Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Papa Leo

Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 6-10-2011 17:01 Leden topics
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
1320 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Schitterend Leo...ik had in plaats van KooTeePee, Bamberg in de duitse regionalliga genomen. En staat momenteel 1-0. Hopelijk blijft het zo (y)
Kijk uit naar je volgende tips!!
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Ga zo door papa! Mooi topic. Genoeg die wat aan je tips hebben! (y) :d
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
JACKPOT-PAPA (h) nieuwe nickname :P
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Voor vandaag speel ik:
Silkeborg-Horsens 1 odd 2.45
Schelbourne-Drogheda 2 odd 2.75
Mervue-Athlone T 2 odd 2.45
100/50 ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Ook deze nog:
Austria Lustenau-KSV1919 1 odd 2.05
OPS-SJK 2 odd 2.25
SKN St Polten-First Vienna 2 odd 3.75
Ook hier 100/50 ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Horsens won in 2012 al 2 keer uit bij Silkeborg, wat is je reden voor deze pick Leo?
Veel succes met je bon vandaag.
0 Vind ik leuk's
Wat ik vreemd vind: vlak nadat papa leo zijn bets doet zijn de odds gelijk lager bij bwin.
0 Vind ik leuk's
Knap gespeeld Leo! Volg je al een tijdje en je hebt erg vaak succesvolle tips. Ik zal vandaag voor het eerst enkele tips met je meespelen. Veel succes vandaag! ;)
0 Vind ik leuk's
Silkeborg doe ik zeker mee...Horsens mist een aantal belangrijke spelers.
Samen met Lustenau en RNK Split. Allemaal thuisspelende ploegen...ik geloof niet zo in bezoekers haha
(y)
WINNING!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
hv08:
Wat ik vreemd vind: vlak nadat papa leo zijn bets doet zijn de odds gelijk lager bij bwin.

Misschien is dat wel omdat de odds bij Bwin gewoon lager liggen dan bij enkele andere bookmakers.
Betfair zijnde odds NU:
Austria Lustenau 2.08
First Vienna 2.85
Drogheda 3.25(enorm gestegen dus)
Silkeborghs 2.55
Athlone 2.56
Misschien eens overwegen om meerdere bookmakers te nemen en die met de hoogste odds te nemen.
;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.