Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Daniel

Ik ga ook eens proberen om een aantal weddenschappen te plaatsen.
Allereerst heb ik er 1 gevonden voor vanavond.
Wellicht dat er nog een aantal weddenschappen deze dag(en) bijkomen :)
Hoe ik de weddenschappen maak of wat mijn strategie is?
Meeste eigen intuïtie en kijkend naar verschillende website's van 'tipsters' die goed presteren :)
Mijn vermogen is maar 50 euro, dus stakes zal ik er voorlopig nog niet bijzetten.
Toch heb ik op Fiorentina 4 euro gewed.

Vanavond: Fiorentina - Udinese 1 @1.66

Wish me luck!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 0108daniel
Country flag 0108daniel in 29-10-2014 10:21 Leden topics
in 29-10-2014 10:21 Leden topics
241 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar 0108daniel
0108daniel Topic starter Geplaatst 30 okt. 2014 om 17:42
Nog een poging voor vanavond: Motagua - Vida 1 @1.55
0 Vind ik leuk's
Hoi Daniel,

Fijn dat je je tips met ons wilt delen.

is het eventueel wel mogelijk om je volledig naam onzichtbaar te maken in het screensht? dit gaat in tegen onze huisregels

alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Avatar 0108daniel
0108daniel Topic starter Geplaatst 30 okt. 2014 om 18:52
juul1982:
Hoi Daniel,

Fijn dat je je tips met ons wilt delen.

is het eventueel wel mogelijk om je volledig naam onzichtbaar te maken in het screensht? dit gaat in tegen onze huisregels

alvast bedankt!


Excuus, dat wist ik niet.
0 Vind ik leuk's
Avatar 0108daniel
0108daniel Topic starter Geplaatst 31 okt. 2014 om 10:09
Tip voor tegen de middag:

Hanescu V. - Przysiezny M. 2 @1.65
0 Vind ik leuk's
pico020:
Je speelt quotes van @ 1.15 en @ 1.09 ???


Zolang hij de tips van Riquerdo maar niet gaat spelen lekker laten gaan, iedereen zal toch moeten uitvinden wat voor hem/haar werkt en zich goed bij voelt.
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
masterk:
pico020:
Je speelt quotes van @ 1.15 en @ 1.09 ???


Zolang hij de tips van Riquerdo maar niet gaat spelen lekker laten gaan, iedereen zal toch moeten uitvinden wat voor hem/haar werkt en zich goed bij voelt.


Dat is allemaal prima, maar Daniel maakt een denkfout door te denken dat quotes van @ 1.15 en @ 1.09 rendement opleveren. Hij had deze twee bets zelfs fout, maar ook als hij deze goed had, en daarna nog vijf keer, de zesde bet die fout is betekent weer dat je op verlies staat.

0 Vind ik leuk's
Avatar 0108daniel
0108daniel Topic starter Geplaatst 31 okt. 2014 om 10:46
pico020:
masterk:
pico020:
Je speelt quotes van @ 1.15 en @ 1.09 ???


Zolang hij de tips van Riquerdo maar niet gaat spelen lekker laten gaan, iedereen zal toch moeten uitvinden wat voor hem/haar werkt en zich goed bij voelt.


Dat is allemaal prima, maar Daniel maakt een denkfout door te denken dat quotes van @ 1.15 en @ 1.09 rendement opleveren. Hij had deze twee bets zelfs fout, maar ook als hij deze goed had, en daarna nog vijf keer, de zesde bet die fout is betekent weer dat je op verlies staat.



Momenteel zit ik op odds van 1,50 tot 1,80.
Deze brengen wel meer risico's met zich mee, dus het is even wachten hoe dit zal uitpakken.
0 Vind ik leuk's
0108daniel:
pico020:
masterk:
pico020:
Je speelt quotes van @ 1.15 en @ 1.09 ???


Zolang hij de tips van Riquerdo maar niet gaat spelen lekker laten gaan, iedereen zal toch moeten uitvinden wat voor hem/haar werkt en zich goed bij voelt.


Dat is allemaal prima, maar Daniel maakt een denkfout door te denken dat quotes van @ 1.15 en @ 1.09 rendement opleveren. Hij had deze twee bets zelfs fout, maar ook als hij deze goed had, en daarna nog vijf keer, de zesde bet die fout is betekent weer dat je op verlies staat.



Momenteel zit ik op odds van 1,50 tot 1,80.
Deze brengen wel meer risico's met zich mee, dus het is even wachten hoe dit zal uitpakken.


Hoezo meer risico? Weer een denkfout. Juist de lage odds zorgen voor risico's op lange termijn.
0 Vind ik leuk's
Avatar 0108daniel
0108daniel Topic starter Geplaatst 31 okt. 2014 om 10:52
pico020:
0108daniel:
pico020:
masterk:
pico020:
Je speelt quotes van @ 1.15 en @ 1.09 ???


Zolang hij de tips van Riquerdo maar niet gaat spelen lekker laten gaan, iedereen zal toch moeten uitvinden wat voor hem/haar werkt en zich goed bij voelt.


Dat is allemaal prima, maar Daniel maakt een denkfout door te denken dat quotes van @ 1.15 en @ 1.09 rendement opleveren. Hij had deze twee bets zelfs fout, maar ook als hij deze goed had, en daarna nog vijf keer, de zesde bet die fout is betekent weer dat je op verlies staat.



Momenteel zit ik op odds van 1,50 tot 1,80.
Deze brengen wel meer risico's met zich mee, dus het is even wachten hoe dit zal uitpakken.


Hoezo meer risico? Weer een denkfout. Juist de lage odds zorgen voor risico's op lange termijn.


Dus als er bij een weddenschap 3,00 staat en de ploeg B 1,50 ga jij voor de 3 euro omdat dat minder risico's heeft?
Ik lees op andere fora's hoe safer je wilt spelen hoe lager de odds zijn.
Want wie is er zo gek om op 1,30 500 euro te zetten.
0 Vind ik leuk's
Dat zeg ik toch niet gast. Het gaat om het spotten van value.

Lage odds zijn niet safer. Je hebt geen enkele garantie dat een odd van 1.09 gaat lukken. Natuurlijk is de kans groter dat het lukt, maar als je die 10 keer doet en de 11de keer fout hebt, heb je nog niks.

Waarom je een odd van 3.00 ineens erbij haalt is me een raadsel. Er zit wel een tussenweg tussen 1.09 en 3.00.

Verder moet je je niet blind staren op de odds, maar simpelweg uitzoeken of de odd die een bookmaker geeft de juiste afspiegeling is.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.