Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Tranqill

Begin ook maar een topic zoals de meeste hier, op of aanmerkingen zijn welkom.
Monaco - Valenciennes - Monaco winst
Monaco beschikt vanavond waarschijnlijk weer over falcao en dit duel tegen laagvlieger valenciennes moet geen problemen opleveren. Aan de kant van monaco zijn verder geen belangrijke afwezige. Valenciennes mist wel de nodige mensen o.a. Clubtopscorer Pujol, Rose, Le tallec en Nguette. Ik zou monaco ook op handicap durven spelen.
Rizespor - Kasimpasa - Kasimpasa X2
Kasimpasa heeft veel mensen al verbaasd dit seizoen, ze zijn terug te vinden op de 2e plek en laten zo ploegen als galatasaray, trabzonspor en besiktas achter zich. Met spelers als Babel, Scarrione, donk en castro spelen ze leuk voetbal. Enige afwezige aan de kant van Kasimpasa is donk. Rizespor mist gewoon de kwaliteit en speelt mee in de onderste regio en verloren alweer 5 wedstrijden op rij, aan de kant van Rizespor ontbreekt de kameroenees Kweuke.
Pescara - Padova - Padova DNB
Pescara is duidelijk in vorm, van de laatste 5 wedstrijden gingen er 4 gewonnen en 1 gelijk en de ploeg is terug te vinden op de 6e plaats. Kwalitatief is padova een stuk minder en van de laatste 5 wedstrijden speelden ze er maar liefst 4 gelijk en de ploeg is terug te vinden op de 20e positie. Omdat padova de laatste wedstrijden veel gelijk speelt pak ik hem hier DNB
Totale odd @ 2.10
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tranqill
Country flagtranqill in 14-12-2013 11:35 Leden topics
in 14-12-2013 11:35 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.