wint!

🕵️🔍 KEY STATS:

- Uit de laatste 10 wedstrijden pakte Gençlerbirligi slechts 5 punten.

- Gençlerbirligi is de ploeg met de meeste tegentreffers van de competitie.

- Gençlerbirligi pakte uit nog maar 8 punten en incasseert gemiddeld 2 treffers bij uitduels.

- Gaziantep heeft 26 van de 40 punten thuis behaald en scoort thuis gemakkelijk.

📊Tip: Gaziantep wint en over 2,5 goal (@2,80)

3%

Bericht gewijzigd door Modernewedder op vr 5 mrt. 2021, 17:07
3 Vind ik leuk's

⚽ Prematch tip ⚽

⌚ 13:15

🇧🇩 Dhaka Abahani - Uttar Baridhara

✍🏼 Zoals de meeste van jullie weten één van mijn favoriete competities. De competitie in Bangladesh. Dhaka favoriet vanmiddag, staat op de 3e plaats met 22 punten. Ze spelen vanmiddag tegen een laagvlieger, namelijk Uttar. De uitploeg scoort echter bijna altijd een goal. Both to score staat op 1,70. Mooie quotering om te spelen.

📊 KEY STATS:

- 9/9 laatste wedstrijden both to score bij Uttar Baridhara.

- Laatste 16 (!) wedstrijden heeft Dhaka Abahani gescoord!

- Dhaka Abahani gemiddeld ongeveer 3 goals per wedstrijd, Uttar Baridhara gemiddeld bijna 4 goals per wedstrijd

TIP Both to score: 1,70 bij Unibet

Bericht gewijzigd door Modernewedder op vr 5 mrt. 2021, 17:06
2 Vind ik leuk's

⚽ VOETBAL ⚽

🇩🇪 Würzburger Kickers - Heidenheim 🇩🇪

🕑 18:30

In de 2e Bundesliga vanavond het duel tussen Würzburger Kickers en Heidenheim. De nummer laatst tegen de nummer 6.

Würzburger Kickers staat laatste met slechts 15 punten, degradatie komt steeds dichterbij. Hoewel ze er alles aan doen slaagt het sporadisch om de punten te pakken. Het grootste euvel is misschien wel de verdediging. In de laatste 5 wedstrijden kreeg de keeper van Würzburger Kickers maar liefst 11 goals om de oren. 

Tegenstander is Heidenheim die met Kuhlwetter de nummer 2 van de topscoorderlijst in de gelederen hebben. Heidenheim speelt aanvallend en maakt veel goals. Ook hebben ze nog een kleine kans om te mogen spelen voor promotie. Natuurlijk wil deze club dat. 

Ik verwacht een open duel, met twee ploegen die voetballende intenties hebben. De verdediging is het struikelblok van Würzburger Kickers en ik verwacht dat Heidenheim daar minimaal 2 keer gebruik van zal maken.

🕵️🔍 KEY STATS:

- 4/5 laatste wedstrijden Würzburger Kickers scoorde de tegenstander 2x

- 5/5 laatste wedstrijden Heidenheim scoorde ze minimaal 2x

- Laatste 3 onderlinge duels scoorde Heidenheim minimaal 2x.

- Würzburger Kickers meeste tegengoals van alle ploegen in de competitie.

📊Tip: Heidenheim over 1,5 goal (@1,98)

4%

Bericht gewijzigd door Modernewedder op zo 7 mrt. 2021, 15:12
2 Vind ik leuk's

⚽ VOETBAL ⚽

🇫🇴 Toftir - Klaksvik 🇫🇴

🕑 17:00

De competitie in de Faeröer eilanden is weer begonnen en daar ben ik blij mee. Hoewel winsten uit het verleden geen zekerheid biedt voor de toekomst ben ik ervan overtuigd dat het vandaag weer een mooie dag kan worden.

Toftir is een promovendus, won van AB Argir in de finale van de play offs. Na een aantal jaar zijn ze terug in de hoogste competitie. De selectie bestaat voornamelijk uit spelers uit eigen land. Benjaminsen is hun topspeler, hij wist maar liefst 3x te scoren in de play off finale. Verder is het een heel matig team. Zij zullen ook alle zeilen bij moeten zetten om erin te blijven.

