Tips van: Papa Leo
Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voor deze nacht speel ik het volgende:
Sporting Cristal- Lima 1 odd 2.2
Sport Boys-Cesar Vallejo 2 odd 2.45
Vasco da Gama-Lanus 1 odd 1.75
Wederom 150e/50e ;-) ;-) ;-) ;-)
thamikesite:
Weer twee van drie goed :p lekker bezig!
Weer twee van drie goed :p lekker bezig!
1 vd 3 maar goed, beter kijken ;-)
Goodmorning let the stress begin (y)
leonardo1965:
1/3 goed.
Ik trek 262,5e=237,5e verlies.
Account=1738e
Voor vandaag speel ik(terwijl ik werken ben)de volgende matchen:
Al-Talleea-Al Msnaa 1 odd 2
Urawa Red Diamonds-Ykomoto 1 odd 2.1
Horsens-Sonderjyske 1 odd 2.15
Wederom 150e/50e
:o :o :o :o
Wederom 150e/50e
leonardo1965:
Wederom 150e/50e
Wederom 150e/50e
Urawa wilde ik ook spelen, hoewel ze thuis de afgelopen 3 keer wel van de F. Marinos verloren hebben (terwijl ze daar uit steeds winnen).
Die andere twee, met name Al-Talleea, zien er ook goed uit dus doe ik gezellig mee (y)
Waarom speel je eigenlijk niet meer 30e/30e, of 125e/125e, werkt de manier die je nu doet beter?
Heb er een beetje moeten over rekenen Massie.
Maar als je op de single speelt en je giet die in een combi(3matchen),dan is uw combi zogezegd uw vierde single.
Je kan de bedragen zetten zoals je zelf wilt,maar voor uw combi is 1/3 van het bedrag van de singles genoeg om zoveel te trekken als een single.
Je kan op deze topic al wel een paar voorbeelden vinden als je wil.
Als ik ook elke keer ook 150e op de combi zou zetten,dan zou ik zelfs met 2 singles goed verlies maken.Het is juist de bedoeling dat ik met 2 singles juist al winst maak en met één single juist de schade binnen de perken hou.
Speelde vroeger singles en combi voor dezelfde inzet en dan ben je echt verplicht om 3/3 te halen.Bouw gewoon wat veiligheid in.
Hoop dat je aan deze uitleg wat hebt!! ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Maar als je op de single speelt en je giet die in een combi(3matchen),dan is uw combi zogezegd uw vierde single.
Je kan de bedragen zetten zoals je zelf wilt,maar voor uw combi is 1/3 van het bedrag van de singles genoeg om zoveel te trekken als een single.
Je kan op deze topic al wel een paar voorbeelden vinden als je wil.
Als ik ook elke keer ook 150e op de combi zou zetten,dan zou ik zelfs met 2 singles goed verlies maken.Het is juist de bedoeling dat ik met 2 singles juist al winst maak en met één single juist de schade binnen de perken hou.
Speelde vroeger singles en combi voor dezelfde inzet en dan ben je echt verplicht om 3/3 te halen.Bouw gewoon wat veiligheid in.
Hoop dat je aan deze uitleg wat hebt!! ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Ik ben zelf ook aan het zoeken naar de juiste verhouding :)
Zeker met 3 singles die samen onder de @8.00 (bijv @1.75 x @1.90 x @2.05 uitkomen is de verhouding 4xhetzelfde bedrag (dus bijv 4x125) niet zo handig omdat je dan bij 2 goed voorspelde singles (klein) verlies maakt. Aan de andere kant: áls je er dan 3 goed hebt, is de combi ook een lekkere bonus dus daar valt dan veel winst te behalen.
Ik speel nu zelf vaak de verhouding 17.5% van een bedrag (in jouw geval dus 0.175x500=87.50) op de combi en 3x 27.5% (0.275x500=137.50) op de single, zodat bij 2 juist voorspelde resultaten er geen verlies is en vaak zelfs iets winst. En bij drie juiste voorspellingen is de bonus (de combi) ook nog redelijk hoog. Dat vind ik bij jouw verhouding (0.10 op de combi en 3x0.3 op de single) wat te laag, maar ik ben er ook een beetje naar aan het zoeken wat nou het beste is om te doen (y)
Trouwens, als je odds gewoon rond de @2.00 zijn, ben je niet verplicht om 3/3 te halen he, bij 2/3 heb je je inleg dan gewoon terug :)
Zeker met 3 singles die samen onder de @8.00 (bijv @1.75 x @1.90 x @2.05 uitkomen is de verhouding 4xhetzelfde bedrag (dus bijv 4x125) niet zo handig omdat je dan bij 2 goed voorspelde singles (klein) verlies maakt. Aan de andere kant: áls je er dan 3 goed hebt, is de combi ook een lekkere bonus dus daar valt dan veel winst te behalen.
Ik speel nu zelf vaak de verhouding 17.5% van een bedrag (in jouw geval dus 0.175x500=87.50) op de combi en 3x 27.5% (0.275x500=137.50) op de single, zodat bij 2 juist voorspelde resultaten er geen verlies is en vaak zelfs iets winst. En bij drie juiste voorspellingen is de bonus (de combi) ook nog redelijk hoog. Dat vind ik bij jouw verhouding (0.10 op de combi en 3x0.3 op de single) wat te laag, maar ik ben er ook een beetje naar aan het zoeken wat nou het beste is om te doen (y)
Trouwens, als je odds gewoon rond de @2.00 zijn, ben je niet verplicht om 3/3 te halen he, bij 2/3 heb je je inleg dan gewoon terug :)
leonardo1965:
Wederom 150e/50e
Wederom 150e/50e
Voor de verandering nog eens 2/3 juist.
Ik trek 300e+322,5e=622,5e=122,5e winst.
Account= 1860e :) :) :) :)