Wedtips van: Modernewedder
Beste wedders,
Afgelopen tijd getwijfeld over om voor de lol in blijven zetten of het serieus op te pakken en minder tips te spelen. Ik heb gekozen voor serieuzer te wedden en zal hier meer tijd in gaan steken. Ik wil jullie hierin meenemen en tips & trucs zijn altijd welkom.
Mijn naam is modernewedder, een aantal zullen zich afvragen waar deze naam vandaan komt. Een aantal jaar geleden ben ik gestart met wedden, na een lange schooldag langs de sigarenboer om een TOTO formulier in te vullen, vaak met de keuzes: winst thuisploeg, gelijk of winst uitploeg. Ik denk dat meer leden hierin zich zullen herkennen en dat meerdere avonturen zo gestart zijn.
De afgelopen dagen heb ik een analyse gemaakt welke weddenschappen winstgevend zijn en waar mijn kansen liggen. Ik maak veel gebruik van statistieken en probeer veel research te doen voor mijn weddenschappen. Ik ga mijn weddenschappen bijhouden in een excel spreadsheet en dit op de 1e van de maand over de voorgaande maand met jullie delen. Zodat jullie een inzicht krijgen hoe dit avontuur verloopt. Mijn weddenschappen speel ik over het algemeen bij BET90, uitzonderingen daargelaten.
Mijn bankroll is € 500, per unit zet ik € 2 in en ik probeer dus langzaam te bouwen. Ik speel maximaal met 10 units, dit zou dus een inzet van € 20 betekenen.
Low: 1,2 of 3 units
Medium: 4,5,6 of 7 units
High: 8,9 of 10 units.
Tips 16 januari
FC ISSY (W) - DIJON (W) Franse damescompetitie, start wedstrijd 14:30! (VOID, AFGELAST)
Over 3,5 goal - ODD 2,15 (BET90)
5 units
Om 14:30 staat de wedstrijd tussen Fc Issy en Dijon op het programma. Beide geen hoogvliegers in een competitie waar Lyon en PSG de dienst uitmaken. Wat opvalt is dat eigenlijk altijd veel goals vallen bij de wedstrijden van FC Issy, van de laatste 11 wedstrijden werd er maar liefst negen keer meer dan drie goals gescoord. De vorige ontmoeting eindigde in een 3-1 overwinning voor Dijon.
BOLOGNA - VERONA Italiaanse serie A, start wedstrijd 15:00!
Meer dan 10 corners - ODD 2,00 (BET90)
5 units
om 15:00 begint de wedstrijd Bologna tegen Verona. Beide ploegen die regelmatig corners krijgen. Het gemiddelde in de wedstrijden van Bologna ligt zelfs tegen 12 corners per wedstrijd. De vorige ontmoeting leverde 11 corners op. Ik denk dat dit vanmiddag ook haalbaar is.
RESULTAAT: Helaas! in de 72e minuut viel de 10e corner. Daar blijf het bij!
AZ ALKMAAR - ADO DEN HAAG Nederlandse eredivisie, start wedstrijd 21:00!
Both to score - ODD 1,83 (BET90)
8 units
Vanavond staat de wedstrijd van AZ en ADO den Haag op het programma. Beide ploegen die geregeld scoren, maar aan de andere kant ook makkelijk goals tegen krijgen. Ado wil zich revancheren voor de midweekse blamage. AZ speelt offensief voetbal en dat betekent dat er ook altijd ruimte ontstaat voor de tegenstander. Van de laatste 16 wedstrijden van AZ kwam er maar liefst 13x both to score voor. Wat mij betreft een prima weddenschap voor vanavond.
RESULTAAT: Deze wedstrijd eindigde in een 2-1 overwinning voor AZ, Both to score goed!
Ik hoop dat jullie mij volgen, post ook alles in mijn telegram kanaal, hier komen ook live bets met betrekking tot volleyball in voor. Dit is helaas moeilijk prematch te tippen.
Telegram: Contact @modernewedderfreetips
Bedankt alvast voor het volgen! 😆
🎾 TENNIS 🎾
🇺🇸Jessica Pegula - Kristina Mladenovic 🇫🇷
🕑 02:00
Jessica Pegula, de verassing van deze Australiën open speelt vannacht in de achtste finales tegen Kristina Mladenovic.
Pegula maakt indruk tot dusver, serveert geweldig, maakt weinig fouten en oogt stabiel. Ze won in haar vorige rondes van Azarenka en Stosur, niet de minste tegenstandsters. Beide keren met 2-0 in sets.
Dat Mladenovic in de achtste finales staat is eigenlijk een wonder, speelde tot nu toe niet best, heeft erg veel moeite met haar service, wat normaal toch echt wel een wapen van haar is. Ze won de 1e ronde van Sakkari in een foutenfestival en klopte Nao Hibino in de vorige ronde. Overtuigend was het allemaal niet.
