Wedden met HosteDenis
Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.
Ik speel enkel met bwin.
Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.
Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):
Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...
EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...
Ziet er goed uit voorlopig :)
Madrid en Man Utd ook elk 0 - 1 voor (y)
EDIT: Madrid heeft zonet de 0 - 2 gescoord, bedankt Cristiano :)
Voorlopig ook al mijn combi's correct (y)
Ziet er opnieuw schitterend uit :d (y) Voorlopig ook al mijn combi's correct (y)
santiiago:
Ziet er opnieuw schitterend uit :d (y) Voorlopig ook al mijn combi's correct (y)
Bedankt en proficiat :)
Hopelijk scoort Club snel, en verder blijft het lekker lopen met Man Utd en zo... (y)
Eerst en vooral, dankjewel Club Brugge :d Man man, na 88 minuten stond het nog 0 - 0 en vreesde ik alweer het ergste... Dankjewel Vazquez, jij moet eigenlijk altijd in de basis, na 1 minuut ben je al bepalend voor de match met de winning assist! En verder ziet het er uitstekend uit, Napels staat ook al 3-1 voor!
Eerst en vooral, dankjewel Club Brugge :d Man man, na 88 minuten stond het nog 0 - 0 en vreesde ik alweer het ergste... Dankjewel Vazquez, jij moet eigenlijk altijd in de basis, na 1 minuut ben je al bepalend voor de match met de winning assist!
En verder ziet het er uitstekend uit, Napels staat ook al 3-1 voor!
http://img855.imageshack.us/img855/7206/naamloosfh.jpg">
nice (y) (y) (y)
ziet er naar uit dat het dikke winst zal worden
napoli momenteel 3-1 , met nog ongeveer 20 minuten spelen ( dus die is binnen )
en valencia staat al 1-0 na 10 minuten
PROFICIAT
PROFICIAT
Napoli binnen, 4 - 2 (y)
Nu hopen dat ik nog Valencia juist heb (en het staat 1 - 0 voor Valencia bij rust) want dan heb ik voor de tweede keer volledige foutloze tipjes geplaatst (h)
draco:
PROFICIAT
Bedankt en jij verder ook nog geluk vanavond :)
Veel succes verder (y) (y)
PS : en Valencia is zo goed als binnen ( 1-0 , minuut 60 ) , zou jammer zijn mocht er nu nog iets verkeerd lopen
Ik heb ook een mooi zaterdag gehad , zie topic Veel succes verder (y) (y) PS : en Valencia is zo goed als binnen ( 1-0 , minuut 60 ) , zou jammer zijn mocht er nu nog iets verkeerd lopen
draco:
Ik heb ook een mooi zaterdag gehad , zie topic Veel succes verder (y) (y) PS : en Valencia is zo goed als binnen ( 1-0 , minuut 60 ) , zou jammer zijn mocht er nu nog iets verkeerd lopen
Valencia is nog 2 - 1 geworden. Ik heb maar gekeken tot de rust dus ik weet wel niet of het eerst 1 - 1 of eerst 2 - 0 is geworden, misschien maar best want bij 1 - 1 zou het nog spannend geworden zijn! :d
Ja ik heb ook een zeer mooie zaterdag gehad! Alle voorspellingen juist, van 130 euro naar 445,66 euro, 315,66 euro winst dus! Dat maakt een ROI van 342,82 %!
En dan reken ik de Club Brugge en Real combi niet mee, want die is nog niet helemaal gespeeld, daarmee kan ik in 4 dagen van 15 euro ook nog eens 53,25 euro maken, en dat hangt alleen nog maar van Real Madrid tegen Ajax af (y)
Bedankt voor de tip, heb zelf iets van een 70 ingezet op de 4/7 => 280 gewonnen. (y)
brokkepap:
Bedankt voor de tip, heb zelf iets van een 70 ingezet op de 4/7 => 280 gewonnen. (y)
Speelde je hem exact zoals ik hem hier plaatste? Bedankt voor het vertrouwen :p en proficiat met je winst hé (y)
Ik ga voor morgen en de loop van de week eens een andere tactiek uitproberen... Ik zou dus oppassen met de bets gewoon over te nemen want ik kan niet beloven dat ze even succesvol gaan zijn als mijn tipjes de laatste tijd geweest zijn. Ik kies voor deze andere strategie omdat ik totnutoe de Champions League altijd al in 4/7 speelde en dit weinig tot winst leidde, in feite zijn de enige twee verliesmakende weken die je in dit topic kan vinden te wijten aan Champions League systemen, als ik me niet vergis (ik zou het nog eens moeten bekijken).
Daarom ga ik eens proberen te spelen op single bets met hoge odds, ik heb hier men twijfels over maar mijn wedden was dit weekend zo succesvol (zie hierboven) dat ik wat geld over heb om te experimenteren en het voor morgen (zondag) en de loop van de week gewoon eens wil proberen.
Inter ben ik twijfelachtig over, zoals iedereen weet zijn ze zeer matig dit seizoen, naar Inter-standaarden zijn ze zelfs slecht te noemen. In de Champions League doen ze het echter beter, dus ik wil ze wel een kans geven voor die quotes. Vanwege hun slechte seizoen toch maar een kleine 5 euro erop.
Arsenal is nog ongeslagen in de groepsfase. Iedereen verwacht dat Olympiakos gaat winnen, en misschien is dit ook zo, maar de odds die Arsenal krijgt plus het feit dat ze nog ongeslagen zijn en momenteel aan kop staan in hun groep (en ook groepswinnaar gaan worden) leidt me ertoe er een kleine 5 euro op te zetten.
Over AC Milaan, APOEL, PSV, Schalke 04, Liverpool en Real heb ik eigenlijk weinig te zeggen. Dat zijn een hele hoop ploegen waarvan ik, zonder de odds te bezien, zou beweren dat de match alle kanten kan opgaan maar ik toch voor die ploeg zou kiezen moest ik iets inzetten. Als je dan kijkt naar de odds krijg je in bijna alle gevallen meer dan dubbele return dus als je voor jezelf dan een favoriet heb zet je er beter op in. Van deze matchen zie ik Schalke, Liverpool en PSV het rapst winnen, Real Madrid het minst.
De combi bevat twee matchen, waarvan één nog openstaat na de match van Club van vandaag. Dank u Brugge, nu krijg ik odds 3,55 voor de match van Real tegen Ajax (y)
Nu wil ik nog eens herhalen dat het zou kunnen dat ik met deze strategie tegen de lamp loop! Ik wou eens een nieuwe tactiek proberen omdat mijn oude precies goed lijkt te werken in de reguliere competities (genoeg zekerheid-matches) maar niet in de Champions League :) Vroeger speelde ik op matchen en probeerde ik ze allemaal juist te hebben, hier is ze allemaal juist hebben praktisch onmogelijk vanwege de aard van de wedstrijden. Ik zou er zelfs geld op zetten dat ik ze niet allemaal juist ga hebben ;)