Tips van: Papa Leo
Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bedankt allen voor de felicitaties.
Je hebt helemaal gelijk,en zijn vrouw is van Nederland. We hebben inderdaad die naam van haar genomen omdat we die echt speciaal vinden.Komt inderdaad niet zo veel voor in Belgie.
Onze middelste nu heet MIKAIL en is tot nu toe de enigste in Belgie met die naam die zo geschreven word. LENTEL komt nu toch al een paar keer voor in Belgie blijkt.
;-) ;-) ;-) ;-)
hypnotist86:
Proficiat Leo! Mooie naam ook. Ik ken maar één iemand met dezelfde naam en dat is Bart Wellens zijn vriendin als ik mij nie vergis ;-)
Proficiat Leo! Mooie naam ook. Ik ken maar één iemand met dezelfde naam en dat is Bart Wellens zijn vriendin als ik mij nie vergis ;-)
Je hebt helemaal gelijk,en zijn vrouw is van Nederland. We hebben inderdaad die naam van haar genomen omdat we die echt speciaal vinden.Komt inderdaad niet zo veel voor in Belgie.
Onze middelste nu heet MIKAIL en is tot nu toe de enigste in Belgie met die naam die zo geschreven word. LENTEL komt nu toch al een paar keer voor in Belgie blijkt.
;-) ;-) ;-) ;-)
Gefeliciteerd Leo, soms in het leven zit alles mee en deze week was een emotionele week gezien de geboorte van jullie baby, dit werd gevierd door onder meer een flink aantal biertjes wat zeer logisch is (y) Om het weekend nog leuker te maken mogen de mensen erop rekenen dat dit weekend weer een mooi weekend zal gaan worden gezien de bets die Papa Leo heeft geselecteerd. Het komt er eigenlijk op neer dit er dit weekend weer wat biertjes gedronken kan gaan worden (y)
Dus mensen kies gerust een combi eruit of speel ze desnoods allemaal zodat u dit weekend wellicht een leuk rendement kunt maken.
U speelt op eigen risico natuurlijk maar ik als analist van de voetbalbetters hier heb wel een redelijke inschattingsvermogen bij de prestaties van papa leo, dus dit word een goed weekend (y)
Dus mensen kies gerust een combi eruit of speel ze desnoods allemaal zodat u dit weekend wellicht een leuk rendement kunt maken.
U speelt op eigen risico natuurlijk maar ik als analist van de voetbalbetters hier heb wel een redelijke inschattingsvermogen bij de prestaties van papa leo, dus dit word een goed weekend (y)
Gefeliciteerd met je kleine terroristje Leo! Geniet ervan.
Laten we het debacle van vorig weekend maar snel vergeten en naar de toekomst kijken. Hier schijnt in ieder geval de zon :-)
Laten we het debacle van vorig weekend maar snel vergeten en naar de toekomst kijken. Hier schijnt in ieder geval de zon :-)
Hakuna Matatttta.
Hey Leo van harte gefeliciteerd nog!
Dit is de eerste keer dat ik je tips meespeel, behalve de eerste 2 combi's waar ik te laat voor was. Ik had nog een vraagje, speelt Watford niet tegen Middlesbrough ipv Nottingham Forest?
Dit is de eerste keer dat ik je tips meespeel, behalve de eerste 2 combi's waar ik te laat voor was. Ik had nog een vraagje, speelt Watford niet tegen Middlesbrough ipv Nottingham Forest?
