Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vreemde redenering is dat. Aangezien je weet dat Granollers/Lopez een goed duo is als je tennis iet of wat volgt ;)
0 Vind ik leuk's
Ik zet hier alvast wat partijen die ik speel. Morgen komt de uitleg erbij want uittypen op de ipad is niet heel fijn.
Kirilenko - Lisicki Over 17,5 1.24 (y) en Kirilenko voor 1.56 (y)
Ik heb even gevloekt toen Kirilenko twee MP verloor en toen gebroken werd voor 7-5 Lisicki. Gelukkig herstelde ze als nog en wist te winnen
Errani - Barthel over 17,5 1.24 (y) en Errani 2.56 (lowstack) (n)
Schijnbaar weten de bookies iets wat ik niet weet. Als je aan mij zou vragen Nick wat zou jij voor odds maken voor deze partij had Errani bij mij de favoriet geweest met 1.40-1.50 en Barthel de underdog. Daarom snap ik het niet dat Barthel zo dik favoriet is. Barthel heeft in de afgelopen weken het betere tennis laten zien, en heeft op indoor een goede overall record van 72/28. Maar hierbij moet wel gezegd worden dat ze het tegen top 10 spelers nooit heeft laten zien. Ze heeft er wel is een set van afgepakt op indoor maar nooit gewonnen. Nu heeft Errani tot nu toe weinig laten zien, maar op de AO verloor ze van Suarez en daar wist ze nu van te winnen op indoor dus er is wel wat verbetering in haar spel. Daarnaast heeft ze twee keer een makkelijke partij gehad met opgave waar ze 5-0 en 4-0 voorstond. Dan zou je zeggen ze heeft niet kunnen groeien in het toernooi. Maar ze speelt ook de dubbels waar ze weer met Vinci in de finale staat. Dus ze heeft genoeg uurtjes gemaakt op de baan, om de baan te kennen. Ik verwacht een aanvallende Barthel maar met Errani ( qua defensief spel lijkt ze op Ferrer) een close partij. Daarnaast vond ik Errani op de Masters vorig jaar niet af gaan op indoor terwijl ze daar echt tegen toppers speelde. De lijn verwacht ik van dat die zeker wordt gehaald, en ik durf ook wel op Errani te spelen want kwalitatief is dat toch de betere overall speelster. De gene die wat minder risico met een low stack willen kunnen kiezen voor Errani +1,5 set voor 1.57
Isner - Belluci Isner 1.25 en Isner -1,5 set (nog geen odd)
Ik was eigenlijk blij dat de broertjes Bryan gister verrassend verloren met het dubbelspel. Dit zorgt er tenminste voor dat het er nog omgaat en dat Isner op indoor mag laten zien waarom hij de nummer één van de Amerikanen is. Bellucci is zeker geen slechte speler, maar het punt is dat hij op indoor al aardig wat keren flink door het ijs is gezakt. Niet voor niets heeft hij een negatieve record van 12/19 hierop. Isner is weer fit en een fitte Isner is zeker op deze ondergrond gewoon een stuk beter dan zijn tegenstander. Op gravel zou ik voor Bellucci gaan maar ik verwacht niet dat hij echt tegenstand kan bieden. De partij zal er misschien qua uiteindelijke score close uitzien want Isner is niet echt een speler die breakt maar ik verwacht hier de beslissing van de Amerikanen.
Janowicz - Zemlja 1.25 Janowicz (y)
Partij is al begonnen, ik ga hier voor de Pool omdat zijn spel gemaakt is voor indoor hardcourt. Snoeiharde service waar weinig tegen te beginnen valt en een Zemlja die door Kubot hierop al kapot is gemaakt terwijl Kubot geen geweldenaar is. Daarnaast moeten de Polen deze partij winnen om door te gaan en ik verwacht dat Jerzy dit met stijl gaat doen.
Ignatik- Balleret Ignatik 1.40 - 1.45 (n)
Wit-Rusland staat 1-2 achter tegen het team van Monaco. De enige 'bekende' speler is Ignatik, hij is een typische Challenger speler maar zijn tegenstander is een ITF speler. De enige hoop van de Wit russen is Ignatik en ik verwacht dat hij er voor zijn land 2-2 van gaat maken.
Seppi - Cilic over 3,5 set 1.50
Ik was blij deze line te vinden, Cilic moet winnen om uitschakeling van zijn land te voorkomen maar ik weet niet wat er met hem aan de hand is. Op het moment dat hij zenuwachtig wordt maakt hij zoveel fouten. Ik denk ook dat Seppi gaat winnen die wat meer solide in zijn spel is ( en won van Cilic op hardcourt met 3-2) Maar Cilic zal gaan knallen in het begin om voor te komen en ik verwacht dat het weer een close call wordt tussen deze jongens waarbij de fouten van Cilic hem het gaan opbrengen ( Tegen Lorenzi had hij al meer als 70 unforced errors) Lorenzi was close om te winnen en dan moet Seppi dit ook wel lukken. Ik verwacht een 3-1 3-2 partij dus de over 3,5 is voor mij de beste keuze
Berdych - Wawrinka over 3,5 set 1.45 (y) en 3-0 Nee 1.20 (y)
Zwitserland moet winnen om een beslissende vijfde partij te spelen. Gaat het lukken zonder Federer? Ik moet eerlijk zijn stiekem hoop ik het wel want dan speel ik Rosol want zijn odd is al gestegen naar 1.50. Maar Berdych is een speler die als het erop aankomt altijd top speelt. In de voorbereidingen is het matig maar als het moet dan staat hij er. Wawrinka is incosistent maar liet op de AO zien hoe goed hij kan wezen. Deze partij zie ik echt niet eindigen in een 3-0 dus de over 3,5 is hier de play.
- Berdych over 3,5 set 1,45
Dolgopolov - Lacko Dolgopolov 1.40 (y)
Ik speel deze heel klein omdat het Dolgopolov is en hij altijd verliest als ik er een groot bedrag op heb staan. Maar Oekraïne staat achter en Dolgopolov is wel een speler die vatbaar is voor eer. Hij moet winnen om een beslissende vijfde partij eruit te halen en als hem dat lukt dan won hij zijn beide partijen dus heeft hij er alles aan gedaan. Lacko is een aparte speler heeft een hele periode niks geraakt en toen speelde hij weer prima. Maar ik vond hem in zijn eerste partij 3-1 winst (maar op de derde set een tiebreak) vrij zwak tegen Martin die niet zoveel voorstelt. Ik ga hier lichtjes voor de man met de paardenstaart.
Grt. Nick
Melzer weer heel apart verloren en laat de laatste set weer helemaal lopen, je zou er bijna wat van gaan denken want het gaat helemaal nergens over bij die jongen. Die staat op mijn tegen betten lijstje.
@ Timbarett Als je zo bet maak, kijk voortaan eerst naar het scoreverloop. De eerste set hadden de Spanjaarden 5 break kansen en maakte het niet af. De Canadezen pakte daarentegen gelijk de eerste mogelijkheid. Ik denk dat je met die info eerder voor de Spanjaarden had gegaan die toen boven de odd van twee uitkwamen.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
sanmathi:
Vreemde redenering is dat. Aangezien je weet dat Granollers/Lopez een goed duo is als je tennis iet of wat volgt ;)

