Wedden met Hunterke
Ook voor vanavond weer een koppel leuke rijtjes gemaakt op zowel Bwin als Unibet. Beide om mijn bedragen te kunnen afronden. (Sta op respectievelijk 100 (bwin) en 150 (Unibet°
in 22-11-2011 19:29 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Op Bwin alles naar de knoppen, enkel Bayern Munchen en Reserven van Man Utd correct.
Op Unibet correct!!!
Op Unibet correct!!!
Voor het weekend:
Chelsea vanzelfsprekend omwille van het klassenverschil tussen Chelsea en Wolverhampton en aangezien Chelsea thuis speelt.
Energie Cottbus moet de punten tegen de laatste in de stand wel kunnen thuishouden. Ingolstadt speelt een baggerseizoen.
In alle thuiswedstrijden van Real dit seizoen vielen er meer dan 2 goals. In de stadsderby gaat Real opnieuw de puntjes op de i willen zetten.
Chelsea vanzelfsprekend omwille van het klassenverschil tussen Chelsea en Wolverhampton en aangezien Chelsea thuis speelt.
Energie Cottbus moet de punten tegen de laatste in de stand wel kunnen thuishouden. Ingolstadt speelt een baggerseizoen.
In alle thuiswedstrijden van Real dit seizoen vielen er meer dan 2 goals. In de stadsderby gaat Real opnieuw de puntjes op de i willen zetten.
Nog 2 singles bets
Malta Dams gewoon omwille van de leuke quotering.
Rustavi verloor thuis nog nooit van zijn opponent.
Malta Dams gewoon omwille van de leuke quotering.
Rustavi verloor thuis nog nooit van zijn opponent.
Metalurgi Rustavi staat 1-0 voor na een half uur, gaat dus op de goede weg ;-)
Metalurgi Rustavi 1-0 gewonnen dus die is binnen
Malta - Luxemburg ook 3-1 dus die is normaal ook binnen.
;-)
Malta - Luxemburg ook 3-1 dus die is normaal ook binnen.
;-)
Afgelopen week lekker wat afgehaald (140 om precies te zijn) had er een kleine 15 laten staan om mee verder te spelen. Dit is het resultaat van afgelopen weekend.
Nieuwe storting gedaan met slecht beperkt bedrag van 5 euro begonnen... Wel nog bonus van 5 gekregen ook... Dus komt neer op 10 euro.
Voila dit had ik vandaag...
Te klein? Klik rechtermuisknop kopelingslocatie kopiëren en plak deze in je browers ;)
Te klein? Klik rechtermuisknop kopelingslocatie kopiëren en plak deze in je browers ;)
Leuk , is dat het excelbestandje waar je het over had ? Ziet er erg handig uit (y)
hunterke:
Braga 2-1 winst dus onder 3.5 (y)
Cliftonville 2-1 (y)
Arsenal 1-0 (y)