Tips van: Papa Leo
Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
leonardo1965:
Beetje te ambitieus deze bet
leonardo1965:
Nog eentje om het af te leren:
Reclife-Corinthians h-1 reclife odd 4.2
Ponte Preta-Palmeiras Ponte Preta scoort in elke helft odd 3.25
Deze ook 50e single en 25e in combi.
Nog eentje om het af te leren:
Reclife-Corinthians h-1 reclife odd 4.2
Ponte Preta-Palmeiras Ponte Preta scoort in elke helft odd 3.25
Deze ook 50e single en 25e in combi.
Beetje te ambitieus deze bet
Ach, moeten af en toe een keer gek doen he ;-)
leonardo1965:
Vandaag lekker eens overslagen. Echt geen enkele match gevonden die ergens op trekt om een bet te plaatsen. :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Vandaag lekker eens overslagen. Echt geen enkele match gevonden die ergens op trekt om een bet te plaatsen. :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Best saai inderdaad. Hopelijk zijn er morgen weer wat wedstrijden.
Er zit idd echt niets bij vandaag nee. Tour ook al rustdag. Dan maar een dag helemaal niet idd :d
-
Voor deze nacht speel ik:
Criciuma-Boa h-1 criciuma odd 2.4
Guaratingueta-ASA +2.5 goals odd 2.15
Sport HuanCayo- A Lima + 2.5 goals pdd 2.15
Ook deze 50e single en 25e in combi.
Toch nog iets om op te spelen.Even lange nacht van maken en kijken. lol ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Toch nog iets om op te spelen.Even lange nacht van maken en kijken. lol ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Veel succes met de bets. Kan ze bij bij unibet niet vinden helaas, anders had ik met je meegespeeld.
leonardo1965:
ONGELOOFLIJK,ONGELOOFLIJK.........Criciuma verkloot mijn combi door een 4-1 voorsprong in min 87 alsnog Boa 2 keer te laten scoren(4-3 in min 93)
Daar word ik dus gewoon ZIEK van als zoiets gebeurd.
Nu heb ik 2/3 juist en weg mijne combi en JACKPOT.
Ik trek:107,5e+107,5e=215e-175e=40e winst
Account=1694e
:-( :-( :-( :-( :-(
leonardo1965:
Die bovenste is echt ziek ja, 93e minuut. Heb je die pot gekeken? Zo ja, is alles nog heel hehe?
Toch winst (y)
-
Triestige bedoening wat de wedstrijden betreft,na lang zoeken toch iets gevonden:
Real Garcilaso-Juan Aurich both teams to score odd 2
Coritiba-Palmeiras 1 odd 1.9
Corinthians-Botafogo +2.5 goals odd 1.95
Ook deze weer 50e single en 25e in combi :p :p :p :p :p
Real Garcilaso-Juan Aurich both teams to score odd 2
Coritiba-Palmeiras 1 odd 1.9
Corinthians-Botafogo +2.5 goals odd 1.95
Ook deze weer 50e single en 25e in combi :p :p :p :p :p
Ik doe hem wel even mee maar dan met lagere bedragen :) zou botafogo kunnen winnen? Ze staan wel stukje boven corinthians in de stand (7e tegenover 19e) en hebben een odd van 4.00. Ik zet daar ook 5 euro op.
hv08:
Ik doe hem wel even mee maar dan met lagere bedragen :) zou botafogo kunnen winnen? Ze staan wel stukje boven corinthians in de stand (7e tegenover 19e) en hebben een odd van 4.00. Ik zet daar ook 5 euro op.
Corinthians sinds lange tijd met hun sterkste selectie. De spelers werden in de competitie gespaard, door de Copa Libertados. Corinthians hebben de Copa gewonnen en zijn dus het sterkste team van Zuid-Amerika. Ik denk dat de meest gespeelde bet vandaag is Corinthians to win. Deze zal ik dan zelf ook spelen. Hoop dat je nog niet ingezet hebt op Botafogo, zou Seedorf al meespelen bij Botafogo? Iig succes
Heb uiteindelijk 5 euro op een dnb gezet voor Botafogo @2.90 in een single. Verder wel de tips van papaleo aangehouden in een multi en 3 singles. Succes allen!