Ja maar ik had hem live genomen he, toen canada 1-0 sets voor stond! En toen pas mijn gedachte van, ja spanje gaat al zo slecht in de davis cup en zo ging het vorig jaar ook dus ik zie canada dit nog wel winnen en de odd was toen nog steeds in de 2.
In prematch zou ik met deze redenering het inderdaad niet gespeeld hebben haha, maar Spanje had het nog aardig moeilijk, kwamen 2-1 achter in sets, maar uiteindelijk wel netjes gewonnen de laatste 2 sets.
@nick leuke tips heb je nu weer geplaatst, zal kijken wat ik mee speel.
0 Vind ik leuk's
De tips lijst is voorlopig compleet ( zie boven) en aangevuld met uitleg. Grt Nick (y)
0 Vind ik leuk's
Melzer maar weggehaald ;) ?
0 Vind ik leuk's
henniss:

Melzer stond absoluut niet in de lijst Henniss dus ik vraag me af hoe je hierbij komt. Hou niet van valse beschuldigingen :)
0 Vind ik leuk's
010nick:
henniss:

Melzer stond absoluut niet in de lijst Henniss dus ik vraag me af hoe je hierbij komt. Hou niet van valse beschuldigingen :)

Hm oke, dacht dat ik die gisteren zag staan. Dan was het waarschijnlijk van een dag eerder ofzo.
0 Vind ik leuk's
henniss:
010nick:
henniss:

Hm oke, dacht dat ik die gisteren zag staan. Dan was het waarschijnlijk van een dag eerder ofzo.

Ik denk dat je in de war bent met het antwoord op de Kazachstan-Oosterijk bet. Waarbij ik zeg dat ik hoop dat Melzer zijn niveau nu wel zal halen zodat de bet nog 'leeft'. Vraag het voortaan eerst, zorgt het ervoor dat er geen misverstanden zijn.
Grt
0 Vind ik leuk's
Ik wil, naar eigen zeggen, een redelijk zekere combi voor morgen met een quotering van 2.2 spelen. Ben benieuwd wat jij ervan denkt.
Roger-Vasselin - Ito --> Roger-Vasselin
Davydenko - Stakhovsky --> Davydenko
Monfils - Bemelmans --> Monfils
Baghdatis - Kamke --> Baghdatis
Sijsling - Mektic --> Sijsling
Ook zat ik nog aan Dimitrov - Karlovic te denken om Dimitrov te spelen. Maar het is wel een thuistoernooi voor Karlovic en indoor hard, dus is zeker geen zekerheid.
Ben van plan redelijke stake te spelen, wat denk jij?
0 Vind ik leuk's
De bovenste partij vind ik tricky, Roger Vasselin is geen topper en Ito ook niet. Dat is een pure 50/50 partij want die Ito heeft wel is dagen dat hij gewoon goed staat te spelen.
Overige partijen lijken me geen enkel probleem. Bij Karlovic moet je even kijken in hoeverre hij fit is ( speelde niet op de Davis Cup door een blessure) Mocht je die partij spelen zou ik eerder voor de over gaan, want als Karlovic fit genoeg is zal hij niet snel gebroken worden op zijn eigen service.
Grt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.