Het is weer maandag en de Keuken Kampioen Divisie gaat weer beginnen. Een competitie waar ik gezien de voorbeschouwingen flink in zit. Vorige week leverde de maandagwedstrijden mij noteringen op van @166, @31.06 en @20.07. (Screenshots kunnen via chat worden verstuurd). Daarom proberen we het vanavond lowstake weer, maar wat rustiger aan.
FC Eindhoven bleef de eerste competitiewedstrijden ongeslagen tegen respectievelijk FC Volendam en FC Emmen, terwijl Jong PSV sinds april dit jaar niet wist te winnen. Ook werd afgelopen weken verloren van de nummer 20 en 19 van het vorige seizoen. Deze bet is een niet-uitcashbare variant van Draw no Bet.
Deze vind ik ietwat risicovoller, maar ook TOP Oss maakte een meer dan prima indruk in de eerste wedstrijden van het seizoen. Tegen Excelsior en VVV-Venlo werd gewonnen en met spelers als Mathieu, Stuur van den Herik en Margaritha lijkt de club wel over kwaliteit te beschikken. Althans; over meer kwaliteit dan aanstaande tegenstander, waarbij de beste spelers uit de lichting zijn doorgeschoven. Deze bet is een niet-uitcashbare variant van Draw no Bet.