Wedtips van: Modernewedder
Beste wedders,
Afgelopen tijd getwijfeld over om voor de lol in blijven zetten of het serieus op te pakken en minder tips te spelen. Ik heb gekozen voor serieuzer te wedden en zal hier meer tijd in gaan steken. Ik wil jullie hierin meenemen en tips & trucs zijn altijd welkom.
Mijn naam is modernewedder, een aantal zullen zich afvragen waar deze naam vandaan komt. Een aantal jaar geleden ben ik gestart met wedden, na een lange schooldag langs de sigarenboer om een TOTO formulier in te vullen, vaak met de keuzes: winst thuisploeg, gelijk of winst uitploeg. Ik denk dat meer leden hierin zich zullen herkennen en dat meerdere avonturen zo gestart zijn.
De afgelopen dagen heb ik een analyse gemaakt welke weddenschappen winstgevend zijn en waar mijn kansen liggen. Ik maak veel gebruik van statistieken en probeer veel research te doen voor mijn weddenschappen. Ik ga mijn weddenschappen bijhouden in een excel spreadsheet en dit op de 1e van de maand over de voorgaande maand met jullie delen. Zodat jullie een inzicht krijgen hoe dit avontuur verloopt. Mijn weddenschappen speel ik over het algemeen bij BET90, uitzonderingen daargelaten.
Mijn bankroll is € 500, per unit zet ik € 2 in en ik probeer dus langzaam te bouwen. Ik speel maximaal met 10 units, dit zou dus een inzet van € 20 betekenen.
Low: 1,2 of 3 units
Medium: 4,5,6 of 7 units
High: 8,9 of 10 units.
Tips 16 januari
FC ISSY (W) - DIJON (W) Franse damescompetitie, start wedstrijd 14:30! (VOID, AFGELAST)
Over 3,5 goal - ODD 2,15 (BET90)
5 units
Om 14:30 staat de wedstrijd tussen Fc Issy en Dijon op het programma. Beide geen hoogvliegers in een competitie waar Lyon en PSG de dienst uitmaken. Wat opvalt is dat eigenlijk altijd veel goals vallen bij de wedstrijden van FC Issy, van de laatste 11 wedstrijden werd er maar liefst negen keer meer dan drie goals gescoord. De vorige ontmoeting eindigde in een 3-1 overwinning voor Dijon.
BOLOGNA - VERONA Italiaanse serie A, start wedstrijd 15:00!
Meer dan 10 corners - ODD 2,00 (BET90)
5 units
om 15:00 begint de wedstrijd Bologna tegen Verona. Beide ploegen die regelmatig corners krijgen. Het gemiddelde in de wedstrijden van Bologna ligt zelfs tegen 12 corners per wedstrijd. De vorige ontmoeting leverde 11 corners op. Ik denk dat dit vanmiddag ook haalbaar is.
RESULTAAT: Helaas! in de 72e minuut viel de 10e corner. Daar blijf het bij!
AZ ALKMAAR - ADO DEN HAAG Nederlandse eredivisie, start wedstrijd 21:00!
Both to score - ODD 1,83 (BET90)
8 units
Vanavond staat de wedstrijd van AZ en ADO den Haag op het programma. Beide ploegen die geregeld scoren, maar aan de andere kant ook makkelijk goals tegen krijgen. Ado wil zich revancheren voor de midweekse blamage. AZ speelt offensief voetbal en dat betekent dat er ook altijd ruimte ontstaat voor de tegenstander. Van de laatste 16 wedstrijden van AZ kwam er maar liefst 13x both to score voor. Wat mij betreft een prima weddenschap voor vanavond.
RESULTAAT: Deze wedstrijd eindigde in een 2-1 overwinning voor AZ, Both to score goed!
Ik hoop dat jullie mij volgen, post ook alles in mijn telegram kanaal, hier komen ook live bets met betrekking tot volleyball in voor. Dit is helaas moeilijk prematch te tippen.
Telegram: Contact @modernewedderfreetips
Bedankt alvast voor het volgen! 😆
wedtips 20 januari:
UDINESE - ATALANTA BELGRAMO Serie A 🕰 15:00
Over 3,5 goal ODD 3,10 (BETSSON) 4 units
Over 11,5 corners ODD 3,50 (BETSSON) 5 units
Vanmiddag al neemt Udinese het op tegen Atalanta. Udinese presteert ondermaats en wist geen van de laatste 5 wedstrijden winnend af te sluiten. Wel maken ze regelmatig een doelpunt, ze nemen het op tegen Atalanta, een ploeg met een eigen manier van spelen. Trainer Gasperini heeft een duidelijk visie. Aanvallend voetbal spelen en mandekking in plaats van zonedekking. Een ploeg die vroeg druk zet op de helft van de tegenstander. Dit levert Atalanta veel kansen en goals op, maar daardoor zijn ze achterin soms wel wat kwetsbaar.
