Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Papa Leo

Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 6-10-2011 17:01 Leden topics
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
1320 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vrijdag speel ik volgende matchen.
Den Bosch-Volendam 1 odd 2.1
Unterhaching-Darmstad 1 odd 1.85
Beide 10e single.
In combi voor 5e
Ik zet ook nog 15e in op +2.5 bij H Rostock-1860 Munchen aan odd 1.85.
Inzet dus 40e.
0 Vind ik leuk's
Leo, mag ik vragen waarom je voor den Bosch kiest? Deze ploeg heeft zeeeeer veel geblesseerde spelers en staat dus zeker niet in zijn sterkste opstelling!
0 Vind ik leuk's
Voor morgen speel ik:
Lokeren-Genk 1 odd 3.05
Stvv-Beerschot 1 odd 2.85
Beide aan 10e single
Combi van 5e
Mons-Kv Kortrijk speel ik single aan 10e odd 2
Anderlecht-Standard ook single aan 20e odd 1.75
Totale inzet:55e
0 Vind ik leuk's
Gelukkig voor je dat Unterhaching goed viel, jammer ook van die ene goal bij Rostock pot.
0 Vind ik leuk's
-
Gisteren voor 40e gespeeld en slechts 18.5e terug.Verlies van 21.5e. Totale stand bedraagt nu 265e!!
Zie nu wel dat ik in Belgie Lokeren juist heb aan odd van 3.05. Dus even duimen voor STVV en dan heb ik ook nog een mooie combi.
0 Vind ik leuk's
STVV wint wel ;) en Genk heeft weer zn voorsprong niet kunnen behouden de prusters :p
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
leonardo1965:
Gisteren voor 40e gespeeld en slechts 18.5e terug.Verlies van 21.5e. Totale stand bedraagt nu 265e!!
Zie nu wel dat ik in Belgie Lokeren juist heb aan odd van 3.05. Dus even duimen voor STVV en dan heb ik ook nog een mooie combi.

Den beerschot is te goe :) (l)
0 Vind ik leuk's
Ingezet op La Louvière? hebben 3-0 gewonnen :d
0 Vind ik leuk's
Ondanks alles een winstgevend weekend gehad.
Lokeren:30.5e
Bergen:20e
Anderlecht:35e Totaal=85.5e Ingezet 55e Winst:30.5e
Totale stand:295.5e
Het volgende spel gaat iets in de CL zijn vermoed ik.
0 Vind ik leuk's
Ik ga eens een klein risico zetten:
Zagreb-Ajax 1 odd 2.55
Napoli-B Munchen 1 odd 4.2
Ga op elk 5e single zetten en 5e in combi.
Ga ook combi in Engeland spelen:Leeds 1 odd 1.62,Tamworth 1 odd 1.75 en Crystal Palace 1 odd 1.85 Ook aan 5e.(totale odd is 5.34)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.