Ze spelen tegen Klaksvik en dat is één van de vier topploegen van deze competitie. Een competitie met hele grote verschillen in niveau. Vorig seizoen scoorde Klaksvik gemiddeld bijna 3 doelpunten. Vandaag spelen ze tegen een degradatiekandidaat.

Ik verwacht een groot verschil in niveau, een simpele overwinning met ruime cijfers voor Klaksvik. Mocht Toftir scoren dan is grote kans dat Benjaminsen de goal maakt.

📊Tip: over 3,5 goal (@1,77)

6%

Bericht gewijzigd door Modernewedder op zo 7 mrt. 2021, 22:09
2 Vind ik leuk's

⚽ VOETBAL ⚽

🇩🇪 Verl - Unterhaching 🇩🇪

🕑 13:00

Vanmiddag trappen we af in de 3e Bundesliga waar Verl en Unterhaching het tegen elkaar opnemen.

Verl de nummer zeven van de ranglijst is een scorende ploeg, echter krijgen ze ook regelmatig goals om de oren. Met Janjic hebben ze de nummer 2 van de topscoorderslijst in de gelederen. Verl scoort gemiddeld iets onder de 2 goals per wedstrijd, maar treffen vandaag de 19e van de ranglijst.

Die nummer negentien is Unterhaching, pakten 'slechts' 4 punten uit de laatste 10 wedstrijden en missen vanmiddag spits Hasenhütll. Vooral in uitduels hebben ze het enorm lastig en hebben ze dit seizoen nog maar 7 punten bijeen gesprokkeld.

Verl is een wisselvallige ploeg, maar scoren vaak. Unterhaching moet risico nemen om uit de gevarenzone te kruipen. Ik verwacht dat Verl hier gebruik van gaat maken en minimaal 2 goals gaat scoren.

🕵️🔍 KEY STATS:

- 5/7 laatste wedstrijden Verl scoorden ze minimaal 2x.

- 10/16 uitduels Unterhaching kregen ze minimaal 2 goals tegen.

- Verl 3e op lijst meest scorende ploegen, met Janjic nummer 2 topscoorderlijst in het team.

📊Tip: Verl over 1,5 goal (@1,84)

5%

Bericht gewijzigd door Modernewedder op zo 14 mrt. 2021, 16:00
2 Vind ik leuk's

5/5 laatste tips ✅✅✅ lekker hoor, voor mensen die volgen. Gefeliciteerd!

1 Vind ik leuk's

⚽ VOETBAL ⚽

🇩🇪 Hallescher - Duisburg 🇩🇪

🕑 19:00

Voordat het spektakel in de Champions League losbarst wordt er in de 3e Bundesliga afgetrapt op 19:00 tussen Hallescher en Duisburg.

Hallescher is de nummer 12 van de ranglijst met 35 punten. Echter gaat het de laatste weken niet echt voor de wind voor de thuisploeg. Wat opvalt is dat ze veel goals tegen krijgen. Zo kregen de laatste 5 duels maar liefst 12 (!) goals tegen. De goals moeten bij Hallescher komen van Boyd, hij scoorde al 13x dit seizoen! Hallescher wil graag in eigen huis vanavond de drie punten binnen slepen.

Dat zal moeten gebeuren tegen Duisburg, de nummer 15 van de ranglijst. Net boven de degradatiestreep. Ze pakten 9 punten uit de laatste 5 duels en zullen deze lijn door willen trekken, tegen het geplaagde Hallescher. Net als de thuisploeg krijgen ze ook makkelijk goals tegen, echter scoren ze de laatste weken wel weer wat makkelijker.

Ik verwacht een open wedstrijd, met kansen over en weer. Een winnaar durf ik niet aan te wijzen, ik ga voor over 2,5 goal!

🕵️🔍 KEY STATS:

- 5/5 laatste duels Hallescher eindigden in over 2,5 goal.

- 4/5 laatste duels Duisburg eindigden in over 2,5 goal.

- Hallescher 3,4 goals gemiddeld over laatste 5 duels, Duisburg 3,2 goals gemiddeld over laatste 5 duels.

📊Tip: over 2,5 goal (@1,90)

5%

Bericht gewijzigd door Modernewedder op wo 17 mrt. 2021, 11:39
2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.