Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op darten: informatie & weddenschappen

Hier zal ik mijn tips geven voor het PDC WK.
Collin Llyod vs Darin Young @1.40, Colin
Osborne, C vs van Gerwen, M @1.85 Van Gerwen en meer dan 6.5 180
Ook Gary Anderson meer dan 6.5 180 in zijn partij is een goede.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghenkgrol in 20-12-2011 06:47 Leden topics
in 20-12-2011 06:47 Leden topics
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hierbij plaats ik even 2 funbetjes, allebij 50 cent, dus als je verliest verlies je 1 euro bij elkaar.
BET 1
Hoeveel 180'ers worden tijdens de wedstrijd behaald?

Wayne Jones (ENG) - Roland Scholten (NED)
Meer dan 11,5 @ 1.95

Mark Walsh (ENG) - Kevin Painter (ENG)
Meer dan 11,5 @ 1.85

Vincent van der Voort (NED) - Andy Hamilton (ENG)
Meer dan 13,5 @ 2.10

Adrian Lewis (ENG) - Robert Thornton (SCO)
Meer dan 11,5 @ 1.85

Steve Farmer (ENG) - Kevin Munch (GER)
Meer dan 8,5 @ 1.85

James Wade (ENG) - Jelle Klaasen (NED)
Meer dan 8,5 @ 1.95

Wes Newton (ENG) - Justin Pipe (ENG)
Meer dan 9,5 @ 1.85

To win
Simon Whitlock (AUS) - Dennis Smith (ENG)
Set Handicap Dennis Smith (ENG) +1,5 @ 2.30

---------------------------------------------------------------------------------------

Totale quotes 215.13
Totale inzet 0.50 EUR
Potentiële speelwinsten107.57 EUR
0 Vind ik leuk's
Wat moet ik toch zonder jou? Ik mis je zo erg..
BET 2
Hoeveel 180'ers worden tijdens de wedstrijd behaald?
Wayne Jones (ENG) - Roland Scholten (NED)
Meer dan 11,5 @ 1.95
Mark Walsh (ENG) - Kevin Painter (ENG)
Meer dan 11,5 @ 1.85
Steve Farmer (ENG) - Kevin Munch (GER)
Meer dan 8,5 @ 1.85
James Wade (ENG) - Jelle Klaasen (NED)
Meer dan 8,5 @ 1.95
To win
Simon Whitlock (AUS) - Dennis Smith (ENG)
Set Handicap Dennis Smith (ENG) +1,5 @ 2.30
Phil Taylor (ENG) - Dave Chisnall (ENG) 1 - 2
1 @ 1.12
Adrian Lewis (ENG) - Robert Thornton (SCO) 1 - 2
2 @ 1.15
---------------------------------------------------------------------------------------
Totale quotes 38.55
Totale inzet 0.50 EUR
Potentiële speelwinsten 19.28 EUR
0 Vind ik leuk's
Wat moet ik toch zonder jou? Ik mis je zo erg..
Tja gaat wel lekker zo Scott Rand dik gewonnen 3-0 (y)
0 Vind ik leuk's
Combo van Peterson, Whitlock, Rand en Part is binnen en ook op een overtuigende manier (y)
0 Vind ik leuk's
Live ingezet op Petersen samen met Kurdy, worden onze bets vlak voordat hij won geannuleerd, gebeurd wel vaak de laatste tijd bij bwin dat ze zulke dingen doen. ga denk ik overstappen naar unibet helaas. :( of betfair :(
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Wat doet bwin nou weer, ik had een combo met Scott Rand winst en +5.5 180ers in de match van Whitlock.
Rand won met 0-3 en 9 keer 180 in de Whitlock match maar volgens bwin is er minder dan 6x 180 gegooid en heb dus niks uitbetaald gekregen 10 euro x 4.49.
Dit kan bwin toch niet zomaar doen? Iemand anders hier ooit iets soortgelijks meegemaakt?
0 Vind ik leuk's
benny:
Wat doet bwin nou weer, ik had een combo met Scott Rand winst en +5.5 180ers in de match van Whitlock.
Rand won met 0-3 en 9 keer 180 in de Whitlock match maar volgens bwin is er minder dan 6x 180 gegooid en heb dus niks uitbetaald gekregen 10 euro x 4.49.
Dit kan bwin toch niet zomaar doen? Iemand anders hier ooit iets soortgelijks meegemaakt?

Je moet mailen dan zal er naar gekeken worden, ga ervanuit dat je, je geld gewoon krijgt ;)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
henkgrol:
Combo van Peterson, Whitlock, Rand en Part is binnen en ook op een overtuigende manier (y)

Thx voor tip (y) Maakte de drama uitslagen bij het voetbal gister enigszins goed.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
vincent129:
benny:

Je moet mailen dan zal er naar gekeken worden, ga ervanuit dat je, je geld gewoon krijgt ;)

Thanks, heb ze afgelopen nacht nog een mail gestuurd met een link naar de PDC site waar de statistieken staan van de match waar duidelijk staat dat er totaal 9x 180 is gegooid.
Maar bwin kennende zal het wel weer paar dagen duren voor ik het geld heb..
0 Vind ik leuk's
Vanavond: Wayne Jones winst tegen Scholten
Lewis wint van Thornton
Newton wint van Pipe
Verder kan je uiteraard bij een partij zoals Lewis inzetten op meer dan 11.5 180
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.