Wedtips van GBB23
Ik zal vanaf nu mijn dagelijkse #BetOfTheDay die ik op Twitter deel ook hier even posten. Voor vandaag is dat de volgende:
17:30 Kuwait - Australia
20:45 Montenegro - Czech Republic
Combo pick : Over 1,5 goals in beide wedstrijden (odd 1,7)
Ik zal vanaf nu mijn dagelijkse #BetOfTheDay die ik op Twitter deel ook hier even posten. Voor vandaag is dat de volgende:
De eerste die ik hier deel is meteen een winnende tip. Op Twitter waar ik mijn tips al wat langer deel zit ik aan 4 op 4 de laatste 4 dagen en 12 op 15 de laatste 15 dagen. Niet slecht dus!!
Ik zal je nauwlettend in de gaten houden topper! :D
Mijn #BetOfTheDay voor vandaag hieronder!
Voor vandaag was de keuze wat lastiger door het beperktere aanbod aan wedstrijden waardoor de odd ook wat lager is.
19:00 Halberstadt - Chemie Leipzig
20:45 Rochdale - Manchester City U21
Combo pick : Over 1,5 goals in both games (odd 1,41)
Ga je volgen
Mijn #BetOfTheDay voor vandaag hieronder!
Voor vandaag was de keuze wat lastiger door het beperktere aanbod aan wedstrijden waardoor de odd ook wat lager is.
19:00 Halberstadt - Chemie Leipzig
20:45 Rochdale - Manchester City U21
Combo pick : Over 1,5 goals in both games (odd 1,41)
2 op 2 !! De mooie reeks gaat dus verder. 2 op 2 sinds ik ze hier ook deel, 5 op 5 de laatste dagen op Twitter en 13 op 16 de laatste 16 dagen. En ok de odd was niet geweldig, maar het blijft een winnende bet. Vandaag zal het nog lastiger worden om goeie bets te vinden want nog minder aanbod dan gisteren dus ik weet nog niet of er vandaag een #BetOfTheDay zal zijn.
Voor vandaag is dit mijn #BetOfTheDay
18:00 M.Nazareth - Nof Hagalil
20:10 Domzale - Mura
Combo pick : Over 1,5 goals in both games (odd 1,7)
Voor vandaag is dit mijn #BetOfTheDay
18:00 M.Nazareth - Nof Hagalil
20:10 Domzale - Mura
Combo pick : Over 1,5 goals in both games (odd 1,7)
Geen 3 op 3 hier en geen 6 op 6 op Twitter. Zelfs in beide wedstrijden te weinig goals, da's zelfs de laatste 3 weken niet gebeurd in mijn dagelijkse pick.
We beginnen gewoon opnieuw en vanaf vandaag ook weer veel meer aanbod dus na de middag post ik mijn bet voor vandaag!
Mijn #BetOfTheDay voor vandaag vrijdag de 13de!
Een iets lagere odd, maar ik stake hem zelf wat hoger omdat ik er wat meer vertrouwen in heb dan gisteren.
18:30 Karlsruher - Sandhausen
20:30 Dusseldorf - Wolfsburg
Combo pick : Over 1,5 goals in both games (odd 1,46)