Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met HosteDenis

Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.

Ik speel enkel met bwin.

Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.

Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):

Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...

EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghostedenis in 3-10-2011 11:10 Leden topics
in 3-10-2011 11:10 Leden topics
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
oeps die laatste van zagreb staat er nog op, nu ja dat was niet de bedoeling maar die was wel leuk om te spelen :)
0 Vind ik leuk's
ff toch duidelijk vermelden voor wie niet zo thuis is met systeemwedden , dat bijv in een systeem 4/7 je maar 2 € inzet per juiste combinatie je totale bedrag 70€ bedraagt
Er zijn dus , in geval systeem 4/7 , 35 verschillende combinaties mogelijk en daarvan moet je dus minimum 4 combinaties juist hebben
Concreet : laat ons de 7 matchen die je wilt spelen , match A , match B , match C , match D , match E , match F en match G noemen
Om aan die 35 combinaties te komen moet in geval van bijv match A ( die dus een duel is tussen 2 ploegen waarvan jij beslist hoe die moet eindigen , of hoeveel goals of gelijk wat ) een combinatie vormen met match B , match C , match D
Dus hier heb je al 1 combinaties
En zo moet elke match eens een combinatie vormen met 3 andere en kom je in totaal aan 35 combinaties ( is het te moeilijk , doe het dan eens met bijv 3/4 , op dezelfde manier )
Nu wat dan de inzet betreft , in de meeste gevallen die ik hier zie , word gespeeld voor totaal 70 € , dus 70 € gedeeld door 35 mogelijke combinaties is 2 € per combinatie die wint
Concreet : match A staat aan 2,00 en match B aan 2,00 en match C aan 2,00 en match D aan 2,00 ( maar meestal zijn de odds veel lager ) dan zou je hier 2 x 2 x 2 x 2 = 16 maal 2 € verdient hebben
Maar om te winnen in geval van systeem 4/7 moet je dus 4 combinaties juist hebben en elke combinatie bestaat uit 4 wedstrijden , wat wil zeggen wanneer bijv 2 wedstrijden niet eindigen zoals je voorspeld , een ganse pak combinaties wegvallen , want elke combinatie waarin een "slechte" macth voorkomt is dan ook niet meer geldig
Is een ideaal systeem om te spelen wanneer je niet zo zeker bent van enkele wedstrijden die je selecteert , maar je inzet moet wel redelijk hoog zijn om winst te kunnen maken
Stel dat je maar 1 € zou plaatsen dan betaal je nog steeds 35 € voor het systeem 4/7 , maar dan worden wel de winnende combinaties verrekend aan 1 € , plaats je bijv 5 € dan kost je systeem totaal 175 € en heb je per winnende combinatie 5 €
Dit systeem ( net als alle andere systemen ) brengt maar op als je max 2 combinaties fout hebt , heb je er zelfs maar het minimum juist dan heb je steeds verlies
0 Vind ik leuk's
looney:
is dat 4/7 systeem ook mogelijk bij unibet ik snap het niet helemaal...
looney:
is dat 4/7 systeem ook mogelijk bij unibet ik snap het niet helemaal...

bij unibet kan je ook systeem weddenschappen spelen , denk dat elke betsite dit heeft
systeembets bij unibet vind je terug onder je matchen die je wilt spelen , daar staat singels ( als je 1 match speelt ) maar speel je bijv 4 matchen dan zie je daar ook "dubbels = 2/4 " en drievoudig = 3/4" en "viervoudig = als je combinatie van die 4 speelt" staan
en dan kan je inzetten wat je match je wilt opbrengen
bijv je speelt "dubbels , of 2/4 " ( dus 2 combinaties van de 6 moeten juist zijn ) en je wilt 5 € per match hebben , dan betaal je in totaal 30 €
( 5 € maal 6 mogelijke combinaties = 30 € )
0 Vind ik leuk's
is het via bwin makkelijk om te laten uitbetalen?
0 Vind ik leuk's
dennisjuh13:
is het via bwin makkelijk om te laten uitbetalen?

1. Uitbetalingen aanvragen
2. Legitimatiebewijs sturen indien gevraagd
3. Klaar is kees
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Jaa oke, maar ik bedoel via bankgiro hoor ik dat er veel gezeur is rond de betaling of valt dat mee?
0 Vind ik leuk's
dennisjuh13:
Jaa oke, maar ik bedoel via bankgiro hoor ik dat er veel gezeur is rond de betaling of valt dat mee?

uitbetaling op een bankgiro is bij mijn weten overal hetzelfde
men zal je bewijzen vragen ( copie id kaart of copie van uittreksels van betaling elec of andere ) om effectief aan te tonen dat degene die de account opende bij de site ook dezelfde is al van de bankgiro
eenmaal dit gedaan , duurt het een paar dagen , afhankelijk van bank tot bank , eer je geld gestort is
0 Vind ik leuk's
hostedenis:

hostedenis:

Porto al in 3 combi's juist, die ene combi met NAC al helemaal juist (y)

Ook kleine winst (quote 1,23 met 5 euro) door de meer dan 0,5 van athletic bilbao en atletico madrid. (y)

Nog niets mis zover :)

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 08:54
0 Vind ik leuk's
Dat gaat goed, ik plaats binnenkort wel nog een afbeelding van de bovenstaande bets.
Wel jammer van Thijs (Gent) tegen Bergen... Mist hij wel die penalty zeker, kut!
Ik speel morgen ook nog levante mee, 5 euro aan quote 2,95 (y)
0 Vind ik leuk's

Jammer van Gent, die goal had niet mogen afgekeurd worden. Nuja, ik sta momenteel op 18,84 euro winst, en met dat systeem waar ik van 70 euro 270 euro kan maken kan die winst nog serieus groeien, dat systeem is goed bezig (y)

Hieronder zie je hoe het dit weekend ongeveer is afgelopen (Spurs staan ook al 2 - 0 voor!):

Hopelijk brengt dat systeem me nog een kleine 200 euro op!

En wat ik speel voor morgen en in de Champions League.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 08:54
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.