FC EMMEN - SC HEERENVEEN Nederlandse KNVB Beker 🕰 16:30
Over 3,5 goal ODD 2,60 (UNIBET) 6 units
Over 12 corners ODD 3,35 (BET90) 4 units
Half 5 trappen Emmen en Heerenveen af voor hun vervolg in het bekertoernooi. Beide ploegen presteren de laatste weken erg slecht. Er worden weinig resultaten geboekt en vooral bij Emmen vliegen de goals om de oren. Heerenveen wint afgelopen weekend niet te winnen van VVV Venlo. Zij bleven steken op een 1-1 gelijkspel. Beide ploegen veel aan gelegen om een ronde verder te komen in het bekertoernooi. Verwacht twee energieke ploegen die er vol voor gaan.
Overige tips komen eind van de middag online!
Succes!!
UPDATE: Voortvarend van start gegaan, daarna werd het rustig.
Ik zit niet stil en ben met iemand een groep begonnen. Mocht je het leuk vinden dan hier te vinden op telegram!
Waarom ga je hier niet gewoon door met plaatsen van je tips? Wat is het voordeel van Telegram?
Voetbalwedden is een community waarbij je elkaar helpt . Samen tot beste tips komen en elkaar helpen met vragen.
Telegram is wat zakelijker en sneller. Zie het als een soort Whatsapp. Zo bereik ik mensen makkelijker, ik heb namelijk geen idee of er daadwerkelijk mensen zijn die mij hier volgen. (Sws eentje merk ik nu, haha)
Vandaar de keuze maar als er meer mensen zijn die zeggen, het zou leuk zijn om hier je tips neer te zetten, dan wil ik dat wel doen!
je gaat toch geen reclame maken voor je groep en dan geld ervoor vragen? ik hoop dat vw je snel blokkeert. bah zulke gasten ben ik liever kwijt dan rijk!
@Modernewedder Zoals sommige leden al hebben aangegeven, verzoeken wij u geen reclame te maken voor externe groepen. Wij hebben de link verwijderd.
Natuurlijk staat het u vrij om uw wedtips te delen in uw eigen forum onderwerp. Als andere leden lid willen worden van uw Telegram groep, kunnen ze u rechtstreeks PM'en voor de details. Wij raden dit echter af.
Ik begrijp deels de consternatie over mijn telegram groep, daarom zal ik vanaf nu hier af en toe wat tips delen. Deze wedstrijd begint om 13:00!
⚽ VOETBAL ⚽️
🇮🇹 Ascoli O19 - Sassuolo O19🇮🇹
🕑13:00
In de O19 competitie van Italië wordt er vandaag ook weer gevoetbald.
Vanmiddag zullen de O19 ploegen van Ascoli en Sassuolo het tegen elkaar opnemen. Ascoli staat laatste en heeft uit de 1e 7 wedstrijden geen punten behaald, Sassuolo staat 9e met 11 punten uit 7 wedstrijden.
In de beginfase van de competitie wist Ascoli moeilijk het net te vinden, de laatste weken weten ze echter wel iedere keer een doelpuntje mee te pakken, verdedigend blijven ze kwetsbaar en krijgen ze er vaak 3 of 4 tegen.
Ook vanmiddag wordt er in deze wedstrijd de nodige goals verwacht, met wederom een quote van 2,20 zit er wat ons betreft value op.
🕵️🔍 KEY STATS
- Over de 1e 7 wedstrijden hebben wedstrijden van Ascoli een doelpuntengemiddelde van bijna 4 goals per wedstrijd, Sassuolo precies 4 goals per wedstrijd gemiddeld.
- Van de laatste 5 wedstrijden Sassuolo, werd er 4x meer dan over 3,5 goal gescoord.
- Laatste 4 wedstrijden van Ascoli waren allemaal over 3,5 goal.
- Laatste thuiswedstrijd van Ascoli die niet over 3,5 goal ging is meer dan een jaar geleden.
📊Tip: Over 3,5 goal (@2,20)
Bookmaker: Unibet
3%
Gisteren een goede tip met een verkeerd resultaat! Helaas. Vandaag een nieuwe tip!
🏀 Basketball 🏀
🇪🇺 Astana BK. - Khimki Moskou 🇪🇺
🕑 14:30
Vanmiddag weer een duel op het programma in de VTB League, ditmaal tussen Astana en Khimki.
Vorig jaar zou je zeggen dit is een walk over voor Astana, maar zo snel kan het gaan in het basketball. Khimki mist vanmiddag veel spelers (Timma, Bertans, McCollum, Booker en Jovic doen allemaal niet mee.) Ook is het nog maar de vraag of Karasev meedoet.
Astana heeft het in deze sterke competitie lastig, in hun eigen land zijn ze heerser, maar in de VTB League hebben ze het lastig. Wel een ploeg met potentie, die hard werkt.
Wat ons betreft gezien de vorm van Khimki, moet Astana +6 haalbaar zijn, we verwachten een gelijkopgaande wedstrijd. We spelen low (1%) op winst Astana.
🕵️🔍 KEY STATS:
- De vorige ontmoeting eindigde in een 88-89 overwinning voor Astana.
- Khimki Moskou heeft slechts 2 van de laatste 10 wedstrijden gewonnen.
- Astana klopte vorige maand Lokomotiv Kuban, de ploeg waar Khimki Moskou afgelopen week van verloor.
📊Tip: Astana +6 (@1,89)
Bookmaker: Unibet
3%
Low Astana wint (@3)
1%