Weddentips Grregho
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
Dit zijn mijn combi's voor vandaag :
Alles puur op mijn gevoel gespeeld ;) ( man u wou ik ook nemen bij mijn triple maar twijfel beetje aan hun )
Let's Hope The Best ! (y)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog enkele mooie betjes vind ik ook :
Anderlecht 0:1 Handicap => Anderlecht = 3.6 bij tipico
Man U 0:1 Handicap => Man U = 2.00 bij tipico
Valencia 0:1 Handicap => Valencia = 2.10 bij tipico
En Twente en Bilbao eventueel ook misschien nog ( Twente => 2.30 , Bilbao => 2.15 )
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good Luck ;) !!
Veel succes (y) !
Over een baalavondje gesproken :( :
Pffff :-@
Blij dat ik mijn winsten vorige week afgehaald heb :d
Okéé goed begonnen vandaag :d !
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT:
Zoals gezegd als ik won zou ik nog een combitje maken :
Good Luck ;)
Dit zijn mijn eerste combi's voor vandaag :
quoteringen combi's :
Combi +1.5=> 2.34
Combi BTS + Ajax => 4.65
Combi 3 => 3.12
Heb wel al een paar andere in gedachten ook voor als deze goed gaan :d
Heb in gedachten : Napoli winst ( of bts/+1.5 ) , anderlecht winst , trabzon BTS , Galatasaray +1.5, Dortmund , Barca +1.5/+2.5 , ...
Combi 1 en combi 3 al fout => ALWEER 1 foutje pfffff echt om moedeloos van te worden ...
9 Combi's in 5 dagen telkens 1 fout ... :s
Pffff :-@ :(
Combi 1 en combi 3 al fout => ALWEER 1 foutje pfffff echt om moedeloos van te worden ...
9 Combi's in 5 dagen telkens 1 fout ... :s
Daarom kun je ook beter singles spelen.