Tips van: Papa Leo
Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ook deze gaat nog de deur uit:
Pescara-Liverno 1 odd 1.75
Grossetto-Nocerine 1 odd 2.1
Las Palmas-Huelva 1 odd 2.15
Ook deze weer voor 30e single en 30e in combi.
Pescara-Liverno 1 odd 1.75
Grossetto-Nocerine 1 odd 2.1
Las Palmas-Huelva 1 odd 2.15
Ook deze weer voor 30e single en 30e in combi.
Single bets die ik ga spelen voor 30e:
Liverpool-Everton 2 odd 3.15
Wolfsburg-Augsburg 2 odd 4.25
Schalke04-Dortmund 1 odd 3.25
PSV-AZ -1PSV odd 2.85
Liverpool-Everton 2 odd 3.15
Wolfsburg-Augsburg 2 odd 4.25
Schalke04-Dortmund 1 odd 3.25
PSV-AZ -1PSV odd 2.85
Kan je die singles een beetje toelichten? Vooral PSV -1 vind ik nogal een risico. Toch zal er genoeg value inzitten in zulke wedstrijden. :)
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
Kan je die singles een beetje toelichten? Vooral PSV -1 vind ik nogal een risico. Toch zal er genoeg value inzitten in zulke wedstrijden. :)
Oke, geen probleem Joost.
Liverpool is duidelijk op de dool de laatste tijd.Sinds de winst in de league cup zijn ze zeker van Europees voetbal en sindsdien zijn de resultaten erg mager.Everton heeft eindelijk zijn scorende spits gevonden in Jelavic, wat voor de nieuwjaar toch het grote probleem was van Everton.Scorend vermogen.Ook het middenveld met Fellaini en Pienaar lijkt mij sterker dan dat van Liverpool.
Wolfsburg heeft de laatste 2 verloren en speelt eigenlijk voor niets meer.Magath heeft ook aangekondigd om wat jongeren de kans te geven om zich te bewijzen naar volgend seizoen toe.Augsburg moet punten rapen om zich boven de degradatiestreep te kunnen houden.Iedereen zei al voor de match op B Munchen dat Augsburg zijn korf ging vol krijgen.Het probleem bij Augsburg is dat ze zelf het spel moeilijk kunnen maken en vooral de tegenstander moeten laten komen om zelf gevaarlijk te zijn.Dat lijkt mij hier op Wolfsburg het geval.Kan ook een X worden, maar niets is zeker.
Schalke04 thuis tegen Dortmund in de derby van de Rhur.Dit is daar de match van het jaar.Schalke04 gaat alles in het werk stellen om Dortmund te verslaan in eigen huis.En ik zie ze daar ook toe in staat, omdat Schalke04 zelf ook nog de punten nodig heeft om zijn derde plaats te behouden die recht geeft op CL.
PSV is inderdaad een kleine gok.Maar ik vermoed dat PSV zich gaat revancheren voor het verlies van verleden week.Ook hebben ze iets recht te zetten tegenover de supporters die toch echt op de titel hadden gerekend.Wil men de supporters nog enigszins achter de ploeg krijgen gaan ze een uitstekende prestatie moeten neerzetten.
AZ lijkt mij ook kwetsbaar geworden te zijn de laatste weken.Volgens mij is de te smalle kern de oorzaak er van dat ze de titel gaan missen.
Trouwens Joost, het zijn single bets en een beetje risico bets.Maar wedden is altijd een risico, niet.
Zo heb je eens in mijn hoofd kunnen zien hoe ik tot zulke dingen kom!! lol lol (Belgische gedachten zijn soms moeilijk te volgen!!!)
leonardo1965:
Liverpool is duidelijk op de dool de laatste tijd.Sinds de winst in de league cup zijn ze zeker van Europees voetbal en sindsdien zijn de resultaten erg mager.Everton heeft eindelijk zijn scorende spits gevonden in Jelavic, wat voor de nieuwjaar toch het grote probleem was van Everton.Scorend vermogen.Ook het middenveld met Fellaini en Pienaar lijkt mij sterker dan dat van Liverpool.
Wolfsburg heeft de laatste 2 verloren en speelt eigenlijk voor niets meer.Magath heeft ook aangekondigd om wat jongeren de kans te geven om zich te bewijzen naar volgend seizoen toe.Augsburg moet punten rapen om zich boven de degradatiestreep te kunnen houden.Iedereen zei al voor de match op B Munchen dat Augsburg zijn korf ging vol krijgen.Het probleem bij Augsburg is dat ze zelf het spel moeilijk kunnen maken en vooral de tegenstander moeten laten komen om zelf gevaarlijk te zijn.Dat lijkt mij hier op Wolfsburg het geval.Kan ook een X worden, maar niets is zeker.
