Tips van: Papa Leo
Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Wat een mooi voorbeeld van tilten, ik raad je aan om de volgende niet op zo'n hoge odds te tilten, pak er dan een van de twee, maar dit was te risicovol. Zonde van het geld auwe... (n) Je hebt binnen 24 uur even 1100 euries verspeeld.
Apart dat iedereen het er nog even in wilt wrijven? Volgens mij hebben er mensen boze oog gedaan..
.
Hoe bedoel je? Ik geef hem advies hoor...trouwens, na elke winnende weddenschap kwamen ook veel reacties, dus na zo'n groot verlies lijkt het me meer dan logisch dat er reacties komen. En als je geen reacties wilt horen, open je toch ook geen topic.
volgens mij tilte leo wel een beetje, seoul heeft nog iets goed gemaakt. Maar ik blijf zijn nummer 1 FAN, en speel zeer veel met hem mee. Hij heeft nu zijn mindere strike gehad dus vanaf hier weer bergopwaarts, en historisch gezien doet hij het fantastisch. Ik denk niet Etienne het niet negatief bedoelt.
Nadeel van chats/mails ect is dat je de klemtoon van een bericht soms moeilijk is in te schatten en dat het misschien snel negatief over komt terwijl dat niet de bedoeling is.
anyways ga zo door (niet zoals vannacht natuurlijk :P ) leo ik speel mee
Nadeel van chats/mails ect is dat je de klemtoon van een bericht soms moeilijk is in te schatten en dat het misschien snel negatief over komt terwijl dat niet de bedoeling is.
anyways ga zo door (niet zoals vannacht natuurlijk :P ) leo ik speel mee
Jezus jongens.Ik heb mijn winst al lang gepakt.Het is tenslotte maar geld.
Alle mooie competities zijn ten einde en ik start dit wel terug op, eens die mooie competities terug beginnen.
Ik ga nu lekker genieten van de zomer, een glaasje wijn en van de kinderen.
Wel leuk om al die reacties en al dat geroezemoes op de chat en ook in dit topic te lezen.ha ha ha
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Alle mooie competities zijn ten einde en ik start dit wel terug op, eens die mooie competities terug beginnen.
Ik ga nu lekker genieten van de zomer, een glaasje wijn en van de kinderen.
Wel leuk om al die reacties en al dat geroezemoes op de chat en ook in dit topic te lezen.ha ha ha
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
onzemichael:
Hopelijk pakt het goed uit Leo, anders beetje zonde van het geld.
Had er liever een vw-bbq van gedaan met dit weer :p :p:p
Gratis eten voor onze gierige Hollanders ;););€
Hopelijk pakt het goed uit Leo, anders beetje zonde van het geld.
Had er liever een vw-bbq van gedaan met dit weer :p :p:p
Gratis eten voor onze gierige Hollanders ;););€
Jou nodig ik zo uit voor een BBQ michael.En de drank is ook gratis. lol lol :p :p :p :p
Eerst nog eens lekker genieten van hopelijk een mooi EK.
brojkovic:
Apart dat iedereen het er nog even in wilt wrijven? Volgens mij hebben er mensen boze oog gedaan..
Brojkovic, daar lig ik echt niet wakker van hoor.
;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Veel Succes Leo, en als je het kan missen waarom niet, het wordt pas een probleem wanneer je geen bbque meer kan houden en een
koel drankje(correctie meer drankjes met dit weer) succes!
koel drankje(correctie meer drankjes met dit weer) succes!
je hebt t geweldig gedaan en heb veel winst gepakt door jou tips!
Veel plezier met t EK en hoop je snel weer terug te zien ;-) (y)
Veel plezier met t EK en hoop je snel weer terug te zien ;-) (y)