Darten tips van RobiNu
================================
Bewerkt door forummod (maart 2019): Opmaak aangepast.
================================
Vanaf vandaag zal ik elke donderdag wat tips plaatsen voor de wekelijkse Premier League darts. Vandaag weinig tijd de tips uitgebreid toe te lichten, maar dat zal ik vanaf volgende week oppakken. 20.15 Lewis-Wade Tip: 2 DNB (Wade raakt langzaamaan weer in vorm. Lewis presteert zwak in de PL en zal in Schotland voortduren belaagd worden. Vorig jaar nog een "bierdouche" bij binnenkomst.
21.00 Anderson-Whitlock 1 (Voor Anderson een thuiswedstrijd voor 10.000 uitzinnige schotten, wat gebleken is dat Anderson het goed doet met support. Whitlock in vorm, maar als Anderson ze raakt dan is hij alleen te stoppen door Taylor)
21.45 Taylor-Hamilton 1 (Deze bet heeft weinig uitleg nodig. Taylor heeft vorige week liefst 3 9-darters gegooid, waarvan 1 in de PL en 2 in de championships afgelopen weekend)
22.30 Barneveld-Painter 1 (Barneveld heeft de pech dat zijn tegenstanders altijd in goede doen zijn tegen hem. Painter is een speler waarbij het omgekeerde is gebeurt de afgelopen weken. Toch verwacht ik een overtuigende zege voor Barney)
Succes!