Wedtips van: luigifort
Mijn wedtips voor vandaag:
Viborg-Copenhagen. Asian Viborg +1@1,66 Stake 6/10
VIborg is redelijk bezig en speelt thuis, Copenhagen heeft dit seizoen nog niet gewonnen
Sarpsborg-Haugesund 2 DNB @ 1,90 Stake 8/10
Sarpsborg heeft de laatste 5 wedstrijden verloren en staat onderaan. Haugesund staat in de top 3
Lyngby-Hobro. Hobro +1 @1,47 Stake 5/10
Lyngby heeft de laatse 5 wedstrijden 1 keer gewonnen en Hobro 5 keer
Aalborg-Brondby 1 DNB @ 1,66 Stake 5/10
Brondby heeft dit seizoen nog niet gewonnen en Aalborg is thuis nog ongeslagen
Jammer joh van die nega reacties. De 1e was fout en nog een turkse, de rest was goed. Turken gaan op de blacklist...
Ja Luigi zo gaat dat ;) Speel deze weer mee.
Met alle respect, maar als je complimenten verwacht als je wint, kun je kritiek verwachten als je verliest.
Ik zal je zeggen waarom ik deze als 'negatief' heb beoordeeld. Je lijstje is simpelweg een loterij in mijn optiek. Heel simpel gezegd; het is 12x 50% kans dattie goed is. Vergelijk het met 12x een dobbelsteen op rood gooien. Kans is...? Uiteindelijk is de kans nog kleiner, je zegt immers meer dan 1 doelpunt, de teams moeten dus ook nog minimaal 2x scoren.
Ik heb vaker dergelijke lijstjes gemaakt met competities in Engeland en lagere divisies in Duitsland (o.b.v lage quotering) waar over het algemeen veel doelpunten vallen maar ook daar vallen ze niet (altijd).
Uiteindelijk hebben de picks in mijn topic dezelfde winst, namelijk eur 0, dus heb ik weinig recht van spreken :), maar iig heb je wel mijn toelichting op de 'negatieve' reactie.
Good luck voor wie wel speelt!
Mijn lijstjes zijn geen loterij, ik doe er uitgebreid onderzoek naar...
Uitgebreid onderzoek naar over 1,5 met 1,14 quotes wat een clown ben jij
19u Ludogorets vs. Etar Veliko Tarnovo
+1.5 asian Etar en 0-2 draw
Uitgebreid onderzoek naar over 1,5 met 1,14 quotes wat een clown ben jij
Het gaat er mij om om te kijken in welke matches 2 goals vallen, de odd is van secundair belang. Tuurlijk, hoe hoger hoe beter. Ik had er ook van 1.36 odd en die gingen juist fout, die anderen niet.
19u Ludogorets vs. Etar Veliko Tarnovo
+1.5 asian Etar en 0-2 draw
Helaas, net aan niet. Jammer van die 2e goal. Etar had tot nog toe met max 1 goal verloren. In ieder geval ons geld terug :)