Tennis voorbeschouwingen - tips
Ziet er heel realistisch uit ;)
Toppers!
Bij deze kom ik elke dag met tennis tips, ik volg tennis op de voet en ken zo alle spelers op de WTA en ATP tour. Vanuit mijn voorbeschouwingen wil ik jullie een beter beeld geven van de wedstrijden die er gespeeld worden in het tennis.
Caruso S. - Cuevas P
Cuevas winst @1.33 unibet high stake
Cuevas,P -4,5 2,10 @2,05 unibet - medium stake
Cuevas,P 0-2 in sets @1,92 unibet - high stake
Voorbeschouwing
Gek genoeg staan deze twee tennissers morgen weer tegen over elkaar, terwijl ze afgelopen zondag op dezelfde ondergrond, op het zelfde toernooi elkaar hebben ontmoet. Omdat Kraijnovic zich heeft teruggetrokken nadat hij de finale verloor in Budapest, is Cuevas de luckey loser.
De reden dat Caruso de winst wist te pakken afgelopen zondag, was puur het feit dat Cuevas in 12 dagen, 10 wedstrijden heeft afgewerkt. Cuevas is in bloedvorm op zijn favoriete gravel maar is natuurlijk al op leeftijd, en zoveel wedstrijden spelen in overload, gaat een wedstrijd je de kop kosten en dat gebeurde afgelopen zondag.
Cuevas is kunnen blijven in Estoril en heeft 2 dagen gehad om zich volledig te herstellen, hij krijgt opnieuw de kans om tegen Caruso te spelen, dit keer laat de ervaren rot niet over zich heen lopen en weet hoe hoe zijn tegenstander speelt. Caruso speelt voornamelijk challengers en is absoluut niet opgewassen om Cuevas nog een keer te verslaan. Natuurlijk is de odd 1,32 wat laag, mijn tip is dan ook om game handicap te spelen, wanneer je de kans krijgt zal ik zeker de -3,5 pakken, bij -4,5 moet je hopen dat Cuevas mag beginnen met serveren, waar hij overigens wel vaak voor kiest. Het spelen van het winnen van de wedstrijd is straight sets zou ik ook zeker aan raden.
Carreno Busta P. - Chardy. J
Carreno Busta P @1,74 unibet - medium stake
Voorbeschouwing
Beide spelers hebben in het gravel seizoen nog weinig gespeeld. Carreno kan zowel op het gravel als de hard court banen goed uit de voeten. Ik vind hem in de rallys een stuk vaster dan Chardy, die zijn punten liever kort houdt.Carreno viel mij niet tegen tegen Paire die goed in vorm was, alleen zijn laatste set was echter niet best.
Chardy heeft in Houston op eigen service nog een match kans gehad (AD40) tegen de uit eindelijke ATP Houston winnaar Garin, mentaal kwam deze verlies partij hard aan, een week later in Monte Carlo speelde hij echter een dramatische wedstrijd in eigen land tegen Kukushin. Ik denk dat Carreno teveel kwaliteiten heeft en echt een bijter is op gravel, waardoor hij Chardy verslaat.
Joao Sousa - Popyrin, Alexei Joao Sousa wint @1,56 unibet - medium stake
Voorbeschouwing
Joao Sousa heeft in dit gravel seizoen pech gehad met zijn loting. In Monte Carlo trof hij de ijzersterke Medvedev en in Barcelona trof hij de in vorm verkeerde Pella, waar hij een set en een break voorsprong nog weggaf. Het spel wat hij liet zien in Barcelona viel mij niet tegen, hij maakte het Pella ontzettend moeilijk maar was op de cruciale punten niet sterk genoeg.
Popyrin daar in tegen, een aanstromend talent, die uitstekend op de hard court banen kan spelen is ontzettend moeilijk te pijlen, wanneer hij zijn niveau haalt is hij fantastisch. Een mooier voorbeeld kan je niet hebben dan zijn laatste wedstrijd tegen Bolleli. In set 1 lukte helemaal niks, maar in set 2 en set 3 blies hij Bolleli letterlijk van de baan. Dit is wel een wedstrijd die je het beste kan betten via live wedden, maar mijn keuze vooraf gaat toch echt naar Sousa, die letterlijk alles terug haalt waardoor Popyrin echt fouten gaat maken, en wanneer hij niet in zijn spel komt gaat de Portugees met de zege ervan door in eigen land.
Berrenttini - Istomin +3,5 @1,82 - Low stake
Voorbeschouwing
Berrenttini is de toernooi winnaar van ATP Budapest, hij speelde in de 2e en laatste set tegen Kraijnovic echt fenomenaal tennis. Wanneer het eenmaal loopt bij de italiaan en dat niveau vast kan houden is hij echt ontzettend moeilijk te verslaan. Waarom wedden tegen de toernooi winnaar? Afgelopen zondag won hij natuurlijk zijn ATP titel op zondag middag, hij speelt op dinsdag alweer in duitsland tegen Istomin, die natuurlijk lager geklasseerd staat op de raking, maar toch al 2 wedstrijden op het gravel van Munchen heeft kunnen spelen en Berrenttini heeft weinig tijd in zijn voorbereiding in dit toernooi kunnen stoppen, ik denk dat hij gister pas naar munchen is gevlogen. Ik denk dat Istomin de handicap van +3,5 gaat coveren, ook omdat berrenttini in set 1 vaak zijn focus er niet bij heeft.
Martic - Hercog game handicap +1,5 @1,77 - hight stake!
Voorbeschouwing
Martic won afgelopen zondag haar WTA titel in Istanbul. Vondrousova was in haar laatste set mentaal gebroken door de zoveel kansen die zij miste in de wedstrijd tegen Martic. Martic startten vorige week in Istanbul zwak waarbij ze een set en een break achter stond. Morgen staat ze tegen de ook in vorm verkerende Hercog die inlugano de finale won van de sterke swiatek. De wedstrijd is ook nog vrij vroeg op de dag, 12:00. Hercog heeft genoeg tijd gehad om zich voor te bereiden, daar in tegen heeft Martic ook een vlucht achter haar kiezen een weinig voor bereidingstijd. Ik zie Hercog de 1,5 handicap makkelijk coveren, wandaar mijn high stake.
Schmiedlova - sasnovich over 20.5 games @1.92
zoek er 1 voor all inn dus odd tussen 1,2 en 1,5 wie weet iets ?