Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Vincent

Misschien voor sommige niet interessant, maar hier ga ik mijn dagelijkse weddenschappen plaatsen waar jullie dan op kunnen reageren of advies op kunnen geven. Misschien zijn er een aantal mensen die het leuk lijkt om mij te volgen. Groet Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent129
Country flagvincent129 in 16-09-2011 21:24 Leden topics
in 16-09-2011 21:24 Leden topics
505 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
2 dagen geleden een tenue besteld bij bwin, en nu al binnen echt super vet.
alle credits gaan naar bwin super, ben soms teleurgesteld in sommige dingen maar dit maakt het helemaa goed
[URL=https://www.voetbalwedden.net/3ef683baab0771f0c8286cb45f3b7ade8bfa3afd?url=http://img580.imageshack.us/img580/9296/tenue.jpg">[/URL]
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
die onderste , zijn dat de bretellen ??????
veel plezier ermee (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Martin Adams (ENG) - Tony O'Shea (ENG) Martin Adams (ENG) 1.45
Montreal Canadiens at Boston Bruins (inclusief verlenging en penalty shoot-out)) Boston Bruins 1.40
Detroit Pistons at Milwaukee Bucks (Wie wint) Milwaukee Bucks 1.25
Zal een winnende combi zijn voor vanavond!
0 Vind ik leuk's
Dat zijn de sportsokken denk ik Draco! Hoe heb je dit besteld? Via de punten of gewoon met geld? Ziet er goed uit!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Hopelijk zijn jullie trots op me :)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Schitterend Vincent (y) :d ! Hopelijk gaat NBA ook zo goed :d
0 Vind ik leuk's
Datum Evenement Weddenschap Tip Resultaat quoteringen
13-1-2012 3:05 Cleveland Cavaliers at Phoenix Suns Wie wint Phoenix Suns ? 1.31 (n)
13-1-2012 2:05 New York Knicks at Memphis Grizzlies Wie wint Memphis Grizzlies ? 1.57(y)

Ik voel dat memphis vandaag voor eigen publiek met een zwaar bevochtte overwinning van het veld stapt.
Ze verloren maar nips van oklahoma hieruit hebben ze veel vertrouwen kunnen putten.
op papier zijn de nicks beter maar thuisvoordeel is in deze match erg belangrijk(y)
Phoenix is thuis goed bezig, wonnen laatste 3 thuis wedstrijden van portland, Bucks en golden state, cleveland verloor 4 van haar laatste 5 uit wedstrijden (n)
Verder gaat atlanta vanavond een vrij eenvoudige overwinning boeken, zelfde geld voor de Bucks(y)
Orlando gaat vanavond wel winnen maar zal niet groots zijn, met een Howard in vorm zullen ze de punten meenemen, wordt een close game wellicht met overtime, misschien een mooie over bet!
(y) eengoede nba nacht 1 team fout 3 combi goed 1 fout
succes
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
(y) (y) (y)
Well done
0 Vind ik leuk's
Vrij 2:00 Milwaukee - Detroit First to 20 1,57
Vrij 1:30 Atlanta - Bobcats First to 20 1,53
@ 2.40
deze bet meegespeeld en is binnen met dank aan Santiiago, die mijn tips over wie als eerste 20 heeft overgenomen
well done mate
(h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Geen probleem (y) ! Ik hoor graag dat mijn bets mijzelf en anderen iets oplevert :d (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.