Schalke04 thuis tegen Dortmund in de derby van de Rhur.Dit is daar de match van het jaar.Schalke04 gaat alles in het werk stellen om Dortmund te verslaan in eigen huis.En ik zie ze daar ook toe in staat, omdat Schalke04 zelf ook nog de punten nodig heeft om zijn derde plaats te behouden die recht geeft op CL.
PSV is inderdaad een kleine gok.Maar ik vermoed dat PSV zich gaat revancheren voor het verlies van verleden week.Ook hebben ze iets recht te zetten tegenover de supporters die toch echt op de titel hadden gerekend.Wil men de supporters nog enigszins achter de ploeg krijgen gaan ze een uitstekende prestatie moeten neerzetten.
AZ lijkt mij ook kwetsbaar geworden te zijn de laatste weken.Volgens mij is de te smalle kern de oorzaak er van dat ze de titel gaan missen.
Trouwens Joost, het zijn single bets en een beetje risico bets.Maar wedden is altijd een risico, niet.
Zo heb je eens in mijn hoofd kunnen zien hoe ik tot zulke dingen kom!! lol lol (Belgische gedachten zijn soms moeilijk te volgen!!!)
joostvwillegen:
Je tips staan ook op twitter topper! gr
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
leonardo1965:
Voor Duitsland speel ik de volgende:
Chemnitzer-SV Wehen 1 odd 1.8
H Berlin II-Hallescher 2 odd 1.75
Lotte-Wupperthal 1 odd 1.65
Trier-Bochum II 1 odd 1.7
Ook deze voor 30e single en 30e in combi :p :p :p
Voor Duitsland speel ik de volgende:
Chemnitzer-SV Wehen 1 odd 1.8
H Berlin II-Hallescher 2 odd 1.75
Lotte-Wupperthal 1 odd 1.65
Trier-Bochum II 1 odd 1.7
Ook deze voor 30e single en 30e in combi :p :p :p
Deze was niet al te denderend.Slechts 2 goede uitslagen.
Het brengt mij 51e+52,5e =103,5e
Voor 150e gespeeld, dus 46,5e verlies.
Account=1553,5e
leonardo1965:
Wel ik zou vandaag zoveel willen spelen dat ik niet weet welke matchen ik zal nemen!! lol
Heb zoveel keuze, maar ik ga er toch een paar mooie uitzoeken.
Watford-hull 1 odd 2.3
Schrewsbury-Rotterham 1 odd 1.95
Macclesfield-Crewe A 2 odd 2.1
Deze speel ik wederom 30e single en 30e in combi
De volgende is:
Burnley-Coventry 1 odd 2
Brentford- Nots County 1 odd 2.2
Barnsley-Cardiff 2 odd 2
:d :d :d
Wel ik zou vandaag zoveel willen spelen dat ik niet weet welke matchen ik zal nemen!! lol
Heb zoveel keuze, maar ik ga er toch een paar mooie uitzoeken.
Watford-hull 1 odd 2.3
Schrewsbury-Rotterham 1 odd 1.95
Macclesfield-Crewe A 2 odd 2.1
Deze speel ik wederom 30e single en 30e in combi
De volgende is:
Burnley-Coventry 1 odd 2
Brentford- Nots County 1 odd 2.2
Barnsley-Cardiff 2 odd 2
:d :d :d
Ook hier geen al te denderende uitslagen voor mij:Slechts 2 uitslagen correct
Dat maakt: 60e+58,5e=118,5e
Heb voor 240e ingezet, dus is verlies van 121,5e
Account=1431e
Voor deze avond nog een paar mooie om te spelen:
Las Palmas-Huelva 1 odd2.45
Heist-Roeselare 1 odd 1.95
Z Waregem-Beerschot 1 odd 2
Ook deze weer voor 30e single en 30e combi ;-) ;-) ;-)
Voor in deze avond maak ik nog:
Colo Colo- U Katholica 1 odd 2.2
Lyon -Marseille 1 odd 2.45
Leon de H-Sport Boys 1 odd 1.75
Wederom 30e si,gle en 30e in combi. :-$ :-$ :-$ :-$
Colo Colo- U Katholica 1 odd 2.2
Lyon -Marseille 1 odd 2.45
Leon de H-Sport Boys 1 odd 1.75
Wederom 30e si,gle en 30e in combi. :-$ :-$ :-$ :-$
leonardo1965:
Deze keer ook maar 1 juist:
Trek dus 60e en heb voor 120e gespeeld.
Is 60e verlies.
Account=1371e