Tennistips van: Nick
Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hey Nick!
Wederom bedankt voor de tips, heb vandaag de combi Youhzny, Nieminen en Istomin binnen gehaald :)
Mag ik vragen welke bookmaker je gebruikt?
Ik zal morgen zeker weer wat tips meespelen! Welke ben jij het meest zeker van om een double/treble te maken? Fognini Lopez bijvoorbeeld?
(y)
Wederom bedankt voor de tips, heb vandaag de combi Youhzny, Nieminen en Istomin binnen gehaald :)
Mag ik vragen welke bookmaker je gebruikt?
Ik zal morgen zeker weer wat tips meespelen! Welke ben jij het meest zeker van om een double/treble te maken? Fognini Lopez bijvoorbeeld?
(y)
X
X
X
Ik geef Lopez een goede kans als hij ze niveau houd. Ik moet eerlijk bekennen er is genoeg tennis maar vind veel partijen te close om een echte favoriet te kiezen. Me lijst zal nog wel wat groter worden op me blog maar de namen die er nu opstaan zijn speelbaar.
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Gisteren qua tennis een slechte dag, kreeg niet het gewenste verjaardagskadootje om het maar zo te zeggen. Maar ook dat is tennis soms gebeuren er dingen die niet te verklaren vallen. Ik blijf deze week af van de vrouwentennis gebeuren mij teveel aparte uitslagen. Voor de rest is er genoeg mannen tennis om op te spelen.
Cibulkova-Wozniacki wel leuke partij vind ik, wel met mooie rally"s.
De commentator vond het erg leeg in Moskou gezien de dames die er stonden :p
De commentator vond het erg leeg in Moskou gezien de dames die er stonden :p
Het loopt aardig de afgelopen tijd met tennis. We gaan nu de finale week in met een zeer mooi toernooi tussen de toppers.
Hou me blog in de gaten want ik zal genoeg partijen spelen.
Ik raad overigens af Djokovic-Tsonga te spelen, Djokovic zit met ze vader dus het isnafwachten hoe hij speelt. Tsonga valt me wat tegen de afgelopen weken dus de + handicaps spelen me niet aan.
Hou me blog in de gaten want ik zal genoeg partijen spelen.
Ik raad overigens af Djokovic-Tsonga te spelen, Djokovic zit met ze vader dus het isnafwachten hoe hij speelt. Tsonga valt me wat tegen de afgelopen weken dus de + handicaps spelen me niet aan.
Zijn toch mooie livebets geweest in de match Djokovic-Tsonga!
Heb zelf in de tiebreak bij een stand van 4-3 voorsprong en zelf 2x service Djokovic wint 2-0 gepakt aan 1.83!
Heb zelf in de tiebreak bij een stand van 4-3 voorsprong en zelf 2x service Djokovic wint 2-0 gepakt aan 1.83!
X
X
X
john-heitinga:
Als ik eerlijk moet zijn vond ik Tsonga beter ( eerste set en had Djokovic het geluk dat het een tiebreak werd) Maar een lekkere odd is dat!
Tip voor vandaag is Del Potro met 1.72 of Del Potro -2 voor 1.98.
Del Potro verloor inderdaad vorige week op de ATP in Parijs, maar bijna alle top 8 jongens gebeurde dat. Waarom? Die hebben de complete focus op de masters staan en willen 100% fit verschijnen. Ferrer daarentegen is er wel voor gegaan en won ook zeer knap. Om die reden zijn er veel Ferrer betters maar vergis je niet twee weken 100% inspanning voor dat kleine mannetje die zal niet geheel fit verschijnen op de Masters. Daarnaast heeft Del Potro in de voorbereiding twee indoor toernooien gewonnen en wist ook van Roger te winnen in zijn eigen stad. Del Potro met zijn harde service, als hij gefocust is en zijn A-game speelt dan wint hij deze partij. *Ferrer heeft naar mijn mening ook geen echt wapen wat eruit steek, hij is gewoon een goede defensieve speler*
Het tennis seizoen is na vandaag officieel afgesloten voor de ATP toernoois, er zullen nog wat challengers en ITF''s worden gespeeld maar daar zal ik lichtjes op betten en die bets zijn ook weer via me blog te volgen.
Er komen ook exhabition wedstrijden aan, ik raad iedereen af om die te spelen, hier komen de toppers hun geld slechts ophalen en wordt er op 50% gespeeld, over het algemeen verlies je hier meer geld dan dat je win.
Maar om toch te blijven betten ga ik nu de focus verleggen naar de NBA, ik ben er geen grote better in maar ik speel over het algemeen wel één a twee partijen. De partijen die ik voor vannacht speel zijn:
Portland Trail Blazers - Atlanta Hawks Portland Trail Blazers handicap (-2.0)
Houston Rockets - Miami Heat Miami Heat handicap (-4.0)
Suns - denver nuggets. Nuggets -3,5
Chicago bulls vs Celtics under 183,5
Lijst compleet
Er komen ook exhabition wedstrijden aan, ik raad iedereen af om die te spelen, hier komen de toppers hun geld slechts ophalen en wordt er op 50% gespeeld, over het algemeen verlies je hier meer geld dan dat je win.
Maar om toch te blijven betten ga ik nu de focus verleggen naar de NBA, ik ben er geen grote better in maar ik speel over het algemeen wel één a twee partijen. De partijen die ik voor vannacht speel zijn:
Portland Trail Blazers - Atlanta Hawks Portland Trail Blazers handicap (-2.0)
Houston Rockets - Miami Heat Miami Heat handicap (-4.0)
Suns - denver nuggets. Nuggets -3,5
Chicago bulls vs Celtics under 183,5
Lijst compleet
Wat een drama nacht qua NBA.
Vandaag speel ik voorlopig deze drie
Orlando Magic - New York Knicks New York Knicks handicap (-4.5)
De magics hebben op dit moment veel moeite met scoren terwijl de Knicks standaard boven de 100 uitkomen, -4.5 is op 1.65 maar de -6.5 is op 1.90. Doordat gister wat minder ging neem ik nu iets minder risico (y)
Indiana Pacers - Toronto Raptors Indiana Pacers handicap (-7.0) (n)
Los Angeles Lakers - San Antonio Spurs San Antonio Spurs handicap (-1.0) (y)
Vandaag speel ik voorlopig deze drie
Orlando Magic - New York Knicks New York Knicks handicap (-4.5)
De magics hebben op dit moment veel moeite met scoren terwijl de Knicks standaard boven de 100 uitkomen, -4.5 is op 1.65 maar de -6.5 is op 1.90. Doordat gister wat minder ging neem ik nu iets minder risico (y)
Indiana Pacers - Toronto Raptors Indiana Pacers handicap (-7.0) (n)
Los Angeles Lakers - San Antonio Spurs San Antonio Spurs handicap (-1.0) (y)
NBA picks voor vanavond
76ers -7
Chicago bulls -1.5
La clippers ML
Dallas Mavericks
Kans is dat de lijst groter word maar deze bevallen me tot nu toe het meeste.
76ers -7
Chicago bulls -1.5
La clippers ML
Dallas Mavericks
Kans is dat de lijst groter word maar deze bevallen me tot nu toe het meeste.