Van harte gefeliciteerd Leo :) Mooi om te horen dat alles goed gaat behalve die hoofdpijn dan ;-) Er zal vast heel wat pils doorheen gegaan zijn :p
Toto Sigarenboer
leonardo1965:
;-) ;-) ;-) ;-)
;-) ;-) ;-) ;-)
Ik wis wel dat ik een plaatsje in je hart had, maar niet dat je een z0on naar mij zou noemen ;)
Benieuwd wanneer user ONZEMIKAIL zich aanmeldt :d :d
Gefeliciteerd Leo, goed om te lezen dat zowel de kleine als je vrouw het goed maken! :D
Zonder dalen geen pieken!
leonardo1965:
Ik hoop dat door mijn kater mijn volgende bets iets zijn:
Bielefeld-H Rostock 1 odd 2.15
Erfurth-Stutgarter Kickers 1 odd 2.25
Bari-Vicenza +2.5 goals odd 2.15
Varese-Empli +2.5 goals odd 2.15
Leeds-Barnsley 1 odd 1.85
Blackpool h-1 odd 2.50
Bury-Swindon 2 odd 2.05
Walsall-Carlisle 1 odd 2.35
Oxford-Gillingham 2 odd 2.35
Southend h-1 odd 2.45
Hereford-Stockport 1 odd 2.05
Lincoln 1X odd 2.05
C Palace-Burnley +2.5 goals odd 1.80
Sheffield W-Hull +2.5 goals odd 1.75
Oldham-Preston +2.5 goals odd 2.15
Notts C-Tranmere +2.5 goals odd 1.95
Morecambe-Burton +2.5 goals odd 1.80
Exeter-Port Vale +2.5 goals odd 1.85
Stevenage-Scunthorpe +2.5 goals odd 1.90
Cheltenham-Fleetwood +2.5 goals odd 1.95
Watford-Nottingham F +2.5 goals odd 1.85
Walsall-Carlisle +2.5 goals odd 1.95
Motherwell-Dundee 1 odd 2.25
Raith h-1 odd 2.05
Stenhousmur-East Five 2 odd 3.45
Forfar-Alloa 1 odd 1.95
KV Mechelen-KVK Kortrijk 1 odd 2.05
Tubize-Eupen 1 odd 2.30
Dit zijn mijn bets voor vandaag: 200e per combi ;-) ;-) ;-) ;-)
Ik hoop dat door mijn kater mijn volgende bets iets zijn:
Bielefeld-H Rostock 1 odd 2.15
Erfurth-Stutgarter Kickers 1 odd 2.25
Bari-Vicenza +2.5 goals odd 2.15
Varese-Empli +2.5 goals odd 2.15
Leeds-Barnsley 1 odd 1.85
Blackpool h-1 odd 2.50
Bury-Swindon 2 odd 2.05
Walsall-Carlisle 1 odd 2.35
Oxford-Gillingham 2 odd 2.35
Southend h-1 odd 2.45
Hereford-Stockport 1 odd 2.05
Lincoln 1X odd 2.05
C Palace-Burnley +2.5 goals odd 1.80
Sheffield W-Hull +2.5 goals odd 1.75
Oldham-Preston +2.5 goals odd 2.15
Notts C-Tranmere +2.5 goals odd 1.95
Morecambe-Burton +2.5 goals odd 1.80
Exeter-Port Vale +2.5 goals odd 1.85
Stevenage-Scunthorpe +2.5 goals odd 1.90
Cheltenham-Fleetwood +2.5 goals odd 1.95
Watford-Nottingham F +2.5 goals odd 1.85
Walsall-Carlisle +2.5 goals odd 1.95
Motherwell-Dundee 1 odd 2.25
Raith h-1 odd 2.05
Stenhousmur-East Five 2 odd 3.45
Forfar-Alloa 1 odd 1.95
KV Mechelen-KVK Kortrijk 1 odd 2.05
Tubize-Eupen 1 odd 2.30
Dit zijn mijn bets voor vandaag: 200e per combi ;-) ;-) ;-) ;-)
Dit is gewoon een rampzalige dag wat het wedden betreft.
Eéntje goed: 720e-2800=2080e verlies :-$ :-$ :-$ :-$
Account=2887e (n) (n) (n) (n) (n) (n)
Weekend is nog niet voorbij leo, vandaag best wat leuke wedstrijden en een verdubbeling van je account moet haalbaar zijn (y) Het is super Sunday :)