Beide vrouwen stonden twee weken geleden nog tegenover elkaar, toen ging Pegula er simpel met de winst van door, wij denken dat dit nu ook weer zo zal zijn!
🕵️🔍 ONDERLINGE DUELS
31/01/2021: Pegula winst (4-6, 1-6)
📊Tip: Pegula wint in 2 sets (Pegula 2-0 in sets)
Bookmaker: Unibet
4%
⚽️VOETBAL⚽️
🇪🇸 Granada - Atletico Madrid 🇪🇸
🕑 14:00
Vandaag staat in de Spaanse La Liga het duel tussen Granada en Atletico Madrid op het programma.
Hoewel Granada een niet te onderschatten tegenstander is, heeft Atletico natuurlijk veel meer kwaliteit in de ploeg. Ze zijn dan ook niet voor niets koploper in deze sterke competitie.
Granada is een stugge ploeg die het tegenstanders vaak lastig maakt, maar meestal toch net aan het kortste eind trekt. Van de laatste 5 competitiewedstrijden wisten ze er 1 te winnen.
Atletico draait een goed seizoen, maar verspeelde vorige week in blessuretijd een zeker lijkende zege (2-2, Celta de Vigo)
Simeone (trainer Atletico Madrid) zal zijn mannen op scherp hebben gezet voor dit duel.
Ook hoeft Atletico deze week nog geen rekening te houden met Europees voetbal en zal het dus in de sterkste opstelling aantreden.
Wij verwachten dan ook vanmiddag niets minder dan een overwinning.
🕵️🔍 KEY STATS:
- van de laatste 5 onderlinge ontmoetingen won Atletico er 4, de vorige ontmoeting met maar liefst 6-1.
- Atletico heeft dit kalenderjaar alles gewonnen in competitieverband, op vorige week na.
- Luis Suarez is de man in vorm en staat met 16 goals bovenaan in het topscorersklassement.
- Atletico Madrid won 7 van de 9 uitduels!
- Granada wint zelden van een top 3 ploeg!
📊Tip: Winst Atletico Madrid (@1,73)
Bookmaker : Unibet
4%
⚽️VOETBAL⚽️
🇬🇧 Southampton vs Wolverhampton 🇬🇧
🕑 13:00
In de Engelse Premier League trappen Southampton en Wolverhampton deze zondag af.
Southampton verloor de laatste 4 competitieduels op rij, maar was midweeks wel te sterk voor ditzelfde Wolverhampton in het FA Cup toernooi.
Het werd 0-2 en dat was een duidelijke weerspiegeling van de krachtsverhoudingen. Wolves had eigenlijk niets in te brengen en leed een vrij kansloze nederlaag. Iets wat de thuisploeg natuurlijk zelfvertrouwen zal geven voor het duel van vanmiddag.
Ook zal bij Southampton Minamino weer terugkeren in de basis, hij mocht niet meedoen in het bekerduel, maar zal vanmiddag de voorhoede weer versterken.
Hoewel Wolves met een andere voorhoede zal aantreden dan afgelopen week zijn ook deze mannen niet heel productief als het gaat om het maken van doelpunten.
In 4 van de laatste 5 wedstrijden kwamen ze niet tot scoren en werd pijnlijk blootgelegd hoe belangrijk de geblesseerde Jimenez is. Hij zal vandaag ook nog ontbreken.
🕵️🔍 KEY STATS:
- Southampton scoorde 4x in hun laatste 2 duels
- Afgelopen week won Southampton met 0-2 van de Wolves
- Wolves missen scorend vermogen,
4 van de laatste 5 duels niet gescoord.
📊Tip: Southampton wint (@2,33)
Bookmaker : Unibet
3%
🎾 TENNIS 🎾
🇭🇷 Donna Vekic - Jennifer Brady 🇺🇸
🕑 02:30
Vannacht (02:30 NL Tijd) spelen Vekic en Brady voor een plaats in de kwartfinale.
Dat Vekic hier staat, mag een wonder genoemd worden. Een combinatie van niet een hele zware loting en tegenstanders die hun eigen niveau niet halen is hier debet aan.
Brady is tot dusverre één van de betere vrouwen op deze Australien Open, is solide, serveert goed en erg goed in de rally. Zij verloor totaal slechts 11 games in de vorige wedstrijden.
Wij verwachten een eenzijdige wedstrijd, Brady heeft simpelweg meer kwaliteit. Laatste ontmoeting won Vekic, maar dat is meer dan 2,5 jaar geleden. Wij spelen Brady wint in 2 sets en low onder 18,5 games.
🕵️🔍 ONDERLINGE DUELS
2018: Vekic - Brady 2-1 (3-6, 6-3, 6-1)
📊Tip: Brady wint in 2 sets (@1,88)
5%
📊Tip: onder 18,5 games (@2,75)
2%
⚽ VOETBAL ⚽️
🇬🇧 Birmingham city O23 - Barnsley O23🇬🇧
🕑 14:00
In de reserve competitie van Engeland vanmiddag het duel tussen de O23 ploegen van Birmingham en Barnsley! Birmingham staat 6e en Barnsley doet het iets beter met de 4e plaats!
Wat opvalt is dat Birmingham thuis enorm makkelijk scoort, maar ook heel makkelijk goals incasseert. Barnsley is meer steady, maar laatste wedstrijden ook veel gescoord.
Verwachting is veel goals, de line ligt op over 3,5 goal en wij zien hier value in.
🕵️🔍 KEY STATS:
- Van de laatste 5 duels Birmingham 4x over 3,5 goal!
- Laatste Birmingham - Barnsley eindigde in 3-1.
- Birmingham thuis levert vaak veel goals op, gemiddeld 5,5 goal! over alle 7 thuiswedstrijden.
📊Tip: Over 3,5 goal (@2,1)
2%
Ik doe 'm mee, nu op Neo.bet helaas maar 1,88. Let's go!
🎾 TENNIS 🎾
🇺🇸 Serena Williams - Simone Halep 🇷🇴
🌍 Australian open
🕑 09:00
Over een klein kwartiertje begint de wedstrijd tussen Williams en Halep voor een plaats in de halve finale!
Dat Serena Williams op deze leeftijd (39 jaar) nog steeds meedoet met de top van de wereld is ongelofelijk. Ook nu staat ze weer in de kwartfinale na de zege op Sabalenka in de achtste finale.
Halep haar tocht naar deze kwartfinale was niet makkelijk, verloor al 2x de 1e set, maar uiteindelijk won ze met haar vechters capaciteiten wel haar wedstrijden.
Een wedstrijd tussen twee stijlen, Williams wil de punten kort houden en snel scoren, Halep wil de rally aangaan en hoe langer de punten duren hoe groter haar kans op de winst.
Halep verloor al 2x de 1e set in deze editie van de Australian Open, de laatste jaren won Williams op hardcourt telkens makkelijk de 1e set van Halep. Mijn verwachting is dat Williams in de 1e set de punten kort kan houden en Halep (nog) niet in haar spel komt.
Wij zien value op Serena Williams wint de 1e set en spelen deze aan 4%.
🕵️🔍 LAATSTE ONDERLING DUEL HARDCOURT:
2019: Halep - Williams 1-2 (1-6, 6-4, 4-6)
📊Tip: Serena Williams wint 1e set (@1,92)
4%
Leuk dat jullie mij volgen!
LIVEBET Dhaka Abahani - Saif FC
⚽🇧🇩 LIVE: Dhaka al vele kansen gehad, Saif ook al een paar. Wonder dat deze wedstrijd 0-0 halftime is. Over 5 minuten start 2e helft. Over 1,5 zeker haalbaar.
🕵️🔍 KEY STATS:
- Laatste 4 onderlinge duels both to score.
- Laatste 5 wedstrijden Dhaka allemaal over 1,5 goal.
- Laatste 5 wedstrijden Saif allemaal over 1,5 goal.
Tip: over 1,5 goal (@2,02)
5%
⚽ VOETBAL ⚽️
🇮🇹 Genoa O19 - Torino O19 🇮🇹
🕑 15:00
Vanmiddag in de Italiaanse O19 competitie een duel tussen Genoa en Torino.
Genoa 11e is deze competitie, is de laatste weken op schot, zo wonnen ze afgelopen weekend met 2-3 van Cagliari. Een week ervoor werd Juventus op 2-2 gehouden.
Torino O19 staat 14e en in de gevarenzone, afgelopen weekend werd Ascoli, de rode lantaarndrager, met 3-0 verslagen. Daardoor hebben ze weer wat perspectief om degradatie te ontlopen.
Genoa scoort makkelijk, maar incasseert ook makkelijk. Bij tegenstander Torino vaak veel goals in uitduels. Wij spelen over 2,5 goal aan 1,72.
🕵️🔍 KEY STATS:
- Over laatste 5 wedstrijden, gemiddeld 4,4 doelpunt bij Genoa O19.
- Van de 9 wedstrijden van Genoa O19, 8x both to score.
- Laatste 5 duels allemaal over 2,5 goal Genoa O19
- Laatste 5 uitduels 4x over 2,5 goal bij Torino O19.
📊Tip: Over 2,5 goal (@1,72)
4%