Tips van: Papa Leo
Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Seedorf krijg pas vanaf 22 juli zoon werkvergunning dus nee brammetje hij speelt nog niet
It's not gambling if you always win
Ik speel m weer volledig nee Leo.
vraagje: je bent Belg en je speelt vooral op bwin. Ben je niet bang dat de Belgische regering in de nabije toekomst uitbetalingen onmogelijk maakt?
Vroeg het me af als landgenoot (y)
vraagje: je bent Belg en je speelt vooral op bwin. Ben je niet bang dat de Belgische regering in de nabije toekomst uitbetalingen onmogelijk maakt?
Losers are winners without luck
maximus:
Als je al je uitbetalingen en stortingen doet via bijv Moneybookers , zal je nooit problemen hebben om geld te storten ( zelfs op sites die op de zwarte lijst staan ) of geld te laten uitbetalen.
Bij een uitbetaling via Moneybookers is nergens vermeld dat dit geld van een "goksite" is , kan evengoed van een verkoop zijn via Ebay of iets anders
Ben ook Belg , en ik doe ook al mijn betalingen en uitbetalingen zo , via Moneybookers en ik heb totaal geen schrik om in de problemen te komen
Succes (y) (y) (y)
Draco, storten via moneybookers lukt toch niet. Je moet namelijk aangeven of het geld dat je via je credit card stort, voor gaming of non gaming purposes is. Als ik gaming aangeef, wordt mijn kaart geweigerd( heeft mss met de nieuwe policy te maken van de overheid). Als ik non gaming aangeef kan ik het geld niet overmaken naar BV's bwin.
Is het je trouwens ook opgevallen dat www2.bwin.com nu ook niet meer werkt.
Stop de inmenging van de overheid! :-@
Losers are winners without luck
maximus:
Draco, storten via moneybookers lukt toch niet. Je moet namelijk aangeven of het geld dat je via je credit card stort, voor gaming of non gaming purposes is. Als ik gaming aangeef, wordt mijn kaart geweigerd( heeft mss met de nieuwe policy te maken van de overheid). Als ik non gaming aangeef kan ik het geld niet overmaken naar BV's bwin.
Je kan via je bankrekening ook geld storten op Moneybookers, misschien moet je dat eens proberen .
Ik heb geen problemen met storten op Moneybookers via mijn bankrekening ( net hetzelfde hier , de bank of overheid weet niet voor wat dit geld is , kan dus ook dienen om een aankoop te doen op het net ) en laten uitbetalen via Moneybookers is ook geen probleem. ( Het duurt wel een paar dagen eer geld van bankrekening op Moneybookers staat , maar van Moneybookers naar bookie is binnen het uur ok )
En ik kan nog wel degelijk op Bwin , heb die "tool" geïnstalleerd en wanneer ik die aanklik start die op en brengt mij naar de Bwin site
Het is zoals Draco zegt,ik doe alles via moneybookers en ik heb geen enkel probleem.Via de kaart van moneybookers kan ik ook gewoon casch geld afhalen zonder problemen in Belgie.
Ik zie echt het probleem niet om verder op Bwin of Unibet enz te spelen. ;-) ;-) ;-)
Ik zie echt het probleem niet om verder op Bwin of Unibet enz te spelen. ;-) ;-) ;-)
brammetje85:
Corinthians sinds lange tijd met hun sterkste selectie. De spelers werden in de competitie gespaard, door de Copa Libertados. Corinthians hebben de Copa gewonnen en zijn dus het sterkste team van Zuid-Amerika. Ik denk dat de meest gespeelde bet vandaag is Corinthians to win. Deze zal ik dan zelf ook spelen. Hoop dat je nog niet ingezet hebt op Botafogo, zou Seedorf al meespelen bij Botafogo? Iig succes
hv08:
Ik doe hem wel even mee maar dan met lagere bedragen :) zou botafogo kunnen winnen? Ze staan wel stukje boven corinthians in de stand (7e tegenover 19e) en hebben een odd van 4.00. Ik zet daar ook 5 euro op.
Ik doe hem wel even mee maar dan met lagere bedragen :) zou botafogo kunnen winnen? Ze staan wel stukje boven corinthians in de stand (7e tegenover 19e) en hebben een odd van 4.00. Ik zet daar ook 5 euro op.
Corinthians sinds lange tijd met hun sterkste selectie. De spelers werden in de competitie gespaard, door de Copa Libertados. Corinthians hebben de Copa gewonnen en zijn dus het sterkste team van Zuid-Amerika. Ik denk dat de meest gespeelde bet vandaag is Corinthians to win. Deze zal ik dan zelf ook spelen. Hoop dat je nog niet ingezet hebt op Botafogo, zou Seedorf al meespelen bij Botafogo? Iig succes
Ik las net dat Seedorf pas vanaf 22 juli speelgerechtig is. Daarnaast mag de spits van Botafogo, die gehuurd is van Corinthians, niet meespelen tegen zijn oude club.
leonardo1965:
Triestige bedoening wat de wedstrijden betreft,na lang zoeken toch iets gevonden:
Real Garcilaso-Juan Aurich both teams to score odd 2
Coritiba-Palmeiras 1 odd 1.9
Corinthians-Botafogo +2.5 goals odd 1.95
Ook deze weer 50e single en 25e in combi :p :p :p :p :p
Triestige bedoening wat de wedstrijden betreft,na lang zoeken toch iets gevonden:
Real Garcilaso-Juan Aurich both teams to score odd 2
Coritiba-Palmeiras 1 odd 1.9
Corinthians-Botafogo +2.5 goals odd 1.95
Ook deze weer 50e single en 25e in combi :p :p :p :p :p
Slechts 1/3
Ik trek 97,5e=77,5e verlies
Account=1616,5e :-( :-( :-( :-(
Voor vandaag speel ik:
Trotthur Reykjavik-Fjolnir 1 odd 2.8
Keflavik-KR Reykjavik 2 odd 1.85
Haukar Hafnafjordur-Vikunger F +2.5 goals odd 1.95
Wederom 50e single en 25e in combi
Het is koud genoeg om op Ijslands voetbal te spelen. lol ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Trotthur Reykjavik-Fjolnir 1 odd 2.8
Keflavik-KR Reykjavik 2 odd 1.85
Haukar Hafnafjordur-Vikunger F +2.5 goals odd 1.95
Wederom 50e single en 25e in combi
Het is koud genoeg om op Ijslands voetbal te spelen. lol ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Ik doe hem weer mee. Gisteren was minder, maar botafogo wel gewonnen. Had gewoon de odd @ 4 moeten nemen ipv dnb @